Lite mycket negativitet här nu tycker jag.
Jag tycker vi ska vara glada att vi är singlar, det är så bekymmerslöst!
Jepp ... elände den dagen man går å kärar ner sig igen bara
Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.
Inte om både kärar ner sig. Då skulle jag nog se det som en bra grej!
Det verkar ha funnits en bild på förra sidan i tråden som är borttagen nu, missade jag något intressant? (tex )
Ska man behöva sitta och övervaka tråden hela tiden för att inte missa något?
Men det kan kännas lite tomt och meningslöst ibland.
Ju pga det där, tycker jag att när folk säger "nää skit i att träffa någon. Det är bara krångel! Tillfälliga grejer och KK är det man ska ha!" så tycker jag bara det är dåligt. Ok, vissa kan ha sina anledningar till att de just för tillfället inte kan ha något annat. Men att vara så lat så man aldrig vill ha ett förhållande tycker jag bara är fegt.
Jag vet att jag är ung. Men både har jag både hört att (av vänner som och familj) och upplevt att "bli sårad" är en del av livet. Och precis som många har man trampat i kärlekens klaver spektakulärt några gånger. Ska man ge upp då för det snubblar man ju som jämt på mållinjen enligt mig.
Sen som sagt. Alla tycker olika så jag säger inte att något är rätt eller fel. Men har man som vilken annan människa i världen dragningen att träffa någon att bli tillsammans med, så tycker jag inte man ska ge upp för att saker skiter sig.
På riktigt faktiskt.
Har du en eller har du två?
Innebär detta att du bara låtsas vara dement när det passar dig?
Nu har du två kissar till samlingen du får låna Pippis o min...Haha okej. Men ja, skridskor låter helt klart bättre än såna draman. Jag överväger själv den där crazy cat lady-vägen, känns enklast.
Snacka goja!Ja, alla vet väl att katter är smartare än fåglar?
Du missa, du missa!Puh, skönt att höra. Jag blev riktigt orolig där ett tag.
Jag tycker det är ljufvligt att ur förhållande vara, då kan man från vilken man vill med ett sexanrop utan kval svara. Ej heller behöver man vardagens tristess och klagolåt genomlida, nej man kan fritt vara alena eller fratanisera med valfri slida. Alla har säkert olika preferens, men för mig är det detta som rätt och riktigt känns.
Måhända ses detta inte ur föräldraskapsvinkel som en optimal modell, men far är jag inte sugen att vara ens för en kväll. Jag lever med en tjej så länge vi trivs, sedan utan kval och problem relationen avskrivs.
Edit: Tack för en uppsluppen kväll min gode far som behagade fylla 75. Grattis gubbjävel och må du lefva lika länge som du är galen.
Det var fint på SH förr när tjejorna här kunde ladda upp bilder de tagit på sig själva. Måste varit någon röntgen för det saknades en hel del plagg
I många fall slutar förhållanden med bråk om pengar, vem som ska ha vad (har ett exempel där de startade vcärldskrig över tvättmedlet). Det kanske finns skulder i den enes namn som egentligen tillhör båda osv.
Hmmm, bör man lägga en kudde under skallen eller?Undertecknad Tjerring jmf Skata skulle idag försöka sig på bifogad kråka (ställningen på bilden). Skatan höll på att tratta på näbben... Kråkor är svåra saker även om man är skata kan konstateras...
View attachment 377686
Undertecknad Tjerring jmf Skata skulle idag försöka sig på bifogad kråka (ställningen på bilden). Skatan höll på att tratta på näbben... Kråkor är svåra saker även om man är skata kan konstateras...
View attachment 377686
skönt att man inte är ensam, jag har inte givit upp dock. Nån måste jag kunna lura att bli ihop med mig?
Tror en skillnad när man blir äldre och har längre relationer att det handlar mer om att ett uppbrott rör i en så mkt större gryta.
Jag står där nu. Gemensam bostadsrätt, bil, möbler & inredning osv.. Båten är bara min, men den måste jag sälja ändå nu (hade iofs sålt den ändå för jag hade inte tid innan heller) . Nu är det slut sen i julas, men vi kommer bo ihop till typ april osv..
I många fall slutar förhållanden med bråk om pengar, vem som ska ha vad (har ett exempel där de startade vcärldskrig över tvättmedlet). Det kanske finns skulder i den enes namn som egentligen tillhör båda osv. Blir man bränd i en sån relationen sitter det nog i, länge.
I mitt fall är det iofs rätt lugnt nu. Vi är vänner, har inga skulder, gör objektiva värderingar på allt så det blir "rätt" och delar fortfarande säng utan konstigheter. Det jobbigaste är att jag nog skulle vilja få KÄNNA mig som singel på riktigt, jag är rätt "klar" med det här. Vilket är ett riktigt lyxproblem i situationen (och att jag sannolikt inte kommer få :fika på 4 månader ).
Kort sagt, det var MYCKET lättare när man var 23. Då gjorde man slut, grät en skvätt, gick på Caféet, träffade nåt groggluder, tog ett rebound och började om. Easy as that.
Oj, finns det en till som du? Rimmar han oxå?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |