Vad är optisk utgång?
SPdif, optisk in/utgång för att koppla dator till stereopaket t.ex.
Säg vad du har för dator så kan jag/vi säga om du har optisk kontakt för ljudet.
Nu när jag tänker efter en gång till inser jag ju att jag inte kan ge mig iväg och köpa en sån här sak själv.. Åh, jag är så värdelös.
Det är ingen som varit dum eller så, inte denna gången iaf. Bara omaka, lite för påstridig och ja..Det blev inte rätt helt enkelt.
"Och jag klarar ju mig faktiskt själv. Nu har jag fått bevisat för mig, gång på gång på gång, att det för det mesta, i mitt fall, slutar oerhört tragiskt, eller att det helt enkelt ställer till det och kräver en massa energi och engagemang som jag inte har. Jag vill att ett förhållande ska vara enkelt. Det ska iaf inte börja med att saker och ting känns jobbiga...
Men det vet jag inte..
Står det på den?
edit: Aspire X1930 står det på en lapp där bak.
Nu när jag tänker efter en gång till inser jag ju att jag inte kan ge mig iväg och köpa en sån här sak själv.. Åh, jag är så värdelös.
Lång text
Skojja bara, det var ju creative jag prata om.. Och har du inte optisk ut. då kan du satsa på dessa. Ser skit ut men de låter fan bra!
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/103272-creative_inspire_s2_hogtalare/
du behöver ju en pojkvän, det hör man jue
Man måste alltså vilja bli tillsammans med någon i denna tråden för att få vara här? .
Jag började definitivt inte skriva här för att "hitta någon"... Visserligen blev jag "hitlurad", men Singeltråden som jag normalt skriver i på det andra forumet använder vi inte heller till raggning, utan mer lufta våra tankar, tipsa, peppa, diskutera dejter osv.
Den här tråden vet jag inte riktigt vad ni har till, mer än att tjöta öronen av varandra då.
Olle Wallert svarar på vilken fråga som helst om sex:"Är det skönt och båda är med på det är det väl ok."
Sjukt fula!
Vad ska jag leta efter om jag inte har optisk utgång? Ska det heta nåt annat speciellt?
Ska man vara kompis med mig får man se till att hålla igång relationen på något sätt. Jag tror inte på alla söta kompisar som säger "Jag vill fika!", "Jag vill lära mig teckenspråk!", "Vi måste ses någon gång!" eftersom jag vet att det där säger de bara för att... ??? jag vet inte. Jag bara nickar och spelar med när det sker.
Det är ingen som varit dum eller så, inte denna gången iaf. Bara omaka, lite för påstridig och ja..Det blev inte rätt helt enkelt.
"Och jag klarar ju mig faktiskt själv. Nu har jag fått bevisat för mig, gång på gång på gång, att det för det mesta, i mitt fall, slutar oerhört tragiskt, eller att det helt enkelt ställer till det och kräver en massa energi och engagemang som jag inte har. Jag vill att ett förhållande ska vara enkelt. Det ska iaf inte börja med att saker och ting känns jobbiga...
Förgrömmade onge!! Det begriber du väl, att du måste hata att vara singel och vilja gänga dig för att hänga här!!! Schaaas-Åke på sig om du inte likriktar dina motiv till de rätta och gängse. Man får ICKE tycka att det är för kul att hänga här, då åker man ut till tex mektråden.
Ja, jag gör aldrig något utan att ha ett syfte med det.
Nej det är alltid mest synd om dem som inte kan föra sin egen talan. View attachment 377764 Har bilen gett sitt samtycke?
Om inte bilen har gett sitt samtycke är rådet till bilen att lägga av en elak avgas-fjärt och om inte det hjäper backa över fanstyget.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|