Singeltråden

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jaha alla singel killar, jag har tröttnat på att min tvillingsyster verka vara magnet till små pojkar med inga hjärnceller.

Så de kanske finns någon karl här som passar henne bättre än de hon verka hitta.
Lite info om systeryster då:
Motorsport intresserad är hon ända ut fingertopparna, gillar att mecka med sin bil och det blir rätt många timmar i garaget med killkompisar som oxå meckar. Sommartider blir de alla möjliga bil evanemanger, allt från race här i stockholm, till bil mässor.
Hon är väldigt rapp i käften och det är inte ofta man lyckas sätta henne på plats så man kan inte vara någon feg kille.
Hon har väldigt många killkompiar så man få inte vara den svartsjuka killen heller.
Helger spenderar hon heldre ute och far än att sitta hemma och tråkar hela helgen. Fredagar är nog enda dagen o veckan hon kan ta de lungt, men det är ju för att det är sista dagen i veckan som är jobb på.

Att ta det lugnt är emot hennes naturliga instinkter

385799_10150605471725130_634120129_11738096_350488019_n.jpg

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
har hon andra färdigheter ?

Händig är hon...

Om jag säger så här, hon är inte som alla andra tjejer, skit under naglarna är inga problem för henne. Då hon ansåg att fälgarna ska man ju självklart kunna få tvätta rent i duchen...haha XD

Finns det nån möjlighet till paketpriser på båda systrarna?

Neeeej du. Killar har tillräckligt att hantera en. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Händig är hon...

Om jag säger så här, hon är inte som alla andra tjejer, skit under naglarna är inga problem för henne. Då hon ansåg att fälgarna ska man ju självklart kunna få tvätta rent i duchen...haha XD

Neeeej du. Killar har tillräckligt att hantera en. ;)
Jag trodde det var systrarna som hade problem o hitta vettiga killar.

O då tänkte jag att jag kan ju göra dagens goda gärningar så att båda ni hittar en vettig kille o umgås med. :p

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Händig är hon...

Om jag säger så här, hon är inte som alla andra tjejer, skit under naglarna är inga problem för henne. Då hon ansåg att fälgarna ska man ju självklart kunna få tvätta rent i duchen...haha X

haha lite udda kanske ;) men det låter som en bra tös

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Tough one. Vill du ha kärlek i livet så borde du kanske chansa.
Spelar man inte så vinner man inte.
Å andra sidan, du kanske har kommit till samma stadie som jag (iaf beträffande kvinnan i fråga?)- Orka. Man klarar sig antagligen bäst själv om man ser över ett längre perspektiv.

Fast jag har ju annat som lockar just nu. Som lockar extremt mycket mer faktiskt... hon har bara valt ett j*vligt fel tillfälle att ta upp kontakten igen... nåväl. Vi pratade 2,5 timme inatt igen. Och samtidigt som jag känner ett visst behov av att få pröva det så känner jag samtidigt att "skit samma du hade din chans".

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Fast jag har ju annat som lockar just nu. Som lockar extremt mycket mer faktiskt... hon har bara valt ett j*vligt fel tillfälle att ta upp kontakten igen... nåväl. Vi pratade 2,5 timme inatt igen. Och samtidigt som jag känner ett visst behov av att få pröva det så känner jag samtidigt att "skit samma du hade din chans".

vad har du o förlora ? antingen tar du vara på chansen eller osså sitter du här som oss andra suckers

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
vad har du o förlora ? antingen tar du vara på chansen eller osså sitter du här som oss andra suckers

Hm hur ska jag förklara det det här delikat (det är ju ändå singeltråden)?

Att hitta någon att ingå något djupare med är inte mitt problem. Det är att bestämma mig för någon av dem. Och väljer jag en så förlorar jag dom andra.

Men i slutändan vet jag vem jag vill ha, men hon är svårast att få :(

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...