Jag skulle få betala 3300/år för en TDM.
Ja men du är en gammal gubbe. Det är inte jag
Jag skulle få betala 3300/år för en TDM.
Ja men du är en gammal gubbe. Det är inte jag
Det tog ju flera timmar för dig att svara på Swish inlägg, det kanske säger något om din snabbhet.
Ja jävlar det tänkte inte jag på.
Fan jag borde byta hoj, min premie ligger nu på ~20.5k
Fan de går inte lägga upp bilder från iPhone ?
Joooo jag kan.
Joooo jag kan.
Du kan väl ändå inte ta fel på en Varg o en Clown!?!?!
Idag tog vi ett viktigt beslut.
Jag har "dejtat" en tjej som jag jobbade med förut, vi skulle ta det lugnt o se vad som hände bara. Inget seriöst alls.
Hon flyttade utomlands i höstas. Så vi har setts när hon varit hem och pratat i telefon/skype o så o så.
Men idag kom vi överens om att det får stanna så. Hon är karriärmänniska och kommer bo kvar där ett antal år, och jag vill bara ha kul.
Så jag tänkte bara informera klanen här liksom så att ni vet.
Idag tog vi ett viktigt beslut.
Jag har "dejtat" en tjej som jag jobbade med förut, vi skulle ta det lugnt o se vad som hände bara. Inget seriöst alls.
Hon flyttade utomlands i höstas. Så vi har setts när hon varit hem och pratat i telefon/skype o så o så.
Men idag kom vi överens om att det får stanna så. Hon är karriärmänniska och kommer bo kvar där ett antal år, och jag vill bara ha kul.
Så jag tänkte bara informera klanen här liksom så att ni vet.
CB1000RA utan tvekan isf. Prövade den när jag jobbade på verkstad. Bland de roligaste hojar jag kört!Det är ju dumt att köpa den eftersom jag funderar på nakenhoj.
Men ja just nakenmodellen är lite ovanligare att hitta på blocket. Går väl dock rätt smidigt ta bort halvkåpan och meka dit instrument och lampa om man verkligen vill. Funkar med helkåpan också tycker jag men dom är riktigt ovanliga.
På tal om nåt helt annat.......varför är du reggad som chey?
Jaja.. bra story..
Vi vet alla att den enda anledning till att det inte blev nåt är för att du ska få va kvar i singeltråden
Jaja.. bra story..
Vi vet alla att den enda anledning till att det inte blev nåt är för att du ska få va kvar i singeltråden
Man känner andra genom sig själv.
(känner på mig att jag kommer få äta upp det där).
Have you not heard?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |