Ja du jag tror att vi allihop hade hjälpts åt att kasta ut dig då
Dock så grymta du och pratade i sömnen.
Jag trodde oxå att jag va speciell en gång i tiden men det hela har bara med inställning att göra.
Vilken jävla tur att jag aldrig orkar ragga på krogen, alldeles för mycke regler.. blir ju helt förvirrad av er
Sluta bry dig så mycket om "det går bra" eller dåligt när du babblar med brudar, var dig själv och ha kul. Därifrån kommer självsäkerheten naturligt. Gå inte fram till en tjej och snacka med intentionen att hon ska sära på benen, utan gör det för att ni ska ha ett kul snack. Spelar liksom ingen roll om hon inte är intresserad, för vad har du förlorat? Jo tre minuter av ditt liv, och det var ingen förlust, du blev bara en liten liten erfarenhet rikare.
Bara ett spontant tips från coachen
Tur att ni var vänliga nog att inte släpa ut mig i korridoren.
Haha.. men Pippi.. just du är ju speciell..
Jo men jag är speciell på fel sätt.
Det va bara roligt att lyssna på.
Din halloweenkostym var ju rätt speciell t ex
Det är egentligen ganska enkelt. Se till så att du har en jävligt het på bild på facebook som profilbild.
Gå fram till en kille och be att få han som vän på fb. Sen går du därifrån.
Kommer han efter så är du safe, annars är du ett steg närmare att ha hela sverige på din fb.
Och det är väl det alla vill?
Vilken jävla tur att jag aldrig orkar ragga på krogen, alldeles för mycke regler.. blir ju helt förvirrad av er
Och vi andra förstod att du inte förstod. Du är ju kvinna.
Jo men jag är speciell på fel sätt.
Fantastiskt. Jag roar folk sovandes.
De e ju de ja säger, du roar alltid, oavsett du är medveten eller ej, en äkta proffs-Clown alltså...
Äh, det är inte så svårt. Se till att man har kul själv, va trevlig, stå för vem man är och va lite lagom vågad så löser sig allt
Det där har inget med kön att göra.
Jag trodde oxå att jag va speciell en gång i tiden men det hela har bara med inställning att göra. Det hade i grund och botten inte med att göra att jag inte förstod tjejer utan men min egen inställning till tjejer. Jag har massor med tjejkompisar nu för tiden på grund av att jag ändrade min attityd vilket gjorde även tjejer mer vänligt inställda mot mig.
Kan jag aldrig tänka mig, du är säkert bara alltför självkritisk!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|