Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag tror att man ska ge upp, låter konstigt jag vet. Men när du ger upp och inte desperat behöver någon längre så hittar du någon som du inte behöver vara beroende av utan istället passar in i ditt pussel. Jag har lärt mig att uppskatta att vara själv och göra mig själv lycklig och jag tror att det kommer göra mig bättre om jag träffar någon. Sen ska man bara hitta någon som har samma kvalité men den som väntar på nåt gott...

Jag gav upp för länge sedan, men inte fan hjälper det. :D

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Haha, tankarna dras ju direkt till norskan när man hör "Jente" men jag trodde att du helt enkelt hade norsk anknytning och att namnet kom därifrån...:D Din förklaring var roligare:D
Jenifer (bara ett n?) är också jättefint :)

Jopp med ett n, blir fel annars om man skriver jennifer...för i finland blir de ett långt n

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:klappapåhuvet
Det löser sig alltid. :)

Tack:krama Det tror jag att det gör, just nu känns det bara lite smått hopplöst... Inget jobb, ingen tjej, ständig otur och grejer som jävlas gör ju att man inte direkt känner sig på topp...:( MEn jag har höga förhoppningar om sommaren, det kan nog vara nyttigt med en nystart, ny utbildning och nytt jobb :) Kanske hittar man sig en ny tjej också, vem vet. Men det är inte huvudprio just nu :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jopp med ett n, blir fel annars om man skriver jennifer...för i finland blir de ett långt n

Ok, bara så jag inte skriver fel :) MEn okej, så du har ett norskt smeknamn, finskt påbrå och bor i sverige?:) Mångkulturell minsann:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tack:krama Det tror jag att det gör, just nu känns det bara lite smått hopplöst... Inget jobb, ingen tjej, ständig otur och grejer som jävlas gör ju att man inte direkt känner sig på topp...:( MEn jag har höga förhoppningar om sommaren, det kan nog vara nyttigt med en nystart, ny utbildning och nytt jobb :) Kanske hittar man sig en ny tjej också, vem vet. Men det är inte huvudprio just nu :)

All lycka till dig!

Ryan Gossling tog just av sig tröjan så jag måste springa o torka lite dreggel. Seriously, it's like you're photoshopped.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Underbart, tror jag kan klassas som yngling också :kär

Är du så ung? Trodde inte du var i samma klass som oss fyra... Hade nog placerat dig, shadow och swish i ungefär samma åldersfack :) Men ok, då får vi väl vara de fem musketörerna då:D Mordecaien är Bumba, han kom in sist av de fyra:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
All lycka till dig!

Ryan Gossling tog just av sig tröjan så jag måste springa o torka lite dreggel. Seriously, it's like you're photoshopped.

Tack så mycket :)

Vem?:va Jag tog minsann av mig tröjan i tjejernas bildtråd men där blev det inget dreglande... ;) Eller jo, men det var werzion som klickade gilla:D

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Ok, bara så jag inte skriver fel :) MEn okej, så du har ett norskt smeknamn, finskt påbrå och bor i sverige?:) Mångkulturell minsann:D

nejnejnej...
Jag är född i sverige, men finsk medborgare, halv finne och halv chilenare med norsk smeknamn... :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är 719 personer som läst denna tråd och som garanterat återkommer då och då. SKRIV FÖR FAN! Kan ju seriöst inte bara var 10-15 pers som är singlar av de som läst. Inte för att det har någon betydelse ifall man är singel eller inte, har vi ju konstaterat. :tummenupp

I see ya allllllll!!!! :brynad

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Är du så ung? Trodde inte du var i samma klass som oss fyra... Hade nog placerat dig, shadow och swish i ungefär samma åldersfack :) Men ok, då får vi väl vara de fem musketörerna då:D Mordecaien är Bumba, han kom in sist av de fyra:D

Fast Shadow är ju yngre än mig... ;)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...