Fiskar efter komplimanger, eh?
Låt se nu:
5,4,3...
Nä, jag råkar bara tycka att smileyn är snygg.
Fiskar efter komplimanger, eh?
Låt se nu:
5,4,3...
Nä, jag råkar bara tycka att smileyn är snygg.
Alltså nu är det så att det ska vara jämnlikt på kvinnornas villkor ju.
Suck #1
Äsch då, du skulle fått en komplimang men det räknas som ofredande om man lämnar dem från min ålder till din ålder.
Var hon ju inte, ogiltig länk...Ps Pippi här e till dig:
View attachment 377641
Suck #3, slidan består av muskler... de går att träna upp...
Vafan, isåfall är det ju ännu mer orättvist när slappfittorna gnäller på lillens storlek! Vi kan liksom inte göra så mycket åt vad Vi har mellan benen, om ni nu kan det så är det fanemig en orättvis anklagelse att beskylla oss för att vara får små och hävda att det finns minimigränser! Träna mer istället Vafan och sluta lägga skulden på oss
Haha DET är jag ytterst tveksam till! Men du behöver inte, jag lovar.
Jag var ironisk alltså.
Var hon ju inte, ogiltig länk...
Vafan, isåfall är det ju ännu mer orättvist när slappfittorna gnäller på lillens storlek! Vi kan liksom inte göra så mycket åt vad Vi har mellan benen, om ni nu kan det så är det fanemig en orättvis anklagelse att beskylla oss för att vara får små och hävda att det finns minimigränser! Träna mer istället Vafan och sluta lägga skulden på oss
Jag var ironisk alltså.
Då kan jag hålla med om att du gjort din del fast å andra sidan har jag svårt att tänka mig att di är slapp om du är så liten att du kan luta dig mot trottoarkanter...Ridning är väl typ bästa träningen, så jag anser mig ha all rätt att klaga om jag nån gång skulle träffa på nån med så liten att den inte gör sitt jobb! Den risken känns dock minimal och väger man upp med skills på andra plan så blir det nog inte så mycket klagomål ändå!
Du ironisk?
Tagga ner lille man... Jag har inget behov av mer träning, det skulle inte gynna mitt sexliv... kniiiiip! Pooof! Ooops!
Då kan jag hålla med om att du gjort din del fast å andra sidan har jag svårt att tänka mig att di är slapp om du är så liten att du kan luta dig mot trottoarkanter...
Du ironisk?
Tagga ner lille man... Jag har inget behov av mer träning, det skulle inte gynna mitt sexliv... kniiiiip! Pooof! Ooops!
Haha! Fast slapp kan man väl vara ändå? Dock kanske det inte påverkar så mycket...
Jag har bara druckit lite vin (en flaska) men jag blev typ tvingad att kolla på melodifestivalen.
Tycker bara att den är en intressant diskussion ur ett rent jämlikhetsperspektiv
SJuuuuk duuuu!Får krypa runt som en fluga i trumpeten.
Febertankar, kroppens egen svamptripp
Lite. Vin. och Pippi. Tre ord som aldrig är sanna i en mening.
Åh-hå, Melodifest... hoppsan, kräktes visst lite i munnen. Har hört att kastrering med rostig sked skänker mer njutning. Såvida man inte är lagd åt det sado-masochistiska hållet.
Jag tror det kommer hagla in ändå här
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |