Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Är det något jag lärt mig så är det att "alla" hojkillar är känsliga jävlar som inte är kap, eftersom de lätt blir efterhängsna och inte kan stå på egna ben. Är du undantaget som bekräftar regeln månntro? :va

Men vi har ju lärt oss att vi ska vara känsliga av alla feminister / genuspedagoger. :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men vi har ju lärt oss att vi ska vara känsliga av alla feminister / genuspedagoger. :D

Ni ska inte tro på allt ni läser..! ;)

Känsliga killar går bort... Jag behöver en som står stadigt på jorden eftersom jag lätt svävar iväg. Dessutom måste han ha lite stake, för jag har en tendens att köra över stackaren annars.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är det något jag lärt mig så är det att "alla" hojkillar är känsliga jävlar som inte är kap, eftersom de lätt blir efterhängsna och inte kan stå på egna ben. Är du undantaget som bekräftar regeln månntro? :va

Gäller hojtjejer också, eller iaf 90% av dem..

Som jag alltid brukar säga.
"Hojfolk" har man till att åka hoj med. Inte ligga/dejta/gifta sig eller liknande..

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Känsliga killar går bort... Jag behöver en som står stadigt på jorden eftersom jag lätt svävar iväg. Dessutom måste han ha lite stake, för jag har en tendens att köra över stackaren annars.

I verkligheten mår jag illa när jag hör något som innehåller ordet genus, så du behöver inte vara orolig för att jag har gått på det. :D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Jag har lite svårt att svara på frågan eftersom den är för subjektivt ställd.

När är visat intresse så intensivt att det blir efterhängset? Hur är man btw efterhängsen i ett förhållande? Känns som du pratar dating nu, and I don´t do dates! :fakta

Egna ben har jag, funkar utmärkt ;)..

En reflektion är däremot att tjejer ofta är jävulskt bra på att "mamma" sina nya killar och försöka förändra saker. Vilket ofta resulterar i nån form av apati och "lamhet" när "mamman" en vacker dag bestämmer sig för att sluta "sköta allt" (Ta hand om hette det i början). Lite självmål kan man tycka.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gäller hojtjejer också, eller iaf 90% av dem..

Som jag alltid brukar säga.
"Hojfolk" har man till att åka hoj med. Inte ligga/dejta/gifta sig eller liknande..

I regel är det väl så.

Men då är väl JAG undantaget som bekräftar regeln då då... Känner mig kvävd så himla lätt, och vill inte ens att man ska höras alltför ofta. Space är min grej. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag ska låta dig tala för mig i fortsättningen så slipper jag :brinnerup

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har lite svårt att svara på frågan eftersom den är för subjektivt ställd.

När är visat intresse så intensivt att det blir efterhängset? Hur är man btw efterhängsen i ett förhållande? Känns som du pratar dating nu, and I don´t do dates! :fakta

Egna ben har jag, funkar utmärkt ;)..

En reflektion är däremot att tjejer ofta är jävulskt bra på att "mamma" sina nya killar och försöka förändra saker. Vilket ofta resulterar i nån form av apati och "lamhet" när "mamman" en vacker dag bestämmer sig för att sluta "sköta allt" (Ta hand om hette det i början). Lite självmål kan man tycka.

Tänker väl mest på datingstadiet, men även i förhållande. Som nämndes nyss, jag är en "space-människa", och vill inte ha killen hängandes över mig 24/7. Jag tröttnar dessutom lätt på folk, orkar inte umgås med samma människa för länge i stöten, för då irriterar jag mig bara på massa saker. Prioriterar oerhört högt att man har sitt eget liv också, på skilda håll. Och vill absolut inte bli jagad.

Sådär "mammig", är tjejer det? Jag känner nog ingen tjej som är sådan.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Det där är ju rätt vanligt. Tragiskt nog.
Men jag är långtifrån mammig och det känns skönt. :D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sådär "mammig", är tjejer det? Jag känner nog ingen tjej som är sådan.

Fail!

Du känner nog ingen tjej som säger till DIG att hon är det. Det säger inget om verkligeheten bakom stängda dörrar.

Dessutom tycker ju sällan tjejer själva att de är det när de är i situationen, men utifrån syns det, och efteråt förbannar de ofta sig själva för att de var så ".....".

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...