Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
haha vafan de var ju de jag trillade dit på sist, "hej har du fb" - (inte undra på att han hade så många "vänner")
Jag hade en udda upplevelse för ett litet tag sen när nån tjejj, skitsnygg faktiskt, kom fram till mig på staden (mitt i natten runt krog stängning) och började snacka, fråga en massa klichéaktiga frågor, vifta med ögonfransarna, hela cirkusen.
Rätt snart frågar hon om jag skall följa med henne, lite oklart om vart & varför men vafan, jag tänker ja-nä, kanske snart, sysslar med annat just nu ju. Varpå hon frågar om jag har facebook, -Näe, varför skulle jag ha det? säger jag, varpå hon börjar låta upprörd och kutar snabbt därifrån. :va

Jag förstår er faktiskt. ;) Ärligt talat blir jag lite mörkrädd ibland när jag hör hur vissa tjejer beter sig mot killar som raggar på dem. På ett fullt trevligt och civiliserat sätt, alltså. Men bara killen av någon anledning inte riktigt faller tjejen i smaken är det tydligen fullt berättigat att vara riktigt jävla oförskämd och elak mot människan, och sen såklart vända sig till sina tjejkompisar och högt och tydligt prata om vilken jävla ful idiot som trodde att hon skulle vara intresserad av honom, i princip...

Men det kanske är jag som är korkad som inte förstår vad det är för fel med att vara lite trevlig. :rolleyes:

Måste komma på besök & ragga lite så jag kan få bli omtänksamt nobbad. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilken jävla fart ni fått upp här under eftermiddagen då!

Jag orkar inte säga något angående diskussionen.

Men jag kan berätta att jag såg en dvärg idag, vars totala benlängd var KORTARE än mitt underben. Fattar ni hur liten den här människan var!? Jag är ju nästan dvärg själv.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Problemet jag upplever (utanför sthlm vackra värld) är att det inte spelar så stor roll hur oraggande och ödmjuka intentioner jag har. Tjejerna antar att man raggar på dem och agerar därefter oavsett vilket gör det skevt likförbannat.

Inte alla! Vissa av oss tänker bara "ÅH VAD ROLIGT, NÅN SOM VILL PRATA MED MIG!" och fattar inte ens alltid när man blir raggad på, förrän ens kompis ragg kommer och talar om det för en (ja, det har faktiskt hänt...).

Det är dock ingen egenskap som uppskattas av svartsjuka pojkvänner, har jag fått lära mig.

Ursäkta att jag är förvirrad då. Haha. :p Sitter med mobilen o försöker surfa god damn it. Den är för liten. Satana måste skaffa iPad. :)

Fullt godkänd ursäkt, det är hemskt att använda mobilen till forumsurf!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Pojkvän? Hade inte du fru? :glömdet

INNAN jag blev lyckligtgiftfamiljefar (AKA inte singel) så var jag singel, då pratade jag med tjejer på krogen, som ibland hade pojkvän, som ibland var svartsjuk, i onödan, så man fick boxas, vilket var obefogat.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO