Ni vet vad jag har sagt, jag ska ha alla...
det har vart oroväckande tyst från min vapendragare ,, har du dräpt tool din galna hedning
Ni vet vad jag har sagt, jag ska ha alla...
Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!
Förresten: God Jul på er!
Äh, va taskig du e. Det regnar ju jämt där.
Dräpt?det har vart oroväckande tyst från min vapendragare ,, har du dräpt tool din galna hedning
Dräpt?
Nädu, jag behöver han levande, han sitter inspärrad i skjulet ute på gården.
Och där kommer han få sitta tills han lovar att jag ska få alla honorna, och då menar jag alla.
Jag har ställt in siktet lite högre än bara sporthoj.com, nästa steg är buke, sen tar jag över datingsidorna och därefter, VÄRLDEN.....
Och jag är övertygad om att tool är den personen som kan genomföra det åt mig.
Du får allt se till att ge mig något annat än den gamla 386:an med lurmodem om jag ska lyckas.
mugge, Julkoma här.... men back on trak.....
sprit är inge bra ,, fan va kasst man mår dagen efter
Fick du nån hud igår då?
Var det värt det så att säga?
Vad ska ni göra på nyår då, gott folk?
Då får man väl iaf knulla.
Låter ju trevligt annars!
om du vet vem du vill ha , så kan det ju definitivt vara värt o satsa helhjärtat på den fröken
gammal o vis som man är så har man kommit till den insikten !! att kvalite är värt fan så mkt mer
känner du fröken ifråga ?
Vad ska ni göra på nyår då, gott folk?
ÄSCH! Vad är väl några mil hit eller dit... 46 mil, tar ju typ bara 2 timmar med lite vilja Man hinner på en fika tur o retur på eftermiddagen med andra ord.Ja vi var nästan ett par för 7 år sedan, men det blev aldrig rätt tillfälle så att säga. Vi har som sagt var träffats en gång efter det, en gång på 7 år.
Men, hon kom ner i helgen, och dom senaste 2 dagarna har varit dom bästa på väldigt länge
Synd att hon bor 46 mil här ifrån bara...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|