Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, att man inte ska tejpa upp brewdar i lyktstoplar vet vi....

Här kommer ett annat lite tips om vad man INTE bör säga till en chey :lol
Tag lärdom....

Efter att ha övertygat nye pojkvännen om att det INTE är farligt att åka hoj. Så återstod bara bristen på utrustning, för att få åka med. Vid ett besök i hans föräldrarhem hittade vi hans gamla skinnställ i herrstorlek 48. Med en viss tveksamhet fick jag förslaget att prova det. Jag drog på det, och det satt som en smäck! :) Då kläcker pojkvännen ur sig följande komplimang:
"Åh fan, du är inte lika tjock som du ser ut!" :tummenupp

Jag har skrattat mycket åt det, mer än han :hihi, men just då blev jag lite ledsen :(

Att ge komplimanger är en konst...:huvet

Bah, lite jävlas är hälsosamt. :7peta

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Det var ett jädra tjat om bilder, nu tycker jag att alla bara fattar varandras händer och enas om att alla är jättevackra samt skarvar på några extra dödarknappar på sänglampan.

Jasså du fick se min stamtavla. Jo, det är ju inte alla som är släkt med Christer Pettersson. Vigsel v. 12?
Men han skrämmer inte mig, det var ju bara en sliten lodis som råkade vara på fel ställe på fel tidpunkt..
Datum? =)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Tips på vad man kan hitta på för att komma igång igen med allt efter lite allmänt deppande sen man blev utkickad på gatan av exet... Helt jäkla fel årstid att bli singel på...

You tell me... =( Vi kan chitchatta lite, hi, hi!! Samma stad iaf, alla andra bor ju i 08 =( Men du är kanske för ung för en gammal kärring som jag..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi brewdar vet hur man roar sig uppenbarligen...själv drar jag om ...oops 10 dagar.. min födelsedagspresent då jag åker på min födelsedag :) fast jag blir inte bjuden, det är jag för gammal o ensam för, men det är min present till mig själv... kommer hem precis lagom till sporthojsfesten dessutom så det är en liten nätt semester för en sliten tvåbarnsmorsa :D Och ja jag åker helt själv, faan ska man få nått gjort så får man ta tag i det själv and make it happen, det har allt livet lärt mig.

Vart ska du? Om du ska till thai kanske vi kan träffas?! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Enligt uppgifterna som står under Moneys avatar så bor hon i Malmö, jag har alltid trott att Malmö är större än vad det ser ut att vara på bilden. Men det är väl som vanligt med skåningar de ska alltid överdriva allting. :)

Haha malmö kanske räknas som sveriges tredje största stad men stort är d inte. Dock är bilden tagen på en crossbana i skanör. ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Haha malmö kanske räknas som sveriges tredje största stad men stort är d inte. Dock är bilden tagen på en crossbana i skanör. ;)

Asså.. Har du tjuvkikat på min önskelista?:hihi För du verkar träffa allt utom rödhårig, vart hittar man såna som dig i rätt del av landet egentligen? :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Asså.. Har du tjuvkikat på min önskelista?:hihi För du verkar träffa allt utom rödhårig, vart hittar man såna som dig i rätt del av landet egentligen? :tungan

Vaddå rätt del av landet? Jag är i rätt del av landet. :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Om du åker hoj i Thailand så ser vi fram mot en blogg om det sen. Med bilder. (Kör försiktigt).:hej

:) Ja vi får se vad jag vågar... lite rädd för det där med bikini och flippflopps på hoj, men det vore ju praktiskt om inte annat. Datorn ska med så jag hoppas kunna blogga löpande och delge lite najsa pics från solen och värmen om inte annat. Det finns en mc/moppe uthyrning precis bredvid huset där jag bor så omöjligt är det ju inte .. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fast den värmer ju inte....
Om förhållandet går ut på gnäll och måsten så skulle jag separera. Förhållande bygger på samförstånd.

Ångra mej. Håll dej till Apan så håller jag mej till kvinnor. Fler kvar till mej.

Då blir det ju fett med apor till mig!! :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Frågan är ju snarare, är du den där snygga tjejen jag sett och är du singel??

Jag har sett dig en gång och det va när din hoj tappade lite skruvar och josefin (bruden med dom långa naglarna) hjälpte dig medans alla killar stog och tittade på.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept