Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).

Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.

Jag vet inte hur det funkar på qvinnsen men för sin egen skull så är det ganska skönt att förhålla sig precis som du beskriver.
Vi dundrar in en liten fantastisk låt för att vidare understryka detta.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Dåligt drag i tråden idag, vad gör folk egentligen? :D själv är jag fortfarande sur på kinesjävlarna som istället för att reparera min ps3a plundrade den på delar och skickade tillbaka den med ursäkt att den inte gick at laga. Jävla terrorister:mad:

Ja så kan det gå om man e dumsnål. :D :krama

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är alltså lite som terapi för dig det här? Ju mer man exponeras desto mer vänjer man sig. :hihi

Haha ja, lite så. Jag vet ju att den finns här så då är jag förberedd! :D Fast det vet jag visserligen om clownen i Poltergeist också, men har fortfarande väldigt svårt för den scenen... Så det hjälper nog att det är en stillbild också!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu är man mätt och glad och inget godis-sug har man känt fast jag förväntade mig det värsta. :)

Nu ska jag bara planera inför middagen som ska stå på bordet ikväll när "sambon" kommer hem från jobbet. :Bugar Man måste ju skämma bort henne lite stackarn, då hon har det mycket svårare med dieten och sockersuget än vad jag har. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nu är man mätt och glad och inget godis-sug har man känt fast jag förväntade mig det värsta. :)

Nu ska jag bara planera inför middagen som ska stå på bordet ikväll när "sambon" kommer hem från jobbet. :Bugar Man måste ju skämma bort henne lite stackarn, då hon har det mycket svårare med dieten och sockersuget än vad jag har. :)

Usch och fy. Sockeravvänjning är ingen höjdare. :crash

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...