Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag gjorde ett tappert försök till kukbild också, men lyckades inte få med hela.

Lösningen är att du behöver inte ha hela kroppen i bild, även om du luktar penis...

Eller vidvinkellins, just do it!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!

Förresten: God Jul på er!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!

det låter inte så jäkla dumt ,,, vad har de för krav på hojen ?

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
vad är det för fel på brewdarna som hänger här då? verkar ju inte som om någon av alla er kommit till skott och verkligen bjudit nån av brewdarna på en fika. mycket snack lite verkstad, ungefär som vanligt. ;) :)

skulle lätt plätt bjucka dej på både på fika o fika om du ville ha det, men va tusan du bor ju i Danmark och jag hittar inte i dom trakterna, själv bor jag ju i en jätte nära stad men det blir lååångt mellan fikarasterna ändå..

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
ne jyx , nu tar vi tag i dagens bestyr så vi slipper skiten ,, fika får du tänka på framåt kvällningen

hinner man med lite garagetid innan folket ringer o tjatar:)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
ne jyx , nu tar vi tag i dagens bestyr så vi slipper skiten ,, fika får du tänka på framåt kvällningen

hinner man med lite garagetid innan folket ringer o tjatar:)
Japp det har du så rätt i, gympasset avklarat nu blir det garaget tills jag tröttnar....skönt o få göra som man vill på julafton faktiskt :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jo, Mugge kanske har rätt, så hur får vi fart på det här nu då ?? kan inte Pam o Jente o dom andra brewdarna kolla runt i den kvinnliga delen av bekantskapskretsen o försöka locka hit lite nytt blod till oss kärlekstörstande mc-ligister...som egentligen mest är tuffa på ytan ;)
Joo... om ni gör likadant! ;)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vi är faktiskt några tjejer som fundera att dra till göteborg på vår/sommaren. Du kan vara vår personliga guide :p

Hör av er om ni kommer så skall jag guide er i GBG. Kommer ni med hojar så kan jag visa lite goa vägar runt omkring också. :)

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

Haha det låter ju kungligt! Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Haha det låter ju kungligt! Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna :)

Ni vet vad jag har sagt, jag ska ha alla...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept