Men vad mesiga ni är! Skulle jag prata med någon kille som inte har någon vidare personlighet så säger jag bara "Jag ska gå o leta efter min kompis, hejdå"
Att jag inte är sådär jätteschyst är väl en annan femma. Men orka slösa tiden på nåt sådär när man kan ha roligare när man är ute!
Vadå mesig? Sa ju att jag gör precis samma sak.
Pust, o så säger ni att JAG snackar mycket...
Lägger du ihop texten från mitt inläggsregn och jämför det med om man lägger ihop all text från en dag då du har ett inläggsutfall(vilket är rätt ofta ), så slår du fortfarande mig
Alla banåkande singeltrådare borde för övrigt komma på Rickens bandag i Karlskoga den 20:e Maj så kan vi mysa i depån allihopa.
Det brukar dessutom alltid regna i den där hålan så då kan ju :ligga vara en bra ersättningsaktivitet
Alla icke-banåkande, t ex hästtjejer är välkomna att agera paraplyflickor! (ni får givetvis också vara med och :ligga)
Låter som en strålande idé!
svar ja. man får ligga mer om man kan slanga... både kille som tjej..eller så ligger vi mer som slangar?! vad vet jag
Jag tror på det sistnämnda
Slangandet var det minsta paketmannen gjorde för att få mig på fall.. det var hans nick..jag fantiserade om skillsen bakom nicket..gogglade och blev sugen
Och nu är du fast i porr-branschen?