Singeltråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
SHU i all ära men jag tror att SHH är bättre :yoparty

Visst stämmer det att Maestro ansvarar för min och YipYips psykiska hälsa ikväll.

PS. Jag ska ta med mig sprit till YipYip ikväll så Maestro lär få fullt upp :fakta (Jag får väl ta lite eget ansvar då... :7peta)

Känns som att jag får vara nykter ikväll.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mmm... Retorisk fråga va... Jag personligen är av den bestämda åsikten att det spelar roll som fan. Vi kan säga så här: det finns minimigränser... :fakta

Nej, faktiskt inte. Varför är det så att killen ska uppfylla ett visst minimikrav egentligen? Varför är det så att det automatiskt är fel på gurkans storlek och inte grottöppningen man viftar med den i? :va det pratas en jävla massa om killens storlek och att den spelar roll, men tjejens storlek är helt ursäktad. Är det jämlikhet va??:va :D

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nej, faktiskt inte. Varför är det så att killen ska uppfylla ett visst minimikrav egentligen? Varför är det så att det automatiskt är fel på gurkans storlek och inte grottöppningen man viftar med den i? :va det pratas en jävla massa om killens storlek och att den spelar roll, men tjejens storlek är helt ursäktad. Är det jämlikhet va??:va :D
Nä men det är ju så att kvinnorna sitter på makten. Pun intended. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Hmmm... Vi jämför ju ER storlek relativt andra mäns inte med vår... så hur tänkte du nu.... :3freak

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

sportbike

Guest
Hört talas om G-punkt?

images

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...