PippiT
Professionell mobbare
Överklassen åker taxi och pöbeln fick åka tunnelbana....
Och vi andra hyrde hotellrum i samma hus.
Överklassen åker taxi och pöbeln fick åka tunnelbana....
Och vi andra hyrde hotellrum i samma hus.
Ja du jag tror att vi allihop hade hjälpts åt att kasta ut dig då
Dock så grymta du och pratade i sömnen.
Vem fan är inte dryg och elak? Kan man vara på nåt annat sätt?
Jag upplever det helt tvärtom. I baren pratar folk med varandra, de få gånger jag befinner mig på dansgolvet lyckas jag nästan alltid träffa på nån kladdande jävel.
Och gällande att hångla med nån tjejkompis så kan det även ibland ha motsatt effekt, kan jag säga...
Men är inte lite syftet med krogen att träffa folk? Ska man bara umgås med sina vänner kan man väl lika gärna göra det hemma?
Och det är därför hästtjejer är bäst, inget jävla curlande här inte!
Han får passa sig, jag slår som en tjej men springer som en Kenyan...
Var det ni som var grupp 6?
Vad får dig att tro att jag skulle behöva räddas?
Bandag för singlar? Kan man impa på tjejer genom att göra burnouts och slanga, eller måste man ha bra varvtider också? Kommer tjejerna halka av hojen när man knäpper upp skinnstället lite? Har kubiken mellan benen någon betydelse? Betyder stuga vid banan att man kan "provköra" under lunchtimmen när man ändå är svettig och go?
Frågorna är många. Svaren får vi den 20:e maj.
Var det ni som var grupp 6?
Vi som valde lite lyxigare hotell lite längre ned på gatan då?
Ger dig mina svar redan 29 januari så slipper du bita sönder naglarna i väntan.
Kan man impa på tjejer genom att göra burnouts och slanga, eller måste man ha bra varvtider också?
Absolut, en fet lakrits och jag skulle himla med rådjursögonen åt dig men man får inte misshandla hojen, då är du hatad på livstid. Bakhjulsåka impar ännu mer. Varvtider ytterligare ännu viktigare så jobba på snygga snabba varv.
Kommer tjejerna halka av hojen när man knäpper upp skinnstället lite?
Här beror det ju på vad som finns under. Ett skinnställ ska sitta snyggt, tajt och ändå ska inte innehållet rasa ut när man knäpper upp. Dags att börja träna upp insidan av stället nu alltså för att hinna till säsongsstart. Men ja nog faan vinglar jag till om jag ser ett snygg skinnställ dras ner och innehåller håller klass.
Har kubiken mellan benen någon betydelse?
Själv föll jag stenhårt för killen just för han vågade stoltsera med en babyninja på 250 cc mellan benen... alltså, kör man en sån så bara måste det utforskas. Själv är jag urtrött på killar som blir helt tokiga och får ångest och börjar prata om att byta hoj när de hör jag kör med 1255 cc raket mellan benen... Man får tydligen inte ha större som tjej.. suck killar är så fixerade av att vara störst och bäst så man blir trött. Nej faan, fram för riktiga killar som kan köra hoj så man inte kan sluta le istället och det kan man göra på alla typer av sportigare eller bushojar. Kromslädar göre sig icke besvär
Betyder stuga vid banan att man kan "provköra" under lunchtimmen när man ändå är svettig och go?
Man ligger alltid på lunchen
Nae två stycken somnade och vi andra två låg och kollade på serier på min dator.
Skriver under på ditt svar Jag har inte häller fattat dedär med att "om tjejer ska åka hoj, så ska de vara max 600"... Vet inte hur många sånna kommentarer man stött på, spelar ju som sagt inte nån roll vad man kör på, bara man har jävligt roligt..
Filmade Ricken på hans senaste löprunda.
JÄVLAR vad snygg han är!
Kromslädar göre sig icke besvär
Ja.. OCH snabb!!
Det var nästan så att du såg lite avis ut när jag kramade farbror J-O där på slutet, hade du halva inne där så jag förstörde nåt eller?
Då hade du ju sluppit grupprum utan grupp 6.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|