Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Jamen tack detsamma då ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Pöh! Det hjälper minsann inte att lägga upp bilder heller! :mad:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jamen tack detsamma då ;)

De tjejer som inte redan lagt ut bild här har bild på sig själv i profilen. Du är nog den enda som har bild där man ser dig. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag vet inte om det är till min fördel att lägga ut en bild precis. :D

Smaken e som baken, delad. Finns säkert nån som tycker du e fiiiiiin o söööööt o guuuulliiiii......:tungan :D

Nä men va fan, spelar roll om de för att ragga på nån. Roligt att SE folk ändå, speciellt sen när man väl ska träffa dom, tex för att köra hoj, så man har en chans att känna igen. :)

Tycker det är lite jobbigt när man har körningar och de flesta vet vem jag är men jag vet inte vem alla andra är. Ansikten är lättare att komma ihåg än namn, för mig iaf. :)

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

Jag letade efter lite foton på mig men jag har ju ta mig tusan solbrillor på mig JÄMT verkar det som :D

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................

Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad

Ja, mobilfilmen på Money som du skickade, när hon (i din rosa tröja) står och strippar samtidigt som hon sjunger sin hemmagjorda Madicken-cover "Ma-Ricken Ma-Ricken", var rätt porrig.

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Dom flesta killarna har ju en bild på sig själv i sin avatar:tummenupp

Jag med..:brynad

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Tips på vad man kan hitta på för att komma igång igen med allt efter lite allmänt deppande sen man blev utkickad på gatan av exet... Helt jäkla fel årstid att bli singel på...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...