Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Min sambo är inte hemma och hon är för soft...jag gillar mer hårdhänta händer (och där är oxå nåt jag kommer få äta upp).:brinnerup

Jag bor faktiskt ihop med två kvinnor. Funderar på att sätta upp webcams och sälja webtid till folk.:lol:tuttar
How U doin? :brynad

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
haha vad du har gjort för synder med henne vill jag inte veta :smasha :D

Ja! fan jag tänkte på det när du skrev det sist. Hade vart skit kul! Men absolut! så får vi ut enrosabil-fanskapet lite mer också! :tummenupp Har du rosabilen på FB?

Ne, inga rosa bilar på FB. Vad ska det vara bra för? :va

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Huh? Mig? Hur ska jag kunna veta det? Jag somnade och sen när jag vakna hade du krupit ner hos min flickvän. Men vafan folk gifter sig med kvinnor och sen visar det sig efter 20 år att dom inte gillar tjejer. :gnissla

Tant börjar bli gammal tror jag bestämt.

Vill minnas konversationer om Ryan's och Tom's vid fler än ett tillfälle. Hur många garderobkillar har du haft sådana diskussioner med? :smasha

I'm very much in touch with my inner gheyness, thankyouverymuch

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jo men då är det bara folk jag bryr mig om som skulle få titta gratis. :poff :glömdet

Alla hojåkare bryr ju sig om varandra mer eller mindre :D

Nä men det är ok, ni tanter får ha ert för ersjälv, tänker mer på de andra gubbarna här ;) (makin' enemies is good! :hihi)

Last edited:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det roliga är att jag har bott med tjejer i säkert 8 år snart och jag har aldrig varit lyckligare så jag kanske helt enkelt måste byta sida. :gnissla

Men du gör väl lite gästspel på andra sidan, annars tror jag det blir svårt att sälja det på webben? :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tant börjar bli gammal tror jag bestämt.

Vill minnas konversationer om Ryan's och Tom's vid fler än ett tillfälle. Hur många garderobkillar har du haft sådana diskussioner med? :smasha

I'm very much in touch with my inner gheyness, thankyouverymuch

Don't F:in touch my Ryans and Toms...they are mine all night every day in the week. Vafan man måste ju ha nån eller nåra att ha sexdrömmar om när man inte vill ligga runt. :kär

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men du gör väl lite gästspel på andra sidan, annars tror jag det blir svårt att sälja det på webben? :)

Det vet du inte. ;)

SJP ljuger, det var inga tuttar med på bilden. Det som var själva grejen, liksom... Har haft bilden som profilbild på FB en gång i tiden, så den var extremt rumsren och jättetråkig, faktiskt.

Jaja, vi tar det i PM:m sugar. I show you mine if you show me yours. :kär

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ojojoj, hittade vår gamla film från Lelleträffen -07. Det var fan riktig nostalgi att se den! Det var tider det! :)

Dessutom hittade jag min gamla teckningspärm, med alster från typ -02. Jag har uppenbarligen tappat en del på den sidan. Haha!

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Tror en skillnad när man blir äldre och har längre relationer att det handlar mer om att ett uppbrott rör i en så mkt större gryta.

Jag står där nu. Gemensam bostadsrätt, bil, möbler & inredning osv.. Båten är bara min, men den måste jag sälja ändå nu (hade iofs sålt den ändå för jag hade inte tid innan heller) . Nu är det slut sen i julas, men vi kommer bo ihop till typ april osv..

I många fall slutar förhållanden med bråk om pengar, vem som ska ha vad (har ett exempel där de startade vcärldskrig över tvättmedlet). Det kanske finns skulder i den enes namn som egentligen tillhör båda osv. Blir man bränd i en sån relationen sitter det nog i, länge.

I mitt fall är det iofs rätt lugnt nu. Vi är vänner, har inga skulder, gör objektiva värderingar på allt så det blir "rätt" och delar fortfarande säng utan konstigheter. Det jobbigaste är att jag nog skulle vilja få KÄNNA mig som singel på riktigt, jag är rätt "klar" med det här. Vilket är ett riktigt lyxproblem i situationen (och att jag sannolikt inte kommer få :fika på 4 månader :().

Kort sagt, det var MYCKET lättare när man var 23. Då gjorde man slut, grät en skvätt, gick på Caféet, träffade nåt groggluder, tog ett rebound och började om. Easy as that.

Värre med ungar inblandat ... fan de andra e bara pengar , dom går att tjäna igen , jag o mitt X hadde en "lycklig" separation och bra kontakt idag , men VÄLDIGT många % i bekantskapskretsen har skit-trassligt med ungarna och 0 kommunikation osov....
Jag själv hadde en väldigt otrygg uppväxt , vägrar låta mina ungar få det , sket faktiskt fullständigt vad jag fick å inte vid separationen matriellt sett , sålänge jag kunde bo kvar i samma område så dom slipper byta plugg å polare å sånt skit.
Kanske e rätt ensam om att inte bry mig så fasligt ang hur mycket pengar jag har när jag dör , har iaf klonat mig och gjort mitt bästa för att klonerna ska ha det bra :)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Medans i har suttit här och dravlat så har jag varit nyttig och åkt skridskor! Så jäkla skönt, testa vetja! Så behöver man ingen tjej sen!

View attachment 377680View attachment 377681

woohoo riktig nice dag idag, måste jag ju åxå kasta in mina "glass bilder för dagen".. öven om de förra var 7 sidor sen..

View attachment 377706View attachment 377707

Har nu "lökat" i underställ i någon timme, alvarligt riktigt underskattad aktivitet efter en dag i backen;) kom precis ur en 20 minuters dusch. och upptäcker att jag fått tvättbjörnssolbränna.. happy! haha :tungan
dagen får en 10 av 10 möjliga!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Värre med ungar inblandat ... fan de andra e bara pengar , dom går att tjäna igen , jag o mitt X hadde en "lycklig" separation och bra kontakt idag , men VÄLDIGT många % i bekantskapskretsen har skit-trassligt med ungarna och 0 kommunikation osov....
Jag själv hadde en väldigt otrygg uppväxt , vägrar låta mina ungar få det , sket faktiskt fullständigt vad jag fick å inte vid separationen matriellt sett , sålänge jag kunde bo kvar i samma område så dom slipper byta plugg å polare å sånt skit.
Kanske e rätt ensam om att inte bry mig så fasligt ang hur mycket pengar jag har när jag dör , har iaf klonat mig och gjort mitt bästa för att klonerna ska ha det bra :)

Jag har inga barn men jag har varit likadan när mina samboförhållanden tagit slut. Inget tjaffs eller bråk och jag har bara tänkt att pengar är inte värt att hålla på o tjaffsa om. Jag tror att vissa tjaffsar bara för att de inte kan släppa taget. Vill man gå vidare så är det bättre att bara släppa det materiella och skaffa sig nåt nytt och eget istället. :fakta
Jag hade tex en hund som jag lämnade hos exet för jag tänkte på hundens bästa. Det är inte ett barn men varför bråka om en hund som man vet trivs bättre och får det bättre hos den andra även om det är DIN hund. Samma sak med katter jag har haft, jag orkar inte va egoistisk när det gäller sånt.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
jorå vi hadde 2 vovvar åxå :( (en kvar i livet) ... men får "låna" varannan helg iaf:banana :) , kan ju inte ha vovve själv pga jobb å skit men glad för det lilla iaf (fast hon (vovven) börjar bli riktigt gammal o sliten nu :( )

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hmmm, bör man lägga en kudde under skallen eller?
Jepp om man inte vill riskera mer uppnäsa än tant T redan har så ja... för å inte tala om hur jävla on det gör i handlederna när de gör en 180 grader åt fel håll.. :3freak

Det är härmed bevisat att en skata icke skall försöka vara något annat, allra minst en kråka. ;)
Krax?!?!? :näsblod

Som mig då...en med fyra ben och päls och en utan. :rodnar Hihi! :tuttar:arsele

Ja jag kan låna ut min hårboll...fattar inte hur 50% nakenkatt kan ha så jävla mycket hår. :va
Ja er åxå rätt hårig när ja är naken... på huvuet... :crash

I mina yngre dagar kunde jag lägga benen bakom nacken och gå på händerna. Detta var ett uppskattat nöje på diverse fester och tillställningar. Dock skulle detta konststycke med fördel utföras innan för mycket öl förtärdes och förstinnade magsäcken vid komprimeringen som övningen i fråga krävde.

Jo man måste hålla koll på gasbildningen om man vill showa! :gnissla

Nej, bara kissen som visade tuttarna. :tuttar
Urringning tror ja hon kallade det... :fakta

Idag behöver jag en massör...min nacke har låst sig och jag är sååå gnällig. Det gör ont. :gråta:död:(

Ja me. Vaknade me begynnande nackspärr, hoppades PY skulle fixa det men hamnade nära på nyllet i Kråkan i stället... naprapat på tisdag tror jag bestämt... ajjjjj! :huvet

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har inga barn men jag har varit likadan när mina samboförhållanden tagit slut. Inget tjaffs eller bråk och jag har bara tänkt att pengar är inte värt att hålla på o tjaffsa om. Jag tror att vissa tjaffsar bara för att de inte kan släppa taget. Vill man gå vidare så är det bättre att bara släppa det materiella och skaffa sig nåt nytt och eget istället. :fakta
Jag hade tex en hund som jag lämnade hos exet för jag tänkte på hundens bästa. Det är inte ett barn men varför bråka om en hund som man vet trivs bättre och får det bättre hos den andra även om det är DIN hund. Samma sak med katter jag har haft, jag orkar inte va egoistisk när det gäller sånt.

Hunden vi skaffade ihop föll till mig eftersom vi från början sagt att jag ska ha honom om vi går isär, han kan inte ha en hund pga sitt jobb. Så det är klokt tänkt tycker jag. Jag har också lämnat ifrån mig katter eftersom jag inte kunnat ha dem själv.

Något jag lärt mig är att om vi skaffar gemensamma djur kommer vi överens om vem som ska ha den ifall det skiter sig. Så himla onödigt att bråka tycker jag. Och det är ganska enkelt för mig, blir jag som tar djuren, oftast eftersom jag har redan valt att ha ett liv med djur. Träffar jag någon riktig djurmänniska kommer det kanske bli en svårare fråga. Enklast vore ju att inte skaffa djur gemensamt utan ett varsitt :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...