Sådär då, djup urringning utan att brösten syns, det måste väl vara tillräckligt?
View attachment 377674
Tack för att du precis förenklade min dag lite!
Sådär då, djup urringning utan att brösten syns, det måste väl vara tillräckligt?
View attachment 377674
Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.
Förresten Pippi, ja har oxå en kissemiss men min är inte svart... hon gillar inte Jonny däremot...
Om man har the hots för sin fd. (och sannolikt åter blivande) "chef", hur löser man det?
Verkar som att hon också är nysinglad, men när man har som en professionell relation blir det så märkligt även om man skulle ha turen att träffas ute :/
Tuttar?
Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem
Jag håller med...bättre att hålla sig undan så slipper man problemen det medför.
Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem
plus att det va lite fail att ge mig heads up på när... nu vet ja ju att du kommer försöka...
Blivande crazy catlady?
Skönt att man kommit över allt vad problem i relationer är .... och har lixom "slutat bry sig" så mycket , fan händer nått så händer nått annars så skitsamma lixom.
Å dom enda problem med mina relationer som finns det verkar alla andra ha .... å nu har jag ett skruvat EX som är sjukligt svartsjuk tydligen tillomed efter 3 år) , skickat massa trams på FB å sånt ... bara ta det med ro han är åxå från 80italet å en liten jävla spillevink , det dumma e att han "drabbar" även sitt ex å sin dotter
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|