Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha okej, kan du ta nåt exempel? Lät intressant! :D

Har en tjejpolare som skulle winga åt mig. Hon pratade med tjejkompisen medan jag pratade med tjejen. Har till och med för mig att de gott in från rökrutan vi var i för att ta en öl tillsammans. Efter ett tag när tjejpolaren kommer ut igen har hon hack i häl en snubbe som är kalasfull och väldigt dreggig. Hon tittar på mig med "HJÄLP!" ögonen men viftar samtidigt med handen att "hon klarar sig". Efter ett tag blir hon tvungen att joina oss för att prata för att inte fyllot ska vara för på och då har tjejkompisen till tjejen man pratar med kommit tillbaka också, hon börjar rycka i tjejen man pratar med och man inser att detta är på väg att skita sig så man räddar tjejkompisen från fyllot istället. Gärna med något skådespeleri om att hon är "gullet" och att "vi går in och köper öl!", självklart efter att ragget har gott. :näsblod

EDIT:
Sen har man även vart med tjejer som ska winga en men så har vi båda blivit för fulla och så har vi strulat istället :tungan

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ricken! har du någonsin vart med om att en tjej du pratar med på krogen eller på dejt har för "platt" personlighet?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ricken! har du någonsin vart med om att en tjej du pratar med på krogen eller på dejt har för "platt" personlighet?

Jo.

Funderar nu på hur lördagen hade gått om det hade funnits vingmänniskor på jour... :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Och hur har du reagerat när du märkt det?

Jag hade lätt ställt upp! But you, good sir, didn't ask! :D
Sånt märks ju rätt omgående, men snäll som man är så pratar man ju vidare.
Vid nästa pisspaus kan man alltid hamna nån annanstans. :)

Jag har faktiskt en lite dålig egenskap. Men bara en. ;)

Och jag har noll koll på vad som händer runtomkring mig, speciellt när jag är lite på lurven.
Så om inte nån är jävligt övertydlig om att dom är intresserade så kommer jag tro att vi bara snackar skit.

Så där kan det vara bra med en co-pilot som tolkar åt mig. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har en tjejpolare som skulle winga åt mig. Hon pratade med tjejkompisen medan jag pratade med tjejen. Har till och med för mig att de gott in från rökrutan vi var i för att ta en öl tillsammans. Efter ett tag när tjejpolaren kommer ut igen har hon hack i häl en snubbe som är kalasfull och väldigt dreggig. Hon tittar på mig med "HJÄLP!" ögonen men viftar samtidigt med handen att "hon klarar sig". Efter ett tag blir hon tvungen att joina oss för att prata för att inte fyllot ska vara för på och då har tjejkompisen till tjejen man pratar med kommit tillbaka också, hon börjar rycka i tjejen man pratar med och man inser att detta är på väg att skita sig så man räddar tjejkompisen från fyllot istället. Gärna med något skådespeleri om att hon är "gullet" och att "vi går in och köper öl!", självklart efter att ragget har gott. :näsblod

EDIT:
Sen har man även vart med tjejer som ska winga en men så har vi båda blivit för fulla och så har vi strulat istället :tungan

Haha lyckat. Du får lära dina tjejpolare att säga ifrån istället! Jag röt till åt en i lördags som började bli irriterande närgången så jag nästan tyckte synd om honom efteråt för han såg så rädd ut. :rolleyes:

För det mesta brukar jag dock klara mig bra från sånt folk, tack och lov. Gissningsvis mest tack vare mitt underbara tunnelseende jag får på fyllan. :p Tur det finns nåt positivt med det...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Vad var det du tänkte på Shadow?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha lyckat. Du får lära dina tjejpolare att säga ifrån istället! Jag röt till åt en i lördags som började bli irriterande närgången så jag nästan tyckte synd om honom efteråt för han såg så rädd ut. :rolleyes:

För det mesta brukar jag dock klara mig bra från sånt folk, tack och lov. Gissningsvis mest tack vare mitt underbara tunnelseende jag får på fyllan. :p Tur det finns nåt positivt med det...

Ja kan du säga ifrån och klara dig själv så har du ju inte dåliga förutsättningar som wingwoman! :tummenupp
Äh, snubben måste ju lära sig på något sätt att man inte kan dreggragga full på vem som helst, inge synd om honom!

När man är kalas finns bara en regel. Hitta någon som är lika kalas som dig själv. Annars får man inget :D
Men ja tunnelseende är sjukt bra för just sånt! och då slipper man tänka så jävla mycket på vad som händer runt om en och istället fokusera på att ha kul! :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sånt märks ju rätt omgående, men snäll som man är så pratar man ju vidare.
Vid nästa pisspaus kan man alltid hamna nån annanstans. :)

Jag har faktiskt en lite dålig egenskap. Men bara en. ;)

Och jag har noll koll på vad som händer runtomkring mig, speciellt när jag är lite på lurven.
Så om inte nån är jävligt övertydlig om att dom är intresserade så kommer jag tro att vi bara snackar skit.

Vad var det du tänkte på Shadow?

Nä jag tycker bara att när man träffar tjejer på krogen och man får reda på att deras intressen sträcker sig så långt som shopping.. krogen.. och hänga med vänner.. och ibland till och med så kan de även säga att de gillar att festa, då har det fan hänt att man sagt "ursäkta, jag måste leta upp polarna" och bara dragit. Så sjuuukt onice med sånna brudar.

Sen din brist som du kallar det. Det är ingen brist skulle jag säga. Det är en bra grej att kunna snacka som om det inte vore något. Ingen gillar någon som man märker bara är ute efter en sak. Men sen är det ju inte dumt att köra på när man märker att tjejen är intresserad :D Kör gärna kommunikations-wingman åt dig!

Haha fan vad jag får allt att låta som det skulle vara värsta strategi-spelet :tungan FOLK tolka mig inte så. Inte många killar som ser det på det sättet och jag tror vi killar tycker det är kul att umgås och ha kul! inte bara för att :ligga. Jag tycker iaf det :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja kan du säga ifrån och klara dig själv så har du ju inte dåliga förutsättningar som wingwoman! :tummenupp
Äh, snubben måste ju lära sig på något sätt att man inte kan dreggragga full på vem som helst, inge synd om honom!

När man är kalas finns bara en regel. Hitta någon som är lika kalas som dig själv. Annars får man inget :D
Men ja tunnelseende är sjukt bra för just sånt! och då slipper man tänka så jävla mycket på vad som händer runt om en och istället fokusera på att ha kul! :)

Ja, jag ser ju uppenbarligen ut som en psykopat, så folk vågar väl inte så mycket. :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
I lördags så fick jag ett jobb av Pippi, att gå runt och be folk gissa hur många kapsyler som fanns i skålen på baren.

Jag fyllde i och 2 herrar vid baren. Enrosabil var kanske med då?:va

Sen gick jag till första bordet. Där fastnade jag. Pratade bankörning, hojval, blondinfnitter och sånt.

Men där var damerna snälla nog att säga direkt att dom tyckte jag såg bra ut.

Sånt underlättar ju för en trög skalle. :banana

Sen om nån av dom här damerna skulle råka läsa här så kan ni väl spela med i alla fall? :hej

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja, de säger ju det! :D Jag har själv alltid tyckt att jag har ett ganska snällt utseende, så jag tycker det är väldigt underhållande med såna kommentarer. :p

Ja men nu är det ju bestämt! du är läskig! Men det är ju också rätt kul! :crash

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Tycker du ska va glad för det faktiskt..

Jag tycker att det kan bli rätt jobbigt när man märker att folk är väldigt på en hela tiden.
Eller alltså, det är ju smickrande såklart, men jobbigt oxå..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Men vad mesiga ni är! Skulle jag prata med någon kille som inte har någon vidare personlighet så säger jag bara "Jag ska gå o leta efter min kompis, hejdå"
Att jag inte är sådär jätteschyst är väl en annan femma. Men orka slösa tiden på nåt sådär när man kan ha roligare när man är ute!
Men jag är glad att jag sällan stöter på sånt eftersom jag sällan hänger i baren när jag är ute. Killarna på dansgolvet är ofta roligare att vara med!

Och i situationer jag behövt rädda mig från äckliga fyllon som följer efter en är att börja pussas eller hångla med någon tjejkompis och säga att man är flata. Funkar också. :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!