Plåthinken
Tappat barn
PS. Det var en skön start på dagen. Gymmet och köra lite frivändningar!
Men jag är glad att jag sällan stöter på sånt eftersom jag sällan hänger i baren när jag är ute. Killarna på dansgolvet är ofta roligare att vara med!
Kan du motivera det där för mig!?
Var ute en kort sväng i lördags och hamnade i dansgolvsraggandets horribla värld. Min poäng är att det är helt omöjligt att växla mer än 3-4 ord på ett dansgolv, vilket förminskar "rolig att vara med" till rolig att titta på.
Ähm....jo.....vaddårå?
Men för nån som är döv och läser på läpparna kan det vara lite enklare kanske?
På tal om pållar. Fjärde dagen idag med ponny. Och den jäveln kastade av mig tre gånger. Det var första dagen jag ställde seriösa krav på honom också.
Hästar är inte alltid varma och gulliga. Ibland förtjänar de att få en rejäl pinne upprörd i röven och sen hängas upp över en eld. Frivillig får veva så köttet grillas jämnt och fint.
Var ute en kort sväng i lördags och hamnade i dansgolvsraggandets horribla värld. Min poäng är att det är helt omöjligt att växla mer än 3-4 ord på ett dansgolv, vilket förminskar "rolig att vara med" till rolig att titta på.
Kan du motivera det där för mig!?
Hade ponny-skrutt när jag var typ 15, ramlade av fler gånger under den tiden än jag gjort totalt sett ever på större hästar. Ibland undrar jag om jag helt enkelt tyckte att marken verkade närmre och släppte taget snabbare när hon larvade sig. Plus att jag "busred" nog mer själv när jag red henne. Min sista pålle var inte jättestor men iaf 1.65+ och honom ville jag då rakt inte ramla av - jag höll i mig för kung o fosterland om han dummade sig (vilket ha iofs inte gjorde efter vi kommit överens om jag var den som bestämde...)
Jag föredrar att ramla av större hästar.
Men ponnyhelvetet hade ingen sadelgjord som satt bra. Så idag åker jag och köper en ny kortare då ska vi se att jag sitter kvar eftersom sadeln inte snurrar
Sen att han är en problemponny är en helt annan femma. En såndär som stegrar, skallar en på ryggen eller bockar och snurrar runt. Han har under hela sitt 15 åriga liv uppenbarligen fått som han vill. Det är slut med det nu
Nä jag tycker bara att när man träffar tjejer på krogen och man får reda på att deras intressen sträcker sig så långt som shopping.. krogen.. och hänga med vänner.. och ibland till och med så kan de även säga att de gillar att festa, då har det fan hänt att man sagt "ursäkta, jag måste leta upp polarna" och bara dragit. Så sjuuukt onice med sånna brudar.
Sen din brist som du kallar det. Det är ingen brist skulle jag säga. Det är en bra grej att kunna snacka som om det inte vore något. Ingen gillar någon som man märker bara är ute efter en sak. Men sen är det ju inte dumt att köra på när man märker att tjejen är intresserad Kör gärna kommunikations-wingman åt dig!
Haha fan vad jag får allt att låta som det skulle vara värsta strategi-spelet FOLK tolka mig inte så. Inte många killar som ser det på det sättet och jag tror vi killar tycker det är kul att umgås och ha kul! inte bara för att :ligga. Jag tycker iaf det
Haha, pån bara! Visa who´s in charge!
Alla banåkande singeltrådare borde för övrigt komma på Rickens bandag i Karlskoga den 20:e Maj så kan vi mysa i depån allihopa.
Det brukar dessutom alltid regna i den där hålan så då kan ju :ligga vara en bra ersättningsaktivitet
Alla icke-banåkande, t ex hästtjejer är välkomna att agera paraplyflickor! (ni får givetvis också vara med och :ligga)
.
Så kan vi/ni hyra en egen depåbox oxå.
Jag tycker iofs att dansgolvet är kul.. Men att ragga på krogen överhuvudtaget är värdelöst. De få gångerna jag är ute nuförtiden försöker jag umgås så mkt som möjligt med de jag känner. Träffa/lära känna nån ny föredrar jag att göra vid andra tillfällen.
Ricken var du kvinna hade jag satsat på dig!
Sen på tal om kvinnor... Jag hörde ett och annat om charmiga Ricken från damer så.. Right back at ya
Men jag är glad att jag sällan stöter på sånt eftersom jag sällan hänger i baren när jag är ute. Killarna på dansgolvet är ofta roligare att vara med!
Och i situationer jag behövt rädda mig från äckliga fyllon som följer efter en är att börja pussas eller hångla med någon tjejkompis och säga att man är flata. Funkar också.
Jag tycker iofs att dansgolvet är kul.. Men att ragga på krogen överhuvudtaget är värdelöst. De få gångerna jag är ute nuförtiden försöker jag umgås så mkt som möjligt med de jag känner. Träffa/lära känna nån ny föredrar jag att göra vid andra tillfällen.
Känns lika korkat som att totalt köra 100 mil för att få brutal tränignsvärk. Frivilligt!
For ever insane...
Men är inte lite syftet med krogen att träffa folk? Ska man bara umgås med sina vänner kan man väl lika gärna göra det hemma?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|