Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vet inte hur man gör heller! :3freak Men man får ju försöka va lite social och hoppas man möter nån trevlig helt enkelt.

Du blir ju iallafall tafsad på, då måste man ju ha någon form av grundförutsättningar... ;) det är nog en vettig grundinställning :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du blir ju iallafall tafsad på, då måste man ju ha någon form av grundförutsättningar... ;) det är nog en vettig grundinställning :)

Bor på en ö överbefolkad med snusktanter? Du får helt enkelt komma hit och ragga på erfarna damer sen du verkar gilla sådana. :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nä går jag också och dimper ner i sängs!.. God natt på er! Alltid kul att dumma sig mer er :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
jaja ditt språkgestapo..

Och du.. I've got junk! :fakta den har till och med fått bra omdöme i en annan tråd...
whistle.gif

Ursäkta? Vart? :rodnar
Jo den har eget postnummer. :arsele

Jag skulle inte klaga... ;) :hej :krama

:tuttar:pannkyss

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bor på en ö överbefolkad med snusktanter? Du får helt enkelt komma hit och ragga på erfarna damer sen du verkar gilla sådana. :)

Haha, då får du lära mig hur man gör... :D

Nu ska jag också sova, natti :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Deal! :highfive

Så ser jag till att bli nobbad av deras döttrar så länge. :tummenupp

To score (with milfs) or not to score (with daughters), that is the question... :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Finns ju en anledning till att man hänger på sporthoj.com och inte familjeliv/bukefalos.

Ricken & Peter: Nej, inte för att :ligga/:borra/:pirra/ whateva ni nu än säger.

Hahaha, Familjeliv... ibland när man har riktigt tråkigt kan man gå in där för att få sig ett par goa skratt... fy fan vad patetiska människor det finns där. :rofl:rofl:rofl

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ja han gjorde min kväll tack gullet:krama

Jag trodde nog faktiskt att folk här skulle uppmärksamma min strävan efter att göra ett gott intryck på dig och på något vis demonstrera sin uppfattning kring det hela.

Men det bara dog ut.

Undrar om singeltråden är utrotningshotad?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).

Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag trodde nog faktiskt att folk här skulle uppmärksamma min strävan efter att göra ett gott intryck på dig och på något vis demonstrera sin uppfattning kring det hela.

Men det bara dog ut.

Undrar om singeltråden är utrotningshotad?

Tyckte inte det var så värst anmärkningsvärt när det 1) var på en SH-fest och 2) kom från dig. :gnissla

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Tyckte inte det var så värst anmärkningsvärt när det 1) var på en SH-fest och 2) kom från dig. :gnissla

Men att jag blev fetdissad då?
Det borde väl ha hamnat på löpsedeln?!?!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Imponerade tempo! För några dagar sedan väntad Slöis på att bli först på sidan 500. Ska han bli först på 600 oxå? :va Hur många dagar till 700? Kan tempot öka ytterligare? Publiken väntar spänt.... :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Imponerade tempo! För några dagar sedan väntad Slöis på att bli först på sidan 500. Ska han bli först på 600 oxå? :va Hur många dagar till 700? Kan tempot öka ytterligare? Publiken väntar spänt.... :D

Fast det där är ju lite svårt att definiera med tanke på att man kan ställa in hur många svar som skall visas per sida... så 600 för dig behöver inte vara samma som för mig. ;)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Fast det där är ju lite svårt att definiera med tanke på att man kan ställa in hur många svar som skall visas per sida... så 600 för dig behöver inte vara samma som för mig. ;)

Ok. :) Mittåt. Slöis tog inlägg 15000. Vem tar 18000? Eller sks vi vänta till i morgon och se om Slöis fixar 20000?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ok. :) Mittåt. Slöis tog inlägg 15000. Vem tar 18000? Eller sks vi vänta till i morgon och se om Slöis fixar 20000?

Kollade och det verkar som att inställningen försvunnit... det gick förut i alla fall.
Själv hade jag alltid inställt på 30inlägg per sida vilket gjorde det lite knasigt när folk hänvisade till sidonummer.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
AJ fan... Sånt är så fruktansvärt tråkigt, att behöva lägga av med det man gillar och är bra på på grund av skador... Vet precis hur det är faktiskt. Beklagar.

aaah de suger lite faktiskt.. but hey livet blir aldrig som man tänkt sig, så det är bara att spela med:tummenupp:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...