Precis den var det!
Så bra, bara att komma över när du vill.
Börjar vi närma oss?
Det kostar sa jag ju!
Komsi komsi
Men Shadow, det jag skrev och citerade var Liquid_Shadow som skrev och inte du.
Men för att peka på konkreta exempel (orkar inte leta upp de nu och skriver ur minnet) så var det just "ta ett aktivt steg tillbaka för att se om hon söker upp dig", det är inte att vara sig själv utan att spela ett spel.
Att vara sig själv är att finna styrkan att tala om för personen att man inte gillar beteendet och att man blir ledsen/sårad/förbannad/likgiltig eller vad man nu känner.
Att säga "fan vilken sexig nacke du har, jag vill bara bita i den" är inget annat än något man lärt sig i "skolan" som du nämnde, finns MÅNGA sådana lines man kan droppa för att få effekt men utan att ha tränat på det så skulle man aldrig gått på stan och tänkt att fy fan vilken sexig nacke (såvida man inte har det som fetisch)...
Men jag menar inte att dissa dig eller Liquid, det är skoj med sånt där och speciellt om man gillar att experimentera med hur folk funkar. Men som sagt, det är inte knep jag skulle rekommendera att använda för att hitta sin soul mate.
Jag tror på ärlig och rak och då även när det gäller hur man känner och uppfattar saker.
Fast där håller inte jag riktigt med. Beror väl visserligen på hur man gör det, men det kan ju vara ett sätt att ligga lågt lite och se om man väckt något intresse hos tjejen. För såna som är för på kan ha en tendens att döda ett intresse som fanns från början. Att spela ointresserad när man egentligen är intresserad är dock inte samma sak (men det kanske är så du tolkar det?) och det är bara trist och smått idiotiskt. Klart man ska visa att man har intresse om man har det, men det får inte bli för mycket och intensivt för fort.
Vet inte alls hur jag ska förklara det här så det framgår vad jag menar, men... När jag tänker "backa ett steg" så tänker jag inte att man måste lämna tjejen och låta henne rent fysiskt leta upp en, men att ge tjejen en chans att ta initiativ till fortsatt kontakt efter att man väckt intresse, vilket man lika gärna kan göra i ett samtal.
Ursäkta, men tänker ni verkligen så jävla mycket på hur ni beter er?
På riktigt eller trollar ni bara?
Fasen då, jag hade ju hoppats på :fika på hemmaplan.
Fasen då, jag hade ju hoppats på :fika på hemmaplan.
Då ljög Peter.
Ser du vad förvånad jag är?
Peter har aldrig varit hos mig, sådetså.
Bara för att han har sett mig halvnaken betyder inte att han varit hemma hos mig.
Då ljög Peter.
GÅ O GÖR NÅT VETTIGT, BOKA EN TVÄTTID Å MIG!!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |