Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Snabb update:

Maestro börjar nog bli lite onykter.
Annars sitter vi och diskuterar teckenspråk :D de har fått lära sig lite teckenspråk.

Sällskapet är fint. Och jag är inte alls så onykter som jag var i fred :vissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fast det är väl ingen som har sagt att ni inte får klaga på slappa fittor? Finns säkert såna som gör det också.

Förvisso, men du måste hålla med om att det är mer allmänt vedertaget att diskutera och skylla på killens storlek och inte tjejens ;) all i'm sayin'... :D

tkdrille

Guest
Min uppdate är jättetrevlig.
Vakna till nu, dräggel på kinden och de känns som en ångvält kört över mig 15 gånger och fokuserat på huvudet.

Jag kommer inte klara natten. Hemska förkylning.

Aja nu ska jag vända mig om och dräggla på andra kinden.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vakna till nu, dräggel på kinden och de känns som en ångvält kört över mig 15 gånger och fokuserat på huvudet.

Jaja men vila i frid då då.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Förvisso, men du måste hålla med om att det är mer allmänt vedertaget att diskutera killens storlek och inte tjejens ;) all i'm sayin'... :D

Absolut. Men så är de där som vill ha 50cl burkar ganska få, och väldigt många killar har fel uppfattning om vilken storlek som är "tillräcklig" (vilket ju även där är individuellt bland tjejerna). Säg såhär då (bara för att fortsätta på mitt überseriösa spår såhär på lördagskvällen) så om jag mäter 20 cm på mig själv, från fittan och uppåt - då är jag i princip vid naveln. Jag är ganska övertygad om att en kuk inte tar sig så långt på insidan. Och skulle man ändå vara så fruktansvärt dåligt utrustad att kuken är värdelös, så är mitt tips att träna upp en jävla bra tungteknik så är det få tjejer som kommer klaga! :tummenupp

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tycker bara att den är en intressant diskussion ur ett rent jämlikhetsperspektiv :D

Underlivsperspektiv tror jag det heter... heheh... :D

Meh sluta vara så snäll då!!! :4skrika

Stackars liten, men du får skylla dig själv... ingen alkohooooool!!! :7peta:4skrika

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Lugn. Jag menade bara att, om trådstämningen håller i sig, får du komplimanger. Oavsett om du vill eller inte. Ta't lugnt katten;)

Jag är gööörlugn! :D Är bara lite trött på den allmänna uppfattningen om att man fiskar komplimanger så fort man skämtar om sig själv (utseendemässigt i alla fall).

Men jag är fullkomligt lugn, ska sätta på mig hatten och dansa runt en sväng nu!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...