tkdrille
Guest
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletterKram kram o krya sig, whiskey brukar funka fint på förtjylningar säger nurse Tjerringen!
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletterKram kram o krya sig, whiskey brukar funka fint på förtjylningar säger nurse Tjerringen!
Har löst mysteriet tror jag! Vart inte hackad utan verkligen Sportraped! Det va troligtvis chefen som gjorde det när jag lämnade datorn utan uppsikt inloggad på sh >_<
Era jävlar!
Nu kommer jag ju nynna på den där jävla hästlåten hela kvällen
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletter
Sporthoj är farligt för den psykiska hälsan... Bird is the word satt ju fortfarande kvar i min skalle imorse, tack vare Jävla Peter.
Sporthoj är farligt för den psykiska hälsan... Bird is the word satt ju fortfarande kvar i min skalle imorse, tack vare Jävla Peter.
Meh, e du änte rektig frisk människa!??! Nä, de sa du ju att du inte va... men e du inte riktigt frisk???
Utan alkohol kommer din lever förtvina tvärtemot vad alla populärvetenskapliga o medicinska forskningsreslutat än säger...
Ja men jag tänker att det är Maestro´s problem ikväll på våran mini SH-fest
Så sent som i måndags utbrast även en kille när vi spelade bowling: "Jävla oflyt hela tin´"
Så nu har jag sånt sjukt sug efter den filmen Och så kom Mordecaien (?) och spädde på det tidigare..
Det är en sjukt bra film. Tre vänner till mig är med i den, dessutom...
Så, nu har jag äntligen fått tummen ur och slängt ut 1500 spänn på en ny ridhjälm (som jag borde gjort i höstas när jag flög med huvudet före in i ett trästaket ), vilket gör att jag anser mig ha all rätt att belöna mig själv med ett par nya skor! Ja, jag älskar min logik.
Det är en sjukt bra film. Tre vänner till mig är med i den, dessutom...
SHU i all ära men jag tror att SHH är bättre
Visst stämmer det att Maestro ansvarar för min och YipYips psykiska hälsa
Coolt. Kan jag få din autograf?
Aristocats? Kul!
True story
PS. Jag ska ta med mig sprit till YipYip ikväll så Maestro lär få fullt upp (Jag får väl ta lite eget ansvar då... )
Du raderade en viktig del i quoten
Själv ska ja banne mig ta en liten power nap....
... har varit duktig samtidigt som ja hängt här: betalat räkningar, en resa till Malta, sorterat årsbesked, tvättat...
...fy fan va tråkit de hade vart om man inte kunnat roa sig med alla stolliga inlägg på de här bygget... Å så blir det hemlagad pizza i kväll... synd om mig... noooooooot!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |