Morsan är kokerska och farsan är gourme kock, så det är i blodet
Kom till det viktiga, hur är du vid spisen?
Jaha alla singel killar, jag har tröttnat på att min tvillingsyster verka vara magnet till små pojkar med inga hjärnceller.
Så de kanske finns någon karl här som passar henne bättre än de hon verka hitta.
Lite info om systeryster då:
Motorsport intresserad är hon ända ut fingertopparna, gillar att mecka med sin bil och det blir rätt många timmar i garaget med killkompisar som oxå meckar. Sommartider blir de alla möjliga bil evanemanger, allt från race här i stockholm, till bil mässor.
Hon är väldigt rapp i käften och det är inte ofta man lyckas sätta henne på plats så man kan inte vara någon feg kille.
Hon har väldigt många killkompiar så man få inte vara den svartsjuka killen heller.
Helger spenderar hon heldre ute och far än att sitta hemma och tråkar hela helgen. Fredagar är nog enda dagen o veckan hon kan ta de lungt, men det är ju för att det är sista dagen i veckan som är jobb på.
Att ta det lugnt är emot hennes naturliga instinkter
View attachment 350490
Om du vågar så pma mig ditt nr så kan jag höra av mig nästa gång jag är i tyresö
Vadå? Höras på riktigt? När man inte har en dator att gömma sig bakom?
Nä d vågar jag inte!
Om han får låna Annas rosa tröja så får han attematiskt en fet dos självförtroende, o då kan du nog få en åktur ska du se.Haha sist jag såg dig va du inte så feg, eller det kanske va alkoholen som gjorde dig så modig
Kom till det viktiga, hur är hon i sängen?
Är det inte mer spännande att ta reda på det själv?
Jag skulle definitivt inte vilja veta hur hennes morsa är i sängen och ännu mindre vilja ta reda på det själv.
nu tänkte jag skriva något grymt opassande men jag låter bli.
hur går det med fikandet ?
Jag skulle definitivt inte vilja veta hur hennes morsa är i sängen och ännu mindre vilja ta reda på det själv.
Säg inte det. Bilden på hennes tvillingsyster så är hon typ 25år. Om deras mamma fick barn tidigt så kan hon vara 45 eller till och med 43. Men vi antar 45-47.
Det finns många heta 45 taggare.... Dom vet vad dom vill, dom kan det dom gör och ringer inte dagarna efter och tjatar.
Jag var helt övertygad, i 2 dygn, att du hade skrivit DYCKERT, och tänkte;
1) Seriöst, bara manhaftiga kvinnor befattar sig med dyckert
2) Varför vill du ha en sådan?
Sedan läste jag om och läste rätt. Förlåt!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|