Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fylleskriva! Wohoooo! Vill tacka min snälla sponsor på mobilen :autocorrect

Wohoo! Hade LÄTT hakat om det inte vore för att jag är suuk... :tycksyndommig
Fan du skulle hängt med! Vi hade Askul! :D

Fast just SV tillverkades ju i både naken, halv och helkåpa såvitt jag förstår.

Så att såvida dom inte har helt olika tillverkningsprocess så är det nog en av dom enklare hojarna att bygga om.

Men annars håller jag med att det krävs lite kunskap och noggrannhet så man inte ligger där i diket för att hojen inte går svänga eller en kabel trasslat in sej i framdäcket :crash
Jag kan lova dig att nästan ALLA hojar har sin egen tillverkningsprocess trots att vissa har samma motor.

Det värsta är att det vore ju helt klart en upplevelse..! ;)

Måste man ha råd också..? :rolleyes:
Skulle jag va med någon samtidigt som den sjöng bird is the Word skulle det inte kännas bra! :crash

Jag är inte bakis! Jag är bara väldigt, väldigt trött.
Men det finns en risk att jag kommer vara imorgon :D
Nä Inge mer ikväll för fan!

Jävligt gott! Men nej vi har druckit ööööl!

Norrland.....3.5.....För att jag vill vara mig själv för en stund
Och köra EPA?

NEJ tack! Hörde en gång när hon försökte göra en cover på nothing els matters. Efter att hon sjöng den as dåligt är hon inte ens vacker i mina ögon!

Fan det här tog ju bara 30 min och ett par genomfrusna fingrar att skriva :crash

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Har löst mysteriet tror jag! Vart inte hackad utan verkligen Sportraped! Det va troligtvis chefen som gjorde det när jag lämnade datorn utan uppsikt inloggad på sh >_< :huvet

Fan nu är man en stolt myntare av ett nytt ord! :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Men helvete, ett smörgåsbord av brudar och man väljer en som man har riktigt trevligt med halva kvällen och blir rådissad när det drar ihop sig.

Säger som Pölsa:
"Jävla oflyt hele tin!"

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men helvete, ett smörgåsbord av brudar och man väljer en som man har riktigt trevligt med halva kvällen och blir rådissad när det drar ihop sig.

Säger som Pölsa:
"Jävla oflyt hele tin!"

Tråkigt att höra!
Finns en bitter sanning. Antingen är det, vi byter nr och ses en annan dag (inge sånt ":fika" den kvällen) för att hon är en fin tjej, eller så är det att ragga upp och :ligga. Många tjejer på fest eller krog är det svårt med båda tyvärr! Sen finns det ju självklart undantag.

Men du har väll fortfarande tid! Intala dig själv att du är awesome och kör på nästa? Finns inget att förlora :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nä nu får det vara slut på fylleskrivandet! God natt för bövelen!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ingen aning om vad ni skrivit, men vi lyssnar på rob zombie, och tjejer dansar. Jag inser att jag måste bli lesbisk! Alkeycat, when to marry!?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nu har jag varit ute och krökat med chey som kanske har pojkvän.

Va fan då kanske? Antingen har man eller inte! Eller så duger inte jag! Bestäm er för fan! Jävla fruntimmer!

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Nu har jag varit ute och krökat med chey som kanske har pojkvän.

Va fan då kanske? Antingen har man eller inte! Eller så duger inte jag! Bestäm er för fan! Jävla fruntimmer!

Med tanke på att hon inte ens vet om hon har pojkvän eller inte så kanske du ska vara glad att det inte blev nå mer med den där? :rolleyes:

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du Agile, vad var det du pluggade?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Fast just SV tillverkades ju i både naken, halv och helkåpa såvitt jag förstår.

Så att såvida dom inte har helt olika tillverkningsprocess så är det nog en av dom enklare hojarna att bygga om.

Men annars håller jag med att det krävs lite kunskap och noggrannhet så man inte ligger där i diket för att hojen inte går svänga eller en kabel trasslat in sej i framdäcket :crash

SV 650 eller 1000?

Jag har en svart helkåpe-650 stående som jag tror är till salu (tjejens). Billig, riktigt bra skick.

;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Civilekonom; Strategic Management, ekonomistyrning, redovisning.

Why?

Jag har en 5 flugor i 1 smäll grej. ;)

Ett examens/projektarbete kring det här med spons. Nån (du!) som är bra på att prata/markandsföra/argumentera (fan vad jag smörar nu :banana) gör en jämförelse kring hur man som idrottman marknadsför sig gentemot potentiella sponsorer.

T.ex så Foccan och jag (helt otippat va? ;) ), om en och samma person jagar spons åt oss, på helt olika företag, men pitchar upplägget på 2 helt olika sätt. Som du sa förut, vad får dom tillbaka vs vi vill ha.

Så får nån ett skolarbete, jag o foccan får spons och viktigast av allt, jag o foccan kan bara göra det roliga.

:banana

Vilken grej va? :yoparty:yoparty

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...