Jo man tillåter barnaga i den här tråden.
Ah men vi bor i Sverige och Sveriges lag tar denna tråds lag så hårt!
sååååatteeeeh.... spola till 0:14
Jo man tillåter barnaga i den här tråden.
Jag tror att man ska ge upp, låter konstigt jag vet. Men när du ger upp och inte desperat behöver någon längre så hittar du någon som du inte behöver vara beroende av utan istället passar in i ditt pussel. Jag har lärt mig att uppskatta att vara själv och göra mig själv lycklig och jag tror att det kommer göra mig bättre om jag träffar någon. Sen ska man bara hitta någon som har samma kvalité men den som väntar på nåt gott...
Haha, tankarna dras ju direkt till norskan när man hör "Jente" men jag trodde att du helt enkelt hade norsk anknytning och att namnet kom därifrån... Din förklaring var roligare
Jenifer (bara ett n?) är också jättefint
Ja, men VA FAN! NÅN måste ju håller nere nivån i den här jävla tråden.
Hur gammal är du egentligen förresten? Så jefla ung kan du ju inte vara om nu jag, mordecaien, sjp och alleycat är trådens ynglingar...
:klappapåhuvet
Det löser sig alltid.
Jag gav upp för länge sedan, men inte fan hjälper det.
Jopp med ett n, blir fel annars om man skriver jennifer...för i finland blir de ett långt n
Tack Det tror jag att det gör, just nu känns det bara lite smått hopplöst... Inget jobb, ingen tjej, ständig otur och grejer som jävlas gör ju att man inte direkt känner sig på topp... MEn jag har höga förhoppningar om sommaren, det kan nog vara nyttigt med en nystart, ny utbildning och nytt jobb Kanske hittar man sig en ny tjej också, vem vet. Men det är inte huvudprio just nu
Underbart, tror jag kan klassas som yngling också
Iofs. Jag vill ändå inte gå till rockbaren så det är lugnt
Jag går och skakar röven någon annanstans, synd att ni missar det bara
Boys night, darling
Kommer ju aldrig få napp om vi har en sån snygging som dej med oss
All lycka till dig!
Ryan Gossling tog just av sig tröjan så jag måste springa o torka lite dreggel. Seriously, it's like you're photoshopped.
Ok, bara så jag inte skriver fel MEn okej, så du har ett norskt smeknamn, finskt påbrå och bor i sverige? Mångkulturell minsann
Ok, bara så jag inte skriver fel MEn okej, så du har ett norskt smeknamn, finskt påbrå och bor i sverige? Mångkulturell minsann
Köra till helgen?
Plåtis är såklart välkommen, det finns en del drägg där som behöver läxas upp.
Ryan Gossling tog just av sig tröjan så jag måste springa o torka lite dreggel.
Är du så ung? Trodde inte du var i samma klass som oss fyra... Hade nog placerat dig, shadow och swish i ungefär samma åldersfack Men ok, då får vi väl vara de fem musketörerna då Mordecaien är Bumba, han kom in sist av de fyra
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|