Egentligen varför man ger de tipsen är mycket för att man många gånger kan tänka att man vill säga sånt men vågar inte pga att man lärt sig i livet att "så får man minsann inte säga för det är ohyfsat". Om jag står och pratar med en tjej står jag inte och tänker.. "Vad ska jag säga nu som passar bäst till det hon säger?" utan mer säger det som jag faktiskt vill säga utan att tänka så mycket alltid om det är något folk tycker är ok att säga. Betyder dock inte att jag går och säger varenda obscena ord som kommer upp i mitt huvud.
Neg-actions som du nämner är något jag vill kalla för överanalyserat. Du kan ju lika gärna kalla det "ta ett steg tillbaka och se om tjejen visar intresse tillbaka". För mer än ett fysiskt steg bakåt behöver det inte vara heller. Ska jag anse det som något fel?
Sen de som tar det till en nivå som liknar strategispel.. ja det är ju inte min stil, men jag kommer inte argumentera med dem om det heller om jag inte står dem riktigt nära.
Sen varför man tipsar om att inte hålla med. Egentligen för din egen skull mer. För allt för många killar står bara och håller med tjejer i allt de säger bara för de är intresserade. I längden tror jag inte man vill vara den personen.
Som sagt, det finns många som ser det som ett strategispel. Men det gör inte jag. Liquid ska jag inte tala för mer utan det får han göra själv.
Sen ger jag även tipset att vara positiv. Varför? Jo för man mår ju sjukt mycket bättre av det som person sen att det är attraktivt är väll bara en bonus i säg.
Många har uppfattningen att allt handlar om att bara dra hem så många brudar som möjligt genom fula spel. Och jag säger nej, så är det inte. Det handlar om att ta fram de bästa sidorna av dig själv.