Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha, måste bara berätta om dagens roligaste, förutom alla i klassen som drattade på rumpan under exkursionen.

Kom ridandes inne i byn runt 20-tiden ikväll. Red förbi ett hus där en kille stod i vardagsrummet och dansade nån riktigt fjollig dans till ett sånt tv-spel där man sj älv är kontrollen. Där var ett högt plank runt huset så han räknade nog inte med att någon skulle kunna se in. Han såg störtlöjlig ut där han stod och åmade sig och viftade med armarna. :lol

Ha, ha... Han tränade väl Aerobics! Och det fick mig att tänka på när jag gick i gymnasiet. Vi elever fick bestämma och hålla i en gympa-lektion var. Jag och två andra bestämde skidåkning på Vallåsen och det var rätt kul, men... Två tjejer bestämde vi skulle ha Aerobics. Där stod vi killar, skrattade lite och tänkte, det är väl lätt som en plätt. Menar, Aerobics, en typisk tjejgrej och den kan väl inte vara så jobbig? :lol

Tio minuter senare låg jag och ett par andra på golvet och kippade efter andan och hade nära-döden-upplevelser. :rodnar

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Där har vi faktiskt en bra wingwoman! exemplarisk faktiskt!
Har fått prata med flera polares-raggs-tjejkompisar som haft bra med crazy-eyes. Vilken jävla hjälte man är alltså. Sen att du till och med tog reda på om den andra snubben vara crazy. Applåder säger jag bara!

Men jag ska vara helt ärlig mot både dig och allycat nu om det där med bartendern. Jag tror inte det är bra att avsluta något åt någon. Man måste fråga själv. Annars verkar man bara oseriös och osäker. Så tror jag även det är för både killar och tjejer.

Vet inte vad alla killar tycker. Men jag och de polare jag har skulle nog garanterat tycka så iaf!

Sen har det funkat ändå. Ja grattis, ovanligt men kul!

Du kan få låna Alleycat nån gång och bevittna hennes wing-skills, men bara för att jag är snäll. Friskriver henne från hennes tjänst endast vid speciella tillfällen!
Det var alltså hon själv som fixade killen med psykopatkompis, jag ville endast gå hem pga huvudvärk och såg med ondskefulla ögon på de flesta runt omkring oss. Hennes ragg + pskyokompis träffade vi vid ett annat tillfälle och då fick ragget så fint rädda mig... :huvet Att jag skulle vara en bra wingman är nog en grov missuppfattning! ;)

Jag vill ju dock tro att jag kan ragga. Men nä. Jag är nog mest bra på att fuldansa, den biten gör jag med stor entusiasm och bra resultat!

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Osäker? Hon var full och tyckte att hon var jättesocial och glad och står och försöker föra ett samtal med en jobbande bartender! Det var ju inte direkt så han kunde ge henne sin fulla uppmärksamhet, även om han ville, men någon var inte riktigt tillräckligt klar i huvudet för att uppfatta det. ;) Jag tror dock att hon upplevdes som allt annat som osäker då. Och med tanke på att bartenderns svar var "Jamen säg det då!" och sen glatt skrev ner sitt nummer och gav henne, så tror jag hon gav ett rätt okej intryck. Hon är ju skitsnygg för i helvete!

Och ja, hon är helt fantastisk som satt kvar och pratade med psykopaten. :bow Dock tycker jag fortfarande att hon kunde ha valt att prata med den andra kompisen, som var både snygg, rolig och verkade fullt vettig! :D

Nej inte direkt vid mina full sinnen. :D Vadå, ska man inte försöka ha djupa samtal med bartenderns? Den lektionen missade jag.
Och ja, i situation nummer två ser vi helt klart att det saknas en nukleotid eller två i raggningsgenen hos mig! Kan ju bara ha fokus på en sak åt gången när jag är full och det blev tyvärr mannen som pratade cirka fem centimeter från mitt ansikte, tog hårt tag om min nacke och viskade absurditeter i mitt öra. Jag uppmärksammade knappt att det faktiskt fanns trevliga människor i sällskapet också, förutom du och ditt ragg!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har ju redan bestämt vad jag ska göra! Jag ska leta efter den största skatten av de alla - olja!

Vänta med att hitta den till ett par år efter peak oil så att oljepriset har mångdubblats!
Men vänta inte för länge så att dom hunnit komma på hur man kan ersätta olja med vatten bara.. :crash

(och tack vare mina ovärderliga råd i ämnet så räknar jag med att få ett åtminstone 30%-igt delägande i Swish Oil!)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vänta med att hitta den till ett par år efter peak oil så att oljepriset har mångdubblats!
Men vänta inte för länge så att dom hunnit komma på hur man kan ersätta olja med vatten bara.. :crash

(och tack vare mina ovärderliga råd i ämnet så räknar jag med att få ett åtminstone 30%-igt delägande i Swish Oil!)

Det är låååångt kvar till peak oil. Vi har inte använt upp ens 1/4 av den oljan som finns. Problemet är bara att den ligger så att den är svår att nå. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Hur svårt är det menar du?
Det är ju bara att hälla ut oljan och fylla på med vatten?
Eller tänker jag fel nu igen?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...