Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Dags att masa sig iväg till jobbet för ännu en natts sittande. Det ska bli spänn.....det ska bli intress....... äsch jag får betalt iaf. :gnissla

Haha.. igår satt jag och singeltrådade för lite drygt 700:- i timmen en hel dag.
Så nu vet ni vart era skattepengar tar vägen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu kanske jag missuppfattar dig, men vad har min inställning till tjejer att göra med att jag tycker vissa beter sig som svin när "fel" killar visar intresse för dem? Jag har massor med bra tjejkompisar, men de beter sig inte så. ;) Det finns säkert killar som beter sig på samma sätt, men det har inte jag sett/hört lika ofta.

Ja du missuppfittade mig. ;)
Det jag kommenterade va endast att du skrev att du inte förstår dig på tjejer utan förstår killar bättre. Jag sa aldrig att någon har rätt att bete sig som en idiot oavsett kön. Det jag menade är att du kommer att inse en vacker dag att både tjejer och kollar är lätta att förstå om man bara försöker att läsa dom på rätt sätt. Har inget med kön att göra. Idioter dom behandlar andra som skit finns i bägge könen.
Alla borde försöka inse istället att bara för att någon kommer fram o pratar betyder det inte att dom vill knulla. O även om de vill det behöver man inte va otrevlig sålänge de inte är det. Då tar man fram bitchen. :p

Vi är alltså på samma plan annars. ;):tuttar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja du missuppfittade mig. ;)
Det jag kommenterade va endast att du skrev att du inte förstår dig på tjejer utan förstår killar bättre. Jag sa aldrig att någon har rätt att bete sig som en idiot oavsett kön. Det jag menade är att du kommer att inse en vacker dag att både tjejer och kollar är lätta att förstå om man bara försöker att läsa dom på rätt sätt. Har inget med kön att göra. Idioter dom behandlar andra som skit finns i bägge könen.
Alla borde försöka inse istället att bara för att någon kommer fram o pratar betyder det inte att dom vill knulla. O även om de vill det behöver man inte va otrevlig sålänge de inte är det. Då tar man fram bitchen. :p

Vi är alltså på samma plan annars. ;):tuttar

Aha sorry! Fast jag har aldrig sagt att jag förstår killar bättre. Jag skrev att jag förstår att de inte vågar ragga på tjejer, av den anledningen. Sen tror jag bestämt att jag skrev att jag varken förstår mig på killar eller tjejer. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag är inte självkritisk jag har bara självinsikt. ;)

Haha, det har tyvärr jag oxå :crash Det är bara det att ibland känns det helt rätt att veta hur man är å ibland bara jobbit. O då har jag lust att ta semester från mig själv, vilket aldrig funkar för så fårt jag lyckats smita iväg så har jag liksom kommit ifatt mig själv igen. Jag är väldigt efterhängsen på det sättet... :3freak

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Sånt märks ju rätt omgående, men snäll som man är så pratar man ju vidare.
Vid nästa pisspaus kan man alltid hamna nån annanstans. :)

Jag har faktiskt en lite dålig egenskap. Men bara en. ;)

Och jag har noll koll på vad som händer runtomkring mig, speciellt när jag är lite på lurven.
Så om inte nån är jävligt övertydlig om att dom är intresserade så kommer jag tro att vi bara snackar skit.

Så där kan det vara bra med en co-pilot som tolkar åt mig. :)

Det är tråkigt med missuppfattningar.
Jag försöker verkligen att vara den jag är hela tiden.
Men någonstans så kommer inte synapserna hela vägen till chokladfallet så att säga.
Så folk tror att jag är nån jag inte är.

Därför säger jag det nu, en gång för alla.

Ja, jag är en dryg jävla huligan.

Ska vi slåss?

A brotha from anotha motha.

För övrigt så undrar jag varför dryg och elak är eftersträvansvärt? Slåssandet förstår jag.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vet inte vem du menade till. Men av citatet så vill jag bara säga att mig är inte den du behöver tipsa Gegga. Jag har mitt självförtroende och dejtingliv på det torra.
Sen som allt i världen tror jag man ska ha mål och delmål. Man får bara inte vara för känslomässigt bundna till dem! Men sen har du väldigt rätt att bästa inställningen är att ha kul när man pratar med tjejer och, för att tillägga, även se till att roa sig själv. Som du säger ska man nog inte tänka på allt som heter :ligga. Det blir så mycket mer naturligt och just; roligare :)

Ord!

Problemet jag upplever (utanför sthlm vackra värld) är att det inte spelar så stor roll hur oraggande och ödmjuka intentioner jag har. Tjejerna antar att man raggar på dem och agerar därefter oavsett vilket gör det skevt likförbannat.

Så min jakt är efter den där sköna tjejen man faktist kan snacka en kväll och ha kul med, en sån start känns mer sannolik att den leder antingen till ett BRA ons, eller livslång kärlek om så vill sig..

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
A brotha from anotha motha.

För övrigt så undrar jag varför dryg och elak är eftersträvansvärt? Slåssandet förstår jag.

Det är alltså fler än jag som upptäcker att någon är intresserad ungefär samtidigt som hon försöker stoppa ner tungan i halsen på en eller något liknande, eller om man själv ska fösöka sig på att ta första steget gör sig beredd på 50/50 oddsen mellan en käftsmäll och att hon pussar tillbaka eller något sånt! :crash

Så min jakt är efter den där sköna tjejen man faktist kan snacka en kväll och ha kul med, en sån start känns mer sannolik att den leder antingen till ett BRA ons, eller livslång kärlek om så vill sig..

När var ett ONS riktigt bra senast? Jag håller väl kanske på att bli gammal men satan vad mycket bättre sex är när man faktiskt gillar tjejen man :fikar med!

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det är alltså fler än jag som upptäcker att någon är intresserad ungefär samtidigt som hon försöker stoppa ner tungan i halsen på en eller något liknande, eller om man själv ska fösöka sig på att ta första steget gör sig beredd på 50/50 oddsen mellan en käftsmäll och att hon pussar tillbaka eller något sånt! :crash

Behold, yet another kinsmen haveth our, the Clan of the Misperceiving, joineth.
(Shakespeare, inte Wow era kretiner!)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Here we go again...

allt jag säger är att finns det en tjej där ute som förstår (och håller med) oss killar så är det henne man bör jaga:D men nu ljög ju alleycat så då får det vara...:glömdet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
När var ett ONS riktigt bra senast? Jag håller väl kanske på att bli gammal men satan vad mycket bättre sex är när man faktiskt gillar tjejen man :fikar med!

Jag har ju varit lyckligt gift familjefar sen juli 2007, sååå.. Juni 2007?

Tycker ons kan va grymt bra. Som man raggar får man ligga ;) Det är nåt speciellt med att inte veta allt vad den andra vill ha, blir mer experimentiellt och nyfiket = bra. Efter en tid "känner" man varandra och då försvinner spänningen till stor del. Sen handlar det om att inte släpa hem ras för att klockan slår stängning, utan att ha den där sköna kvällen med en naturlig attraktion, och bara låta det hända. Har ju inte 48 exempel på BRA såna tillfällen, men fler än 5.

Tror ons för de flesta är dåliga för att folk inte bryr sig. Det är nog knepet, att bry sig om att ge även om man inte vet vad honan heter. It pays ;)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Jag har varit totalt ovetande ett flertal gånger där ljuset inte riktigt gått upp för mig förrän vi stått i hennes hall och klätt av varandra ungefär. Jag är nog inte helt säker förrän den är inne tror jag.. :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ord!

Problemet jag upplever (utanför sthlm vackra värld) är att det inte spelar så stor roll hur oraggande och ödmjuka intentioner jag har. Tjejerna antar att man raggar på dem och agerar därefter oavsett vilket gör det skevt likförbannat.

Jag tror även det finns en till sida på det myntet. För det finns ju många tjejer på krogen som faktiskt vill ligga och har inge problem att se dem själva göra det samma kväll, även om de aldrig skulle erkänna det! Så om du inte visar alls några "intentioner" alls, så är det inte så intressant. Nu säger jag inte att du ska gå och göra det. Min erfarenhet är att det oftast är ONS som är så. Därför jag själv inte raggar på krogen så mycket längre. Det är för få tjejer som kan snacka normalt, ha kul och faktiskt få ett fysiskt intresse efter att man pratat ett tag.

Men sen är det alltid en balansgång mellan att prata och ha kul och att flirta :tummenupp

Fan va mycket ragga snack det blir från mig :tungan Men jag säger bara vad jag har för uppfattningar, sen om det är rätt eller fel får väll folk bestämma själva :)

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Jag har ju varit lyckligt gift familjefar sen juli 2007, sååå.. Juni 2007?

Tycker ons kan va grymt bra. Som man raggar får man ligga ;) Det är nåt speciellt med att inte veta allt vad den andra vill ha, blir mer experimentiellt och nyfiket = bra. Efter en tid "känner" man varandra och då försvinner spänningen till stor del. Sen handlar det om att inte släpa hem ras för att klockan slår stängning, utan att ha den där sköna kvällen med en naturlig attraktion, och bara låta det hända. Har ju inte 48 exempel på BRA såna tillfällen, men fler än 5.

Tror ons för de flesta är dåliga för att folk inte bryr sig. Det är nog knepet, att bry sig om att ge även om man inte vet vad honan heter. It pays ;)

Ja nu menade jag iofs inte att de alla är fullständigt kass, lägger man lite energi på det hela så kan det ju helt klart bli godkänt.

Dock har jag aldrig varit med som såntdär riktigt bra sex annat än i förhållanden eller typ under dejtande eller så, och någon även på tok för tidigt för att någon av oss ens skulle haft en hunch om vad den andra ville ha. Sen är det ju ärligt talat inte alltid man riktigt vet att man gillar saker heller, man lär ju testa lite nytt av o till, finns ju 1000 sätt att experimentera med varandra även om man är inne i en långvarig relation! Nu är väl mitt längsta förhållande en bit över 3 år, så där har ju du dock mer erfarenhet än jag...
Jag vet inte, kanske bara är jag, tycker bara att det blir en helt annan grej när det är nåon jag faktiskt har känslor för :)

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
...Det jag menade är att du kommer att inse en vacker dag att både tjejer och kollar är lätta att förstå om man bara försöker att läsa dom på rätt sätt...

vänta lite här.. "på rätt sätt"? Finns det ett rätt och fel sätt till hur man förstår människor?.. tycker det låter väldigt svart och vitt om jag ska vara ärlig. Men jag vill gärna höra en förklaring om det är mer till det än vad du skrev.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Aha sorry! Fast jag har aldrig sagt att jag förstår killar bättre. Jag skrev att jag förstår att de inte vågar ragga på tjejer, av den anledningen. Sen tror jag bestämt att jag skrev att jag varken förstår mig på killar eller tjejer. :D

Ursäkta att jag är förvirrad då. Haha. :p Sitter med mobilen o försöker surfa god damn it. Den är för liten. Satana måste skaffa iPad. :)

vänta lite här.. "på rätt sätt"? Finns det ett rätt och fel sätt till hur man förstår människor?.. tycker det låter väldigt svart och vitt om jag ska vara ärlig. Men jag vill gärna höra en förklaring om det är mer till det än vad du skrev.

Jag skrev hur man läser människor, inte hur man förstår...eller? :)

Haha, det har tyvärr jag oxå :crash Det är bara det att ibland känns det helt rätt att veta hur man är å ibland bara jobbit. O då har jag lust att ta semester från mig själv, vilket aldrig funkar för så fårt jag lyckats smita iväg så har jag liksom kommit ifatt mig själv igen. Jag är väldigt efterhängsen på det sättet... :3freak

Jag förstår PRECIS vad du menar. *suck*

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...