Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Vilken jävla tur att jag aldrig orkar ragga på krogen, alldeles för mycke regler.. blir ju helt förvirrad av er;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vilken jävla tur att jag aldrig orkar ragga på krogen, alldeles för mycke regler.. blir ju helt förvirrad av er;)

Det är egentligen ganska enkelt. Se till så att du har en jävligt het på bild på facebook som profilbild.

Gå fram till en kille och be att få han som vän på fb. Sen går du därifrån.

Kommer han efter så är du safe, annars är du ett steg närmare att ha hela sverige på din fb. :banana

Och det är väl det alla vill? :rock

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sluta bry dig så mycket om "det går bra" eller dåligt när du babblar med brudar, var dig själv och ha kul. Därifrån kommer självsäkerheten naturligt. Gå inte fram till en tjej och snacka med intentionen att hon ska sära på benen, utan gör det för att ni ska ha ett kul snack. Spelar liksom ingen roll om hon inte är intresserad, för vad har du förlorat? Jo tre minuter av ditt liv, och det var ingen förlust, du blev bara en liten liten erfarenhet rikare.

Bara ett spontant tips från coachen :tummenupp

Vet inte vem du menade till. Men av citatet så vill jag bara säga att mig är inte den du behöver tipsa Gegga. Jag har mitt självförtroende och dejtingliv på det torra.
Sen som allt i världen tror jag man ska ha mål och delmål. Man får bara inte vara för känslomässigt bundna till dem! Men sen har du väldigt rätt att bästa inställningen är att ha kul när man pratar med tjejer och, för att tillägga, även se till att roa sig själv. Som du säger ska man nog inte tänka på allt som heter :ligga. Det blir så mycket mer naturligt och just; roligare :)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Det är egentligen ganska enkelt. Se till så att du har en jävligt het på bild på facebook som profilbild.

Gå fram till en kille och be att få han som vän på fb. Sen går du därifrån.

Kommer han efter så är du safe, annars är du ett steg närmare att ha hela sverige på din fb. :banana

Och det är väl det alla vill? :rock

haha vafan de var ju de jag trillade dit på sist, "hej har du fb" - (inte undra på att han hade så många "vänner")

haha nä men förstå mig rätt, jag hajjar grejen, men orka spela efter en massa regler, meeen jag är från dalaskogen, där är de raka puckar som gäller;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Äh, det är inte så svårt. Se till att man har kul själv, va trevlig, stå för vem man är och va lite lagom vågad så löser sig allt :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Och vi andra förstod att du inte förstod. Du är ju kvinna. :brynad

Joråsåatteeh... De fattar ju ungdomarna också!
shesawoman.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det där har inget med kön att göra.

Jag trodde oxå att jag va speciell en gång i tiden men det hela har bara med inställning att göra. Det hade i grund och botten inte med att göra att jag inte förstod tjejer utan men min egen inställning till tjejer. Jag har massor med tjejkompisar nu för tiden på grund av att jag ändrade min attityd vilket gjorde även tjejer mer vänligt inställda mot mig. ;)

Nu kanske jag missuppfattar dig, men vad har min inställning till tjejer att göra med att jag tycker vissa beter sig som svin när "fel" killar visar intresse för dem? Jag har massor med bra tjejkompisar, men de beter sig inte så. ;) Det finns säkert killar som beter sig på samma sätt, men det har inte jag sett/hört lika ofta.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
JAG är förvirrad. Seriöst, jag gick o la mig lite tidigt igår kväll, visst, men 6 sidor!?? Kommar ju aldrig palla läsa ikapp allt...

Fattade lite av en diskussion om kvinnliga dissar jämtemot krograggande killar... Där har jag faktiskt lite förståelse jämtemot tjejerna med... Har ett gäng vänner/bekanta som skriver på Scandalbeauties o lite sånt, och har hela det där kittet som hör till. Går man med dem på krogen så tar det ungefär 5 minuter, max, innan den första killen är på och kastar drinkar omkring sig, försöker luska om man är pojkvän till någon av dem och börjar försöka smygklämma på dem och ska råragga, gärna på 3-4 st samtidigt. De tar groggarna och ber honom fara åt helvete - Konstigt? Knappast. Och så fortsätter resten av kvällen, vilket har urartat i att de i princip aldrig går ut på krogen längre, för att de helt enkelt inte pallar... De gånger de väl släpar sig ut till bar/nattklubb etc. så snäser de av varenda kille så fort de kan, och så uppenbart och argt som möjligt så att de är säkra på att undgå missuppfittningar om "hon säger nej men menar ja".
Tråkigt när det drabbar fel folk dock, men någonstans ledsnar ju vi alla...

Edit: Detta är ju ingen ursäkt för att trycka ner folk i skorna, det enda jag egentligen vill ha sagt är i a´la Freud - Alla våra beteenden kommer någonstans ifrån....

Edit2: Det är inte heller ovanligt att nämnda kille har en blank guldring som han glömt ta av innan, men när någon frågar så får han verkligen inte av den för att visa att det inte står något i den, den köpte han ju bara för att den var snygg, o nu har den lixom fastnat.... Det går jävla sabotagetroll bland oss killar som sabbar åt helvete för resten av oss, precis som det gör hos tjejerna ...

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Dags att masa sig iväg till jobbet för ännu en natts sittande. Det ska bli spänn.....det ska bli intress....... äsch jag får betalt iaf. :gnissla

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO