Singeltråden

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
om du vet vem du vill ha , så kan det ju definitivt vara värt o satsa helhjärtat på den fröken
gammal o vis som man är så har man kommit till den insikten !! att kvalite är värt fan så mkt mer
känner du fröken ifråga ?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Nån singeltjej här med dykcert?

Är du inte lite väl optimistisk nu? Hur många tjejer har dykcert? De är väl ännu färre än de som har hojkort? Och både ock? Fast kanske är det samma sorts 'galenskap' som krävs? :):va

Var på seglarskola för länge sedan. Där var det nästan bara tjejer. På dykarskolan i dörren bredvid var det BARA grabbar. :huvet Så vi festade ihop :yoparty:banana

Fast jag har testat... En tjejkompis kom med förslaget. Tror att det är ytterligare en grej som många tjejer aldrig kommer på att det vore kul att prova :):tuttar Får du inte napp, så får du väl lära upp någon :tummenupp

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Händig är hon...

Om jag säger så här, hon är inte som alla andra tjejer, skit under naglarna är inga problem för henne. Då hon ansåg att fälgarna ska man ju självklart kunna få tvätta rent i duchen...haha XD
Ja kan tana...
Tvätta fälgar i duschen är standard.

För övrigt är ni rätt lika. Man skulle typ kunna tro att ni är släkt eller nåt. Hur skiljer man er åt?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
För alla er som planerar ses så är ju sporthojsfesten ett bra tips. Alla samlade på ett och samma ställe, lite som snabb-dejting. Plus man kan försvinna om det inte funkar av en el annan anledning. :tungan

Hade jag varit hemma så hade jag kunnat plocka upp lite skånetöser på vägen upp om ni velat hänga på. :tummenupp

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nån singeltjej här med dykcert?

Måste dom ha dykcert? Det kan man ju lätt ordna i efterhand, drar man bara med dom på ett prova-på-dyk så brukar de snabbt vilja ta cert :)

Jaha alla singel killar, jag har tröttnat på att min tvillingsyster verka vara magnet till små pojkar med inga hjärnceller.

Så de kanske finns någon karl här som passar henne bättre än de hon verka hitta.

Lite respons det blev på detta inlägg då med tanke på hur andra trådar brukar spåra ur men när det nu väl gällde så verka inte så många våga.. :näsblod

Vill hon ha en dejt i Göteborg så är det bara att PMa :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
För alla er som planerar ses så är ju sporthojsfesten ett bra tips. Alla samlade på ett och samma ställe, lite som snabb-dejting. Plus man kan försvinna om det inte funkar av en el annan anledning. :tungan

Hade jag varit hemma så hade jag kunnat plocka upp lite skånetöser på vägen upp om ni velat hänga på. :tummenupp

Ingen optimalt ställe om man vill hitta sin livspartner kanske. Om man nu inte går igång på att vara nr34 bara från SH eller att skaffa sig buksvågrar/buksvägerskor i hundratal iaf.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Fasiken.
Här la man upp bild för massa sidor sedan och Pm korgen har inte ens felblinkat en en enda gång...

Jente la upp syster sin med bild och allt och det har knappt kommenterats...

Är Pm funktionen trasig, eller är alla som uttalar sig för singlar egentligen gifta? Man blir ju konfunderad. I början verkade det vara mycket matchmaking men det bara dog ut och folk börjar kräva dykcert på den tilltänkta. Gå till Dyksport.com ?? Så finner du säkert en dykare.

Nåja hoppet är det sista som överger människan, så jag hoppas fortfarande.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ingen optimalt ställe om man vill hitta sin livspartner kanske. Om man nu inte går igång på att vara nr34 bara från SH eller att skaffa sig buksvågrar/buksvägerskor i hundratal iaf.

Kanske inte, men tänkte att det underlättar för folk att ses. Istället för att åka tex 60 mil enkel väg för en fika så har man något mer att göra. Är ju inget krav att ligga med allt och alla bara för man är på sh-fest. Plus att man får chansen till att träffa lite fler folk från sh samtidigt.

Jag tycker sh-festerna är bra, åker jag upp till sthlm över en helg är det svårt att träffa alla man vill träffa då alla inte umgås med varann. :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

Synd att inte du skall upp, det hade vi sett fram emot... Men även om inte du kommer så tänk på oss stackare i norrland och skicka upp dom där skånetöserna ändå!

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Synd att inte du skall upp, det hade vi sett fram emot... Men även om inte du kommer så tänk på oss stackare i norrland och skicka upp dom där skånetöserna ändå!
Hur kan du kalla stockholm för norrland? :dummer ni ligger ju inte ens i mitten :D

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Kunde du inte sagt till lite tidigare? Jag är ju också här.. klant!

Om du vågar så pma mig ditt nr så kan jag höra av mig nästa gång jag är i tyresö ;)

Ja kan tana...
Tvätta fälgar i duschen är standard.

För övrigt är ni rätt lika. Man skulle typ kunna tro att ni är släkt eller nåt. Hur skiljer man er åt?
Hehe ja man brukar vara de när man är enäggstvillingar ;) uteseende mässigt är det några saker som skiljer, personlighetsmässigt är vi helt olika.

Lite respons det blev på detta inlägg då med tanke på hur andra trådar brukar spåra ur men när det nu väl gällde så verka inte så många våga.. :näsblod

Vill hon ha en dejt i Göteborg så är det bara att PMa :)
Vi är faktiskt några tjejer som fundera att dra till göteborg på vår/sommaren. Du kan vara vår personliga guide :p

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jaha alla singel killar, jag har tröttnat på att min tvillingsyster verka vara magnet till små pojkar med inga hjärnceller.

Så de kanske finns någon karl här som passar henne bättre än de hon verka hitta.
Lite info om systeryster då:
Motorsport intresserad är hon ända ut fingertopparna, gillar att mecka med sin bil och det blir rätt många timmar i garaget med killkompisar som oxå meckar. Sommartider blir de alla möjliga bil evanemanger, allt från race här i stockholm, till bil mässor.
Hon är väldigt rapp i käften och det är inte ofta man lyckas sätta henne på plats så man kan inte vara någon feg kille.
Hon har väldigt många killkompiar så man få inte vara den svartsjuka killen heller.
Helger spenderar hon heldre ute och far än att sitta hemma och tråkar hela helgen. Fredagar är nog enda dagen o veckan hon kan ta de lungt, men det är ju för att det är sista dagen i veckan som är jobb på.

Att ta det lugnt är emot hennes naturliga instinkter

View attachment 350490

Kom till det viktiga, hur är hon vid spisen? :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag var helt övertygad, i 2 dygn, att du hade skrivit DYCKERT, och tänkte;

1) Seriöst, bara manhaftiga kvinnor befattar sig med dyckert
2) Varför vill du ha en sådan?

Sedan läste jag om och läste rätt. Förlåt!

Hahah, inte bara jag då! :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Fasiken.
Här la man upp bild för massa sidor sedan och Pm korgen har inte ens felblinkat en en enda gång...

Jente la upp syster sin med bild och allt och det har knappt kommenterats...

Är Pm funktionen trasig, eller är alla som uttalar sig för singlar egentligen gifta? Man blir ju konfunderad. I början verkade det vara mycket matchmaking men det bara dog ut och folk börjar kräva dykcert på den tilltänkta. Gå till Dyksport.com ?? Så finner du säkert en dykare.

Nåja hoppet är det sista som överger människan, så jag hoppas fortfarande.

Jag vet itne hur ni andra tänker, men jag är lite orolig att systern är medlem på zatzy.com, hur skulle det så ut o dejta en sån liksom? :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept