Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna :)

Ja, sist var det bara jag och Bettskena som badade.
Så kom igen nu tjejer! En hårig grek ska ni väl kunna toppa?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!

Förresten: God Jul på er!

Äh, va taskig du e. Det regnar ju jämt där.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Det var väl bara söndagen som det var riktig skit med på de två 2-dagarskörningarna.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
det har vart oroväckande tyst från min vapendragare ,, har du dräpt tool din galna hedning ;)
Dräpt?

Nädu, jag behöver han levande, han sitter inspärrad i skjulet ute på gården.
Och där kommer han få sitta tills han lovar att jag ska få alla honorna, och då menar jag alla.
Jag har ställt in siktet lite högre än bara sporthoj.com, nästa steg är buke, sen tar jag över datingsidorna och därefter, VÄRLDEN.....

Och jag är övertygad om att tool är den personen som kan genomföra det åt mig.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Dräpt?

Nädu, jag behöver han levande, han sitter inspärrad i skjulet ute på gården.
Och där kommer han få sitta tills han lovar att jag ska få alla honorna, och då menar jag alla.
Jag har ställt in siktet lite högre än bara sporthoj.com, nästa steg är buke, sen tar jag över datingsidorna och därefter, VÄRLDEN.....

Och jag är övertygad om att tool är den personen som kan genomföra det åt mig.

Du får allt se till att ge mig något annat än den gamla 386:an med lurmodem om jag ska lyckas.

mugge, Julkoma här.... men back on trak.....

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Du får allt se till att ge mig något annat än den gamla 386:an med lurmodem om jag ska lyckas.

mugge, Julkoma här.... men back on trak.....

Äh, världskrig har blivit vunna utan bredband förr.

Back to work!! :fatta!

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Käka, dricka sprit och ha det bra hos en kompis. Visar sig att vi bara blir fyra stycken så jag tänkte i dagarna tillverka ett legendariskt ölspel som utspelar sig i den fagra staden Lund. Spriten livar upp liksom.
Sen ska vi på nån nation.. av nån anledning. Då får man väl iaf knulla.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nation? Måste man inte vara student då, eller de pysslar fortfarande med det där med gästleg?

Låter ju trevligt annars! :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tja, kan du tänka dig att flytta arslet från Fjollträsk över någon helg eller så, så går det säkert alldeles utmärkt att ordna detta. Knutstorp är en rolig bana! :tummenupp

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
om du vet vem du vill ha , så kan det ju definitivt vara värt o satsa helhjärtat på den fröken
gammal o vis som man är så har man kommit till den insikten !! att kvalite är värt fan så mkt mer
känner du fröken ifråga ?

Ja vi var nästan ett par för 7 år sedan, men det blev aldrig rätt tillfälle så att säga. Vi har som sagt var träffats en gång efter det, en gång på 7 år.

Men, hon kom ner i helgen, och dom senaste 2 dagarna har varit dom bästa på väldigt länge ;)

Synd att hon bor 46 mil här ifrån bara...

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ja vi var nästan ett par för 7 år sedan, men det blev aldrig rätt tillfälle så att säga. Vi har som sagt var träffats en gång efter det, en gång på 7 år.

Men, hon kom ner i helgen, och dom senaste 2 dagarna har varit dom bästa på väldigt länge ;)

Synd att hon bor 46 mil här ifrån bara...
ÄSCH! Vad är väl några mil hit eller dit... 46 mil, tar ju typ bara 2 timmar med lite vilja ;) Man hinner på en fika tur o retur på eftermiddagen med andra ord.
Skämt åsido, ibland tror jag många är så himla fast i sina redan utstakade spår så när man springer på nått som gör att man funderar att byta spår, då blir det jobbigt istället för att se chansen. Boenden och jobb är utbytbara och bara "nödvändigt ont", människor som får en att må bra stöter man inte på så många i livet, det har jag förstått. Så vad hindrar dig? Kört hårt grabben o Lycka till!

På nyår sitter Rockmorsan på en strand i Thailand och stirrar mot en sol som går ner i havet och dricker massa kall bärs... ensam men jävligt lycklig ändå och njuter av livet :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept