Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Kollade och det verkar som att inställningen försvunnit... det gick förut i alla fall.
Själv hade jag alltid inställt på 30inlägg per sida vilket gjorde det lite knasigt när folk hänvisade till sidonummer.

Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)

Vi borde ju slå 18.000 inlägg idag iaf med tanke på hur mkt folk postar här.
(Allt är givetvis viktig information). :banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Imponerade tempo! För några dagar sedan väntad Slöis på att bli först på sidan 500. Ska han bli först på 600 oxå? :va Hur många dagar till 700? Kan tempot öka ytterligare? Publiken väntar spänt.... :D

Jag är nöjd med att ha blivit först på sidan 500. Jag vet inte om jag klarar det tunga ansvaret med att bli först på sidan 600. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

:krama

Jag äter lunch just nu. Sen måste jag sticka och kommer vara borta sent in på kvällen så jag tänkte inte satta igång något jag inte kan delta i ;)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Det är väl så att nattens babblande gjort folk helt matta. Eller så är allt sagt nu! Hemska tanke......:gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...