Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ps Pippi här e till dig:

View attachment 377641

Suck #3, slidan består av muskler... de går att träna upp... :fakta
Var hon ju inte, ogiltig länk... :(

Vafan, isåfall är det ju ännu mer orättvist när slappfittorna gnäller på lillens storlek! Vi kan liksom inte göra så mycket åt vad Vi har mellan benen, om ni nu kan det så är det fanemig en orättvis anklagelse att beskylla oss för att vara får små och hävda att det finns minimigränser! Träna mer istället Vafan och sluta lägga skulden på oss :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vafan, isåfall är det ju ännu mer orättvist när slappfittorna gnäller på lillens storlek! Vi kan liksom inte göra så mycket åt vad Vi har mellan benen, om ni nu kan det så är det fanemig en orättvis anklagelse att beskylla oss för att vara får små och hävda att det finns minimigränser! Träna mer istället Vafan och sluta lägga skulden på oss :D

Ridning är väl typ bästa träningen, så jag anser mig ha all rätt att klaga om jag nån gång skulle träffa på nån med så liten att den inte gör sitt jobb! :tummenupp Den risken känns dock minimal och väger man upp med skills på andra plan så blir det nog inte så mycket klagomål ändå!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag var ironisk alltså. :fatta!

Du ironisk? :krama

Var hon ju inte, ogiltig länk... :(

Tagga ner lille man... Jag har inget behov av mer träning, det skulle inte gynna mitt sexliv... kniiiiip! Pooof! Ooops! :rodnar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ridning är väl typ bästa träningen, så jag anser mig ha all rätt att klaga om jag nån gång skulle träffa på nån med så liten att den inte gör sitt jobb! :tummenupp Den risken känns dock minimal och väger man upp med skills på andra plan så blir det nog inte så mycket klagomål ändå!
Då kan jag hålla med om att du gjort din del:tummenupp fast å andra sidan har jag svårt att tänka mig att di är slapp om du är så liten att du kan luta dig mot trottoarkanter... :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du ironisk? :krama

Tagga ner lille man... Jag har inget behov av mer träning, det skulle inte gynna mitt sexliv... kniiiiip! Pooof! Ooops! :rodnar

Tycker bara att den är en intressant diskussion ur ett rent jämlikhetsperspektiv :D

Last edited:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag har bara druckit lite vin (en flaska) men jag blev typ tvingad att kolla på melodifestivalen. :4skrika

Lite. Vin. och Pippi. Tre ord som aldrig är sanna i en mening.

Åh-hå, Melodifest... hoppsan, kräktes visst lite i munnen. Har hört att kastrering med rostig sked skänker mer njutning. Såvida man inte är lagd åt det sado-masochistiska hållet. :crash

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Va skrattar du åt då? :7peta
Får krypa runt som en fluga i trumpeten.
Febertankar, kroppens egen svamptripp:3freak
SJuuuuk duuuu! :kär
Lite. Vin. och Pippi. Tre ord som aldrig är sanna i en mening.

Åh-hå, Melodifest... hoppsan, kräktes visst lite i munnen. Har hört att kastrering med rostig sked skänker mer njutning. Såvida man inte är lagd åt det sado-masochistiska hållet. :crash

Svampen var god? :tungan

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tror det kommer hagla in ändå här :)

Alltså, jag var faktiskt inte ute efter komplimanger. Jag råkar vara såpass bekväm med mitt utseende att jag kan skämta om det. Jag kan tycka att andra tjejer är snyggare än mig och jag kan kläcka kommentarer i stil med "så skulle man sett ut" utan att för den delen sitta och må dåligt över mitt eget utseende eller vara ute efter att höra att jag är snygg. Jag kan skämta om att jag är tjock utan att vara ute efter att höra att jag inte är det just för att jag vet att jag inte är tjock. Visst, jag är inte superslimmad som nån modell, men jag anser själv att jag är betydligt snyggare nu än för några år sen, när jag vägde 45 kg, även om kroppen jag hade då är något många tjejer eftersträvar. Och nej, jag anser mig absolut inte vara perfekt, men jag har väl ändå haft relativt mycket tur i den genetiska lottningen så jag är nöjd. ;)

Sen visst, det är helt klart trevligt att få komplimanger, det ska jag inte sticka under stolen med. Det tror jag de flesta håller med om också, så. ;) Men det var inte vad jag var ute efter nu, utan det var faktiskt ett skämt utan baktanke.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...