Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
*skäms och går och lägger mig*

Nu ska jag ge katten ett hundben och sova för nu kan det bara gå utför...:glömdet

Nattinatt :hej :rodnar

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag klarar inte av långsamma människor, på riktigt. Folk som pratar för långsamt kan inte jag lyssna på. Har en bekant som dessutom GÖR allt sjukt sakta, helt sävligt liksom. När vi är ute och kör hoj tex, och har pausat, så taaaar haaaan pååååå siiiiig hjäääälmen, och så knääääpper haaan deeeen.. Sen ska han ju ta pååååååå haaaaaandskarna, och knääääääppa deeeee.... My god, jag får dåndimpen på honom! Brukar säga åt honom 5 minuter innan jag säger åt resten att pausen är slut, när det är jag som leder gruppen.

Pratar du om mig? :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det tog ju flera timmar för dig att svara på Swish inlägg, det kanske säger något om din snabbhet. :)

Ha, ha... :tummenupp

Slutade jobbet, handlade lite inför skidresan, var iväg och kollade på Johan Glans World Tour Of Skandinavien, kommer hem och ser att det som vanligt ökat på med ca 10 sidor "meningsfull" information. :gnissla

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Eller parkera en cykel i en flyghangar.

Haha! kommer bara och tänka på när man hade sexualkunskap i högstadiet. Lektionen började med att vi skulle lätta upp stämningen och säga så många ord som möjligt för de båda könsorganen.
Inte nog med att jag tror vi var uppe i närmare 50 ord så har en kille i klassen suttit tyst och blyg hela tiden och när alla är tysta för att ingen kommer på något mer klämmar han plötsligt ur sig lite tyst. "......flygplan och hangar". Jävlar vad man kan garva åt det än idag! :rofl

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Eller parkera en cykel i en flyghangar.

Ett baseballträ i Globen, en fjärt i rymden, en trehjuling på tågspåret. Jaja, det heter väl Ericsson Globen arena eller nåt annat skit nu.
Godmorgon folket.
Att jag önskar att jag va ledig idag är inte att sticka under stol med. Tror att alla på tåget önskar det oxå eftersom jag inte har sminkat mig ännu. Haha. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...