PippiT
Professionell mobbare
Har löst mysteriet tror jag! Vart inte hackad utan verkligen Sportraped! Det va troligtvis chefen som gjorde det när jag lämnade datorn utan uppsikt inloggad på sh >_<
Bästa chefen.
Har löst mysteriet tror jag! Vart inte hackad utan verkligen Sportraped! Det va troligtvis chefen som gjorde det när jag lämnade datorn utan uppsikt inloggad på sh >_<
Papercut?
Shakira, hennes kropp OMG, mage, rumpa, ben, hår. Skulle fan ställa upp alla dagar i veckan på henne.
Snart kommer jag dit o piskar dig :morrar
Tror du på allvar att han tar det som ett hot..?
Fan du skulle hängt med! Vi hade Askul!Wohoo! Hade LÄTT hakat om det inte vore för att jag är suuk... :tycksyndommig
Jag kan lova dig att nästan ALLA hojar har sin egen tillverkningsprocess trots att vissa har samma motor.Fast just SV tillverkades ju i både naken, halv och helkåpa såvitt jag förstår.
Så att såvida dom inte har helt olika tillverkningsprocess så är det nog en av dom enklare hojarna att bygga om.
Men annars håller jag med att det krävs lite kunskap och noggrannhet så man inte ligger där i diket för att hojen inte går svänga eller en kabel trasslat in sej i framdäcket
Skulle jag va med någon samtidigt som den sjöng bird is the Word skulle det inte kännas bra!Det värsta är att det vore ju helt klart en upplevelse..!
Måste man ha råd också..?
Men det finns en risk att jag kommer vara imorgonJag är inte bakis! Jag är bara väldigt, väldigt trött.
Nä Inge mer ikväll för fan!Skål då xD
Jävligt gott! Men nej vi har druckit ööööl!JD och cola?
Och köra EPA?Norrland.....3.5.....För att jag vill vara mig själv för en stund
NEJ tack! Hörde en gång när hon försökte göra en cover på nothing els matters. Efter att hon sjöng den as dåligt är hon inte ens vacker i mina ögon!Ja tack!
Gå och SOV nu Pippi. Nu skriver du sådär osammanhängande igen.
Men helvete, ett smörgåsbord av brudar och man väljer en som man har riktigt trevligt med halva kvällen och blir rådissad när det drar ihop sig.
Säger som Pölsa:
"Jävla oflyt hele tin!"
Nu har jag varit ute och krökat med chey som kanske har pojkvän.
Va fan då kanske? Antingen har man eller inte! Eller så duger inte jag! Bestäm er för fan! Jävla fruntimmer!
Nu har jag varit ute och krökat med chey som kanske har pojkvän.
Va fan då kanske? Antingen har man eller inte! Eller så duger inte jag! Bestäm er för fan! Jävla fruntimmer!
Fast just SV tillverkades ju i både naken, halv och helkåpa såvitt jag förstår.
Så att såvida dom inte har helt olika tillverkningsprocess så är det nog en av dom enklare hojarna att bygga om.
Men annars håller jag med att det krävs lite kunskap och noggrannhet så man inte ligger där i diket för att hojen inte går svänga eller en kabel trasslat in sej i framdäcket
Du Agile, vad var det du pluggade?
Civilekonom; Strategic Management, ekonomistyrning, redovisning.
Why?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |