Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men vad mesiga ni är! Skulle jag prata med någon kille som inte har någon vidare personlighet så säger jag bara "Jag ska gå o leta efter min kompis, hejdå"
Att jag inte är sådär jätteschyst är väl en annan femma. Men orka slösa tiden på nåt sådär när man kan ha roligare när man är ute!

Vadå mesig? Sa ju att jag gör precis samma sak.

Pust, o så säger ni att JAG snackar mycket...:brinnerup

Lägger du ihop texten från mitt inläggsregn och jämför det med om man lägger ihop all text från en dag då du har ett inläggsutfall(vilket är rätt ofta :tungan ), så slår du fortfarande mig :D

Alla banåkande singeltrådare borde för övrigt komma på Rickens bandag i Karlskoga den 20:e Maj så kan vi mysa i depån allihopa.

Det brukar dessutom alltid regna i den där hålan så då kan ju :ligga vara en bra ersättningsaktivitet :tungan

Alla icke-banåkande, t ex hästtjejer är välkomna att agera paraplyflickor! (ni får givetvis också vara med och :ligga)

Låter som en strålande idé!

svar ja. man får ligga mer om man kan slanga... både kille som tjej..eller så ligger vi mer som slangar?! vad vet jag :tuttar

Jag tror på det sistnämnda :tummenupp

Slangandet var det minsta paketmannen gjorde för att få mig på fall.. det var hans nick..jag fantiserade om skillsen bakom nicket..gogglade och blev sugen :arsele :tuttar

Och nu är du fast i porr-branschen? :crash

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hmm, den beskrivningen passar ju in på så många. Jag minns bara att jag skrattade åt nån min du gjorde när du klämde på nån karl men jag vet inte vilken karl. :)

Det var farbror J-O det. :)

Och det var min "comehether"-look. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Håller med, de är konstiga de där:dummer

Jag förstår er faktiskt. ;) Ärligt talat blir jag lite mörkrädd ibland när jag hör hur vissa tjejer beter sig mot killar som raggar på dem. På ett fullt trevligt och civiliserat sätt, alltså. Men bara killen av någon anledning inte riktigt faller tjejen i smaken är det tydligen fullt berättigat att vara riktigt jävla oförskämd och elak mot människan, och sen såklart vända sig till sina tjejkompisar och högt och tydligt prata om vilken jävla ful idiot som trodde att hon skulle vara intresserad av honom, i princip...

Men det kanske är jag som är korkad som inte förstår vad det är för fel med att vara lite trevlig. :rolleyes:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag förstår er faktiskt. ;) Ärligt talat blir jag lite mörkrädd ibland när jag hör hur vissa tjejer beter sig mot killar som raggar på dem. På ett fullt trevligt och civiliserat sätt, alltså. Men bara killen av någon anledning inte riktigt faller tjejen i smaken är det tydligen fullt berättigat att vara riktigt jävla oförskämd och elak mot människan, och sen såklart vända sig till sina tjejkompisar och högt och tydligt prata om vilken jävla ful idiot som trodde att hon skulle vara intresserad av honom, i princip...

Men det kanske är jag som är korkad som inte förstår vad det är för fel med att vara lite trevlig. :rolleyes:

Skulle man råka ut för det så kan man alltid trösta sig med att dom riktiga bitcherna..bitcharna?.. bitchorna?
ofta är de som med panik i blicken sakta men säkert ser din ungdom flagna bort (silikon och botox löser problemet tillfälligt) men sen sitter de ändå där ensamma vid 40-års ålder med 4 ungar (som de fått med nåt riktigt asshole) och gråter för att alla andra faktiskt kommit någon vart medans de själva bara hade sitt utseende. (som vid det laget förfallit helt). :smasha

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Då säger man bara att man blev tipsad av polaren att hon skulle vara bottenskrapet på den krogen och att man ville ha något lätt den kvällen men man märker nu att så lågt är inte värt att gå :smasha

Men vad man än säger för motkommentar, är ändå dödsstöten för henne när man går vidare och har, helt oberört, lika kul som man hade innan och lyckas med någon annan :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Ifall det är sant, att du förstår oss killar, så tycker jag att vi kan bli tillsammans, för såna som du är fan sällsynta alltså:D

Kan nog inte riktigt påstå att jag någonsin raggat på krogen och har därför ingen erfarenhet av just det du pratar om, men jag har inga problem med att tro det eftersom jag har min beskärda del av erfarenheter av kvinnors knepighet... :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Då säger man bara att man blev tipsad av polaren att hon skulle vara bottenskrapet på den krogen och att man ville ha något lätt den kvällen men man märker nu att så lågt är inte värt att gå :smasha

Men vad man än säger för motkommentar, är ändå dödsstöten för henne när man går vidare och har, helt oberört, lika kul som man hade innan och lyckas med någon annan :D

Problemet är att det är oftast inte den typen av killar som råkar ut för det, utan snarare de som redan inte har nåt vidare självförtroende och i princip använt allt de hade för att våga gå fram till den där tjejen. Och är det något jag fullkomligt hatar så är det folk som medvetet knäcker andras självförtroende.

Ifall det är sant, att du förstår oss killar, så tycker jag att vi kan bli tillsammans, för såna som du är fan sällsynta alltså:D

Klart jag inte förstår killar, jag ljuger bara en massa! ;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Here we go again.. Ska ge dig en lektion man fick i how I met you mothers första avsnitt. Den serie jag förövrigt (trots många grejer som man vet aldrig händer i verkligheten) är den serien som speglar mycket av dejtingscenen på ett hyfsat realistiskt sätt.

Sen ska vi ju inte glömma att Barney använder just den grejen för att göra sig av med en tjej han tycker är efterhängsen. Sen iofs kommer samma tjej tillbaka men det är ju one in a million.

Problemet är att det är oftast inte den typen av killar som råkar ut för det, utan snarare de som redan inte har nåt vidare självförtroende och i princip använt allt de hade för att våga gå fram till den där tjejen. Och är det något jag fullkomligt hatar så är det folk som medvetet knäcker andras självförtroende.

Jo det är sant. Och sånt där är tråkigt. Och alla mina "bro" instinkter skriker att man bara vill gå fram och säga till en sådan snubbe att han är awesome, att han ska skita i den bruden och få han på ett bra humör igen. Jag har själv inte alltid vart den mest självsäkra snubben. Duktig på att prata har man alltid vart men inte självsäker, det är något jag har fått jobba med och ibland fortfarande :)

Kan jag rekommendera något så är det att jobba just med sin självsäkerhet. Det finns alltid sätt och det är inget man måste gå och dras med.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Det där har inget med kön att göra.

Jag trodde oxå att jag va speciell en gång i tiden men det hela har bara med inställning att göra. Det hade i grund och botten inte med att göra att jag inte förstod tjejer utan men min egen inställning till tjejer. Jag har massor med tjejkompisar nu för tiden på grund av att jag ändrade min attityd vilket gjorde även tjejer mer vänligt inställda mot mig. ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO