Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Äsch bara acceptera utmaningen ;) Det blir roligt!

Nää, det där känns inte lönt. Silver förekommer bara i väldigt små mängder i taget, och är svårt att hitta. Fick jag lära mig idag. Danskarna har gjort en grotta ute på Kullen som de trodde skulle vara full av silver eftersom den glittrade så dant. Dessvärre vart det bara just glimmer, och inte nå silver. Var inne i den grottan, en sån smal man precis kan vända sig inne i. Jag gick som nr 2, och där var 5-6 st till bakom mig. Allra längst inne är där ett jättestort spindelnät, med spindel i, som rör på sig, precis bredvid mitt huvud. Det var väldigt nära att jag flippade ur fullkomligt och bara plöjde ner de andra. Började gasta något om att jag var tvungen att gå ut och började putta på... Blev tillbakavisad av en tjej en bit bak i ledet. Usch, riktigt nära att jag ställde till en scen där. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
På tal om pållar. Fjärde dagen idag med ponny. Och den jäveln kastade av mig tre gånger. Det var första dagen jag ställde seriösa krav på honom också.

Hästar är inte alltid varma och gulliga. Ibland förtjänar de att få en rejäl pinne upprörd i röven och sen hängas upp över en eld. Frivillig får veva så köttet grillas jämnt och fint.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Nää, det där känns inte lönt. Silver förekommer bara i väldigt små mängder i taget, och är svårt att hitta. Fick jag lära mig idag. Danskarna har gjort en grotta ute på Kullen som de trodde skulle vara full av silver eftersom den glittrade så dant. Dessvärre vart det bara just glimmer, och inte nå silver. Var inne i den grottan, en sån smal man precis kan vända sig inne i. Jag gick som nr 2, och där var 5-6 st till bakom mig. Allra längst inne är där ett jättestort spindelnät, med spindel i, som rör på sig, precis bredvid mitt huvud. Det var väldigt nära att jag flippade ur fullkomligt och bara plöjde ner de andra. Började gasta något om att jag var tvungen att gå ut och började putta på... Blev tillbakavisad av en tjej en bit bak i ledet. Usch, riktigt nära att jag ställde till en scen där. :D

Jag tror inte det är så mycket mysigare om man dyker och t.ex. lagar oljeriggar... Lyssnade en gång på en man som jobbade med detta och jag drabbades av lite akut klaustrofobi bara av att lyssna. :cool: (Han var dock sådär görsnygg så jag lyssnade nog inte ens till hälften, tänkte på annat jag)

Fast apråpå spindlar... Var inne hos vår studievägledare idag tillsammans med min kompis. Hon sätter sig ner och utbrister (samtidigt stel som en pinne) "Är det där en riktig spindel?!" Jo, på vår avdelning har lärarna tarantellaspindlar i ram på kontoret. :D och då har jag inte ens varit inne på spindelexpertens rum och kikat ännu...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag ska sitta på en häst på lördag för första gången sedan typ.. oktober. Jag förväntar mig ungefär samma upplevelse, och det värsta är nog att jag redan nu vet hur ont det kommer att göra!:cdevil

Haha härligt! :D Jag tror dock att till och med jag kommer känna en del i benen imorgon efter dagens sista ridpass. Att vara helt slut i både kropp och huvud och vara ute och rida med chefen på Turbohästen = dålig idé.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Haha härligt! :D Jag tror dock att till och med jag kommer känna en del i benen imorgon efter dagens sista ridpass. Att vara helt slut i både kropp och huvud och vara ute och rida med chefen på Turbohästen = dålig idé.

Känns lika korkat som att totalt köra 100 mil för att få brutal tränignsvärk. Frivilligt!
For ever insane... :dummer

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Osäker? Hon var full och tyckte att hon var jättesocial och glad och står och försöker föra ett samtal med en jobbande bartender! Det var ju inte direkt så han kunde ge henne sin fulla uppmärksamhet, även om han ville, men någon var inte riktigt tillräckligt klar i huvudet för att uppfatta det. ;) Jag tror dock att hon upplevdes som allt annat som osäker då. Och med tanke på att bartenderns svar var "Jamen säg det då!" och sen glatt skrev ner sitt nummer och gav henne, så tror jag hon gav ett rätt okej intryck. Hon är ju skitsnygg för i helvete!

Och ja, hon är helt fantastisk som satt kvar och pratade med psykopaten. :bow Dock tycker jag fortfarande att hon kunde ha valt att prata med den andra kompisen, som var både snygg, rolig och verkade fullt vettig! :D

Absolut, han blev säkert jätte glad. Men i ärlighetens namn kan vissa tycka man verkar feg. Om en snubbe frågar efter ert nr för en polare. Skulle inte ni tycka detsamma?

I don't know.. Det kanske bara är jag. Men om en tjej tycker jag är intressant ser jag hellre att hon frågar mig själv. Sen bara för att jag och polarna tycker så kanske jag ändå har en sne bild av hur andra killar är :banana

Du kan få låna Alleycat nån gång och bevittna hennes wing-skills, men bara för att jag är snäll. Friskriver henne från hennes tjänst endast vid speciella tillfällen!
Det var alltså hon själv som fixade killen med psykopatkompis, jag ville endast gå hem pga huvudvärk och såg med ondskefulla ögon på de flesta runt omkring oss. Hennes ragg + pskyokompis träffade vi vid ett annat tillfälle och då fick ragget så fint rädda mig... :huvet Att jag skulle vara en bra wingman är nog en grov missuppfattning! ;)

Jag vill ju dock tro att jag kan ragga. Men nä. Jag är nog mest bra på att fuldansa, den biten gör jag med stor entusiasm och bra resultat!

Ja men såklart kissen måste fixa ragget själv. Som wingman raggar du inte åt någon. Det måste den som raggar kunna göra själv. Du tar bort hinder för att din vän ska kunna ragga ostört. I VISSA fall kan även en wingman ge ett gott ord om sin polare för tjejen/killen som raggas på, men det är inte ofta det är det som behövs. Wingmanen kan till och med ge en liten knuff när han/hon ser att det bara väntas på att en kyss ska ges ut.

Alltså, du gjorde bra ifrån dig! :tummenupp

Sen får Allycat gärna visa sina Wing-woman färdigheter! Men jag tror mest jag kommer få rädda henne från en massa fyllesvin. Så brukar det bli om man är på en krog med mycket folk. :tungan

E du inte Clown elläh??? :confused:

Nej. Han är en matador!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Absolut, han blev säkert jätte glad. Men i ärlighetens namn kan vissa tycka man verkar feg. Om en snubbe frågar efter ert nr för en polare. Skulle inte ni tycka detsamma?

I don't know.. Det kanske bara är jag. Men om en tjej tycker jag är intressant ser jag hellre att hon frågar mig själv. Sen bara för att jag och polarna tycker så kanske jag ändå har en sne bild av hur andra killar är :banana

Det du beskriver, det låter lite som när man gick i andra klass på lågstadiet och ville fråga chans på någon. :D Sådant sysslar man väl inte med sedan man lämnade mellanstadiet, eller? :3freak

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det du beskriver, det låter lite som när man gick i andra klass på lågstadiet och ville fråga chans på någon. :D Sådant sysslar man väl inte med sedan man lämnade mellanstadiet, eller? :3freak

hehe, intressant tanke!

Men är det inte vad man säger: Pojkar växer aldrig upp. Sandlådor byts ut mot vägar och leksakerna blir bara mer avancerade, större och fortare.

Samma är det väll med det där bara att det gäller både kvinnor och män. När man blir äldre frågar man om nr istället och det får ju jobbas lite mer innan man kan fråga när man blir äldre. :tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Därför att kvinntimmer är det svagare könet. ;)

Jojo, men för att behöva räddas förutsätts det väl att man hamnar i en dålig situation först? ;)

Sa inte att det måste vara så. Men det är bara tack vare tidigare erfarenheter när tjejer ska "winga" åt en som den tanken dyker upp :krama

Haha okej, kan du ta nåt exempel? Lät intressant! :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...