Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är ju det som är lite grejjen, alla (typ) som man känner är sånna oerhörda tofflar. Iofs är en sto del av dem trevliga tofflar, men lite överskotts känner man ju sig som ensam singel på en fest med en massa par. Inte träffar man några nya människor på det sättet heller.
:/

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Är ju det som är lite grejjen, alla (typ) som man känner är sånna oerhörda tofflar. Iofs är en sto del av dem trevliga tofflar, men lite överskotts känner man ju sig som ensam singel på en fest med en massa par. Inte träffar man några nya människor på det sättet heller.
:/

De kanske vill ha "ett tredje hjul". ;)

Last edited:

667-1

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2011
Hoj
Puch Dakota
Med rätt hästtjej får du både och.. :kiss
Och tänk på så mycket tid du får för hojen o polarna när du inte har ett plåster i :arsele som ständigt ska underhållas? Vi hästtjejer är oftast robusta kvinnor som vågar ta i o inte är rädda för lite skit under naglarna. Starka är vi oxå. Kan bära o lyfta o sånt. Inte som nån liten sissy med lösnaglar, extensions i håret, botox i läpparna o lökar som kanske sprängs om dom bär för tungt.. :rock

Det sista lät lite patetiskt tycker jag, lite avis kanske??

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Vi tar väl lördagen där. I Göteborg. Storslaget skare va. Häst och vagn och trumpeter och fanfarer och gigantiska tårtor och söndergråtna svärföräldrar. Jag börjar genast skissa lite på talet: Minns du när jag ljög om att Christer Pettersson var min släkting, minns du hur kärleken brusade som en fors genom våra hjärtan.

Haha, på något vis vore det ganska skönt ändå om det var såhär enkelt i verkliga livet. Satan vad jag vore gift. Och kanske skild.
Vad gäller häst har du träffat helt rätt direkt. Stora tårtor låter oxå som en bra idé men det där med Christer Pettersson kanske du kan låta va?
Klädsel då? Full mc mundering, min uniform eller det vanliga? Jag är öppen för förslag.. ;)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Det sista lät lite patetiskt tycker jag, lite avis kanske??
Knappast.. Har TAGIT BORT nästan ett kilo o lyft så mina är sjukt snygga o sitter precis där dom ska. Och jag kan bära tungt utan problem.. Dessutom har jag naturligt långa snygga naglar trots mitt jobb o intresse o ett blont självlockigt hår.
Så var det med det.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Vad ska ni göra på nyår då, gott folk? :)
Hade hoppats på jobb, men så blev det inte. Blir hemma, myskläder, god mat o dessert (lördag=ätardag) soffan o kaninen att gosa med. =)

Last edited:

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Oh no!! Var tvungen att ta bort det där nyss, det lät så hemskt. Usch då.. Nej, jag är INTE lapplisa. Kan ta tjänstebil o uniform på om jag kommer o kollar på trasan? ;)

Uniform.. JOVARS. Det osar "kompispris" här..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade hoppats på jobb, men så blev det inte. Blir hemma, myskläder, god mat o dessert (lördag=ätardag) soffan o kaninen att gosa med. =)

Jag ska jobba, du kan komma och hälsa på mig?:hej

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Pam33 skrev:
Starka är vi oxå. Kan bära o lyfta o sånt. Inte som nån liten sissy med lösnaglar, extensions i håret, botox i läpparna o lökar som kanske sprängs om dom bär för tungt..

Men de brudarna behöver ju inte bära tungt. Det har de någon annan som gör åt en..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept