Du e go du.hade du bott närmre hade ja fikat me dig för länge sen.
Jag gjorde ett tappert försök till kukbild också, men lyckades inte få med hela.Det är ju inte lätt att konkurrera med Mattias när han droppar dom där bilderna liksom...
Jag gjorde ett tappert försök till kukbild också, men lyckades inte få med hela.
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!
Förresten: God Jul på er!
vad är det för fel på brewdarna som hänger här då? verkar ju inte som om någon av alla er kommit till skott och verkligen bjudit nån av brewdarna på en fika. mycket snack lite verkstad, ungefär som vanligt.
det låter inte så jäkla dumt ,,, vad har de för krav på hojen ?
Japp det har du så rätt i, gympasset avklarat nu blir det garaget tills jag tröttnar....skönt o få göra som man vill på julafton faktisktne jyx , nu tar vi tag i dagens bestyr så vi slipper skiten ,, fika får du tänka på framåt kvällningen
hinner man med lite garagetid innan folket ringer o tjatar
Jag gjorde ett tappert försök till kukbild också, men lyckades inte få med hela.
Joo... om ni gör likadant!Jo, Mugge kanske har rätt, så hur får vi fart på det här nu då ?? kan inte Pam o Jente o dom andra brewdarna kolla runt i den kvinnliga delen av bekantskapskretsen o försöka locka hit lite nytt blod till oss kärlekstörstande mc-ligister...som egentligen mest är tuffa på ytan
Vi är faktiskt några tjejer som fundera att dra till göteborg på vår/sommaren. Du kan vara vår personliga guide
tycker det är lite fuskigt att en del har ett filter som säger ifrån sådär. Sånt skulle vara bra att ha ibland.
Hör av er om ni kommer så skall jag guide er i GBG. Kommer ni med hojar så kan jag visa lite goa vägar runt omkring också.
Jag kan rekommendera alla i singeltråden att dyka upp på SMC Sthlms 2-dagarskörning på Gelleråsen i Augusti.. det är så nära en "riktig" bandag man kan komma med SMC.. (så gäller er försäkring för er som gillar att krascha) Och så kan vi bo på campingen med sandstrand (om än jävligt liten) och ses "irl".. Alla kommer ha kul!
Förresten: God Jul på er!
Haha det låter ju kungligt! Ban-åkar-singel-mingel på stranden. Jag är game! Finns ju en viss risk att tjejerna kommer få väldigt mycket uppmärksamhet om man kollar på könsfördelningen på bandagarna
Ni vet vad jag har sagt, jag ska ha alla...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|