Singeltråden

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
sjukt jobbigt alltihop. Varför ska det vara så svårt att hitta någon vettig och fungerande människa med rimliga krav på egentid men som samtidigt visar en den uppskattning, omtanke och uppmärksamhet man vill ha?:va Nej, jag börjar känna att det inte är lönt... Trodde att jag hittat "Den enda", men jag hade väl fel... Ger snart upp tror jag.

Såklart, erfarenheterna tar man väl med sig med att låta en potentiell ny partner lida för hur ens ex behandlat en är ju bara korkat och leder inte till något bra. Man ska lära sig av erfarenheterna men inte hysa agg :)

Förmodloigen den viktigaste läxan man måste lära sig själv, och kräva av andra..

Att inte tvingas/kräva att nån ska betala andras skulder.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Äh du ju som en barnrumpa du med! Fattas ju bara att du drar en i håret som småflickor gör på småpojkar! :D

Finns ju en anledning till att man hänger på sporthoj.com och inte familjeliv/bukefalos.

Ricken & Peter: Nej, inte för att :ligga/:borra/:pirra/ whateva ni nu än säger.

Men tyckte folk sa att de hade varandra? :brinnerup

RICKEN kom fram! det är över nu! :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jente överallt :)

och när fan ska du bjuda över mig?!

Jente är ett jättesött namn för övrigt, var stolt över det (eller vad man ska säga) :)

Så, ville bara flika in det:glömdet

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jente är ett jättesött namn för övrigt, var stolt över det (eller vad man ska säga) :)

Så, ville bara flika in det:glömdet

:) jag blivit kallat för jente i en massa år men för ett tag sen så funderade jag starkt på att byta de för en viss liten herre älskar ju reta men "if you can't beat them join them" :p

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Är inte tråden för de som är singlar? Eller är tråden för de som inte vill vara singlar? Om det var en raggningstråd kanske den skulle heta just Raggningstråden? ;)

jag hade minsann dom seriösaste tankarna jag klarade av att krysta fram när jag skapade denna tråd, gick väl sådär kan man säga ;) fast lite kul kan jag ändå tycka att det är att när tråden är tramsig så är den jäkligt flummig men när den är djup så är det bottenlöst, alla hittar ju nått matnyttigt att läsa eller bidra med....som sagt idén var för singlar som inte ville vara det, but what a hell, liksom..cary on!!! :banana:banana:banana:banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:) jag blivit kallat för jente i en massa år men för ett tag sen så funderade jag starkt på att byta de för en viss liten herre älskar ju reta men "if you can't beat them join them" :p

Jag tycker som sagt att det är ett namn att vara stolt över, låter jättesött :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
sjukt jobbigt alltihop. Varför ska det vara så svårt att hitta någon vettig och fungerande människa med rimliga krav på egentid men som samtidigt visar en den uppskattning, omtanke och uppmärksamhet man vill ha?:va Nej, jag börjar känna att det inte är lönt... Trodde att jag hittat "Den enda", men jag hade väl fel... Ger snart upp tror jag.

Såklart, erfarenheterna tar man väl med sig med att låta en potentiell ny partner lida för hur ens ex behandlat en är ju bara korkat och leder inte till något bra. Man ska lära sig av erfarenheterna men inte hysa agg :)

Jag tror att man ska ge upp, låter konstigt jag vet. Men när du ger upp och inte desperat behöver någon längre så hittar du någon som du inte behöver vara beroende av utan istället passar in i ditt pussel. Jag har lärt mig att uppskatta att vara själv och göra mig själv lycklig och jag tror att det kommer göra mig bättre om jag träffar någon. Sen ska man bara hitta någon som har samma kvalité men den som väntar på nåt gott...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag tror att man ska ge upp, låter konstigt jag vet. Men när du ger upp och inte desperat behöver någon längre så hittar du någon som du inte behöver vara beroende av utan istället passar in i ditt pussel. Jag har lärt mig att uppskatta att vara själv och göra mig själv lycklig och jag tror att det kommer göra mig bättre om jag träffar någon. Sen ska man bara hitta någon som har samma kvalité men den som väntar på nåt gott...

Faktum är att jag trivs bra själv och inte letar ny över huvud taget (och inte bara för att uppbrottet är för färskt utan för att jag känner för att vara själv ett tag), men deppigheten över att det där förhållandet som man hoppades så högt på sitter ändå i... Svårt att vara glad när något sånt går i graven liksom... :( Men jag känner verkligen inte att "jag måste hitta någon ny, nu!", tvärtom så känns det lättare att dra norrut och börja om när jag nu inte har så mycket som binder mig här. Sexbristen är inget problem eller något nytt, den fanns där även när jag hade ett flrhållande...:rolleyes: Men Vem vet, jag kanske hittar kärleken någon annanstans och bosätter mig där permanent. Man vet ju aldrig. Men i dagsläget är själv bäste dräng :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jag tycker som sagt att det är ett namn att vara stolt över, låter jättesött :)

:) jag fick de när norska polaren satt och sa "jente" hela tiden ,j ag och min syster trodde han menade mig...hehe sen förstod man att han menade tjej XD heter jenifer så vi trodde bara att han sa fel..:banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Hur gammal är du egentligen förresten?:va Så jefla ung kan du ju inte vara om nu jag, mordecaien, sjp och alleycat är trådens ynglingar...:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:) jag fick de när norska polaren satt och sa "jente" hela tiden ,j ag och min syster trodde han menade mig...hehe sen förstod man att han menade tjej XD heter jenifer så vi trodde bara att han sa fel..:banana

Haha, tankarna dras ju direkt till norskan när man hör "Jente" men jag trodde att du helt enkelt hade norsk anknytning och att namnet kom därifrån...:D Din förklaring var roligare:D
Jenifer (bara ett n?) är också jättefint :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Faktum är att jag trivs bra själv och inte letar ny över huvud taget (och inte bara för att uppbrottet är för färskt utan för att jag känner för att vara själv ett tag), men deppigheten över att det där förhållandet som man hoppades så högt på sitter ändå i... Svårt att vara glad när något sånt går i graven liksom... :( Men jag känner verkligen inte att "jag måste hitta någon ny, nu!", tvärtom så känns det lättare att dra norrut och börja om när jag nu inte har så mycket som binder mig här. Sexbristen är inget problem eller något nytt, den fanns där även när jag hade ett flrhållande...:rolleyes: Men Vem vet, jag kanske hittar kärleken någon annanstans och bosätter mig där permanent. Man vet ju aldrig. Men i dagsläget är själv bäste dräng :)

:klappapåhuvet
Det löser sig alltid. :)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

:brynad

Ja, men VA FAN! NÅN måste ju hålla nere nivån i den här jävla tråden. :fakta

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...