BlöjRäsern
Gränsfall
Det var spriten som pratade, eller det som någon hällde i mitt glas menar jag.
Vilka är det förresten som lyckats få ner dumhet i en flaska?
Och viktigare, vem får UR dumheten ur flaskan.
Det var spriten som pratade, eller det som någon hällde i mitt glas menar jag.
Vilka är det förresten som lyckats få ner dumhet i en flaska?
Haha, måste bara berätta om dagens roligaste, förutom alla i klassen som drattade på rumpan under exkursionen.
Och viktigare, vem får UR dumheten ur flaskan.
Förresten, geologi och exkursioner, läs lite arkeologi också så kan du bli Indiana Swish sen!
Haha, måste bara berätta om dagens roligaste, förutom alla i klassen som drattade på rumpan under exkursionen.
Kom ridandes inne i byn runt 20-tiden ikväll. Red förbi ett hus där en kille stod i vardagsrummet och dansade nån riktigt fjollig dans till ett sånt tv-spel där man sj älv är kontrollen. Där var ett högt plank runt huset så han räknade nog inte med att någon skulle kunna se in. Han såg störtlöjlig ut där han stod och åmade sig och viftade med armarna.
Där har vi faktiskt en bra wingwoman! exemplarisk faktiskt!
Har fått prata med flera polares-raggs-tjejkompisar som haft bra med crazy-eyes. Vilken jävla hjälte man är alltså. Sen att du till och med tog reda på om den andra snubben vara crazy. Applåder säger jag bara!
Men jag ska vara helt ärlig mot både dig och allycat nu om det där med bartendern. Jag tror inte det är bra att avsluta något åt någon. Man måste fråga själv. Annars verkar man bara oseriös och osäker. Så tror jag även det är för både killar och tjejer.
Vet inte vad alla killar tycker. Men jag och de polare jag har skulle nog garanterat tycka så iaf!
Sen har det funkat ändå. Ja grattis, ovanligt men kul!
Du menar så hon kan piska dig?
Jag tänkte mest på att hon skulle hämta skatter som kan betala min försäkringspremie..
Men nu när du säger det så!
Jag tänkte mest på att hon skulle hämta skatter som kan betala min försäkringspremie..
Men nu när du säger det så!
Jag har ju redan bestämt vad jag ska göra! Jag ska leta efter den största skatten av de alla - olja!
Osäker? Hon var full och tyckte att hon var jättesocial och glad och står och försöker föra ett samtal med en jobbande bartender! Det var ju inte direkt så han kunde ge henne sin fulla uppmärksamhet, även om han ville, men någon var inte riktigt tillräckligt klar i huvudet för att uppfatta det. Jag tror dock att hon upplevdes som allt annat som osäker då. Och med tanke på att bartenderns svar var "Jamen säg det då!" och sen glatt skrev ner sitt nummer och gav henne, så tror jag hon gav ett rätt okej intryck. Hon är ju skitsnygg för i helvete!
Och ja, hon är helt fantastisk som satt kvar och pratade med psykopaten. Dock tycker jag fortfarande att hon kunde ha valt att prata med den andra kompisen, som var både snygg, rolig och verkade fullt vettig!
Jag har ju redan bestämt vad jag ska göra! Jag ska leta efter den största skatten av de alla - olja!
När skulle vi gifta oss, sa vi?
Vänta med att hitta den till ett par år efter peak oil så att oljepriset har mångdubblats!
Men vänta inte för länge så att dom hunnit komma på hur man kan ersätta olja med vatten bara..
(och tack vare mina ovärderliga råd i ämnet så räknar jag med att få ett åtminstone 30%-igt delägande i Swish Oil!)
Men vänta inte för länge så att dom hunnit komma på hur man kan ersätta olja med vatten bara..
Vi har ju en sak att ordna upp först kom vi ju fram till! Sen är det fritt fram!
Hur svårt är det menar du?
Det är ju bara att hälla ut oljan och fylla på med vatten?
Eller tänker jag fel nu igen?
Då får vi sno Peters champagne, jag har en känsla av att det kan behövas en del sånt inför det uppdraget.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|