Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jaha alla singel killar, jag har tröttnat på att min tvillingsyster verka vara magnet till små pojkar med inga hjärnceller.

Så de kanske finns någon karl här som passar henne bättre än de hon verka hitta.
Lite info om systeryster då:
Motorsport intresserad är hon ända ut fingertopparna, gillar att mecka med sin bil och det blir rätt många timmar i garaget med killkompisar som oxå meckar. Sommartider blir de alla möjliga bil evanemanger, allt från race här i stockholm, till bil mässor.
Hon är väldigt rapp i käften och det är inte ofta man lyckas sätta henne på plats så man kan inte vara någon feg kille.
Hon har väldigt många killkompiar så man få inte vara den svartsjuka killen heller.
Helger spenderar hon heldre ute och far än att sitta hemma och tråkar hela helgen. Fredagar är nog enda dagen o veckan hon kan ta de lungt, men det är ju för att det är sista dagen i veckan som är jobb på.

Att ta det lugnt är emot hennes naturliga instinkter

View attachment 350490

Några frågor:

Vad är det för årsmodell?
Är hon nybesiktigad?
Är det höga driftskostnader på henne?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Samt: Hon har väl ingen rost?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Haha sist jag såg dig va du inte så feg, eller det kanske va alkoholen som gjorde dig så modig :hihi
Om han får låna Annas rosa tröja så får han attematiskt en fet dos självförtroende, o då kan du nog få en åktur ska du se. ;)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
ROFLMAO.. ni är ju för söta... shit, så deprimerande med julskiten och så levererar singeltråden sån skrattsalva så jag trilla av stolen i min ensamhet... :D keep it up guys!

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag skulle definitivt inte vilja veta hur hennes morsa är i sängen och ännu mindre vilja ta reda på det själv.

Säg inte det. Bilden på hennes tvillingsyster så är hon typ 25år. Om deras mamma fick barn tidigt så kan hon vara 45 eller till och med 43. Men vi antar 45-47.
Det finns många heta 45 taggare.... Dom vet vad dom vill, dom kan det dom gör och ringer inte dagarna efter och tjatar.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Säg inte det. Bilden på hennes tvillingsyster så är hon typ 25år. Om deras mamma fick barn tidigt så kan hon vara 45 eller till och med 43. Men vi antar 45-47.
Det finns många heta 45 taggare.... Dom vet vad dom vill, dom kan det dom gör och ringer inte dagarna efter och tjatar.

Säg inte det. En av mina stalkers var en 43åring kvinna.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jahapp, är det nån som får något hårt paket här sas.?

Edit:
c5bad957eab232010935e5fcd2ee0380_0.67782400%201324626312.jpg

So true. :hihi

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati