Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:=öppet för tolkning, så får hon läsa in hur mycket, eller lite, i det som hon själv vill. :nicka

Brudar läser alltid in en massa i vad vi killar säger, vet du väl? ;)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Vänta lite.. har du läst texten? "tears don't fall, thay crash around me"! är inte det emo nog? då gör väll hans röst resten av jobbet för att bli emo.

haha nope jag vägrar erkänna de;) .... ok då gränsfall... men fan, de stör mig faktiskt... huuuur mycke musik som helst som man har lyssnat på och som finns i hur många skidfilmer som helst, blev helt plötsligt emo nått år senare... inte rättvist...

Men ok.. Bättre (sämre)?
:zpy

absolut mycket bättre exempel.. meen otroligt mycket sämre musik

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
haha nope jag vägrar erkänna de;).... ok då gränsfall... men fan, de stör mig faktiskt... huuuur mycke musik som helst som man har lyssnat på och som finns i hur många skidfilmer som helst, blev helt plötsligt emo nått år senare... inte rättvist...

absolut mycket bättre exempel.. meen otroligt mycket sämre musik

Så måste man fixa citaten åt dig också :7peta

Haha. Hade du emofrippan och kläderna också? :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Så måste man fixa citaten åt dig också :7peta

Haha. Hade du emofrippan och kläderna också? :D

haha tack:)

neeeje hade jag inte alls det... jag säger ju de, skidåkare/brädåkare... nästan samma musik, nått år tidigare.. men med egen virkade pannband och häng på ripcurlbrallorna.. .. :tuttar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag hade ju hoppats på att om hon vill ha kaffe läser hon kaffe, vill hon annat så vafan, läs vad du vill.
Fast så kanske de inte funkar, nej? :va

Cheyer säger en sak och menar en annan, vad de inte alltid fattar är att vi killar ofta säger vad vi menar. Ber du en brud på krogen hänge med hem och fika så kommer hon tro att du vill knulla, men om en brud ber en kille komma med hem och fika så skulle han aldrig anta att hon vill knulla av rädsla för att verka för på... Så tror jag :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
haha tack:)

neeeje hade jag inte alls det... jag säger ju de, skidåkare/brädåkare... nästan samma musik, nått år tidigare.. men med egen virkade pannband och häng på ripcurlbrallorna.. .. :tuttar

Ok, du måste ju vart coolast i barnbacken ;) jag åkte bräda och hade hängslena till täckbrallorna hängandes... det ingen visste var ju bara att de inte var de senaste och modeenliga av täckbrallor! but no one knew :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tack och lov för det.. stackars barn som får ligga med tanter!:glömdet :hihi

Har du sett hur hon ser ut?:7peta Att kräsen blir utan är väl allmänt vedertaget, men nekar du pippiT på grund av hennes ålder är du fan inte bara kräsen...:hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Har du sett hur hon ser ut?:7peta Att kräsen blir utan är väl allmänt vedertaget, men nekar du pippiT på grund av hennes ålder är du fan inte bara kräsen...:hihi

Jo då! sätt henne flera gånger irl till och med.. och du.. psst. Även i skinställ!

Tanta brukar stå och glo in min smäckra pojk-röv när man står och och försöker konversera med folk på donken sveavägen. Alltid lika ohyfsad! :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jo då! sätt henne flera gånger irl till och med.. och du.. psst. Även i skinställ!

Tanta brukar stå och glo in min smäckra pojk-röv när man står och och försöker konversera med folk på donken sveavägen. Alltid lika ohyfsad! :mad:

Det är bara att tacka och ta emot som sagt, man får vara glad om någon suktar efter en...:hihi Hellre det än en flickvän som helst vill att man ger fan i att pilla... :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vid år 1990 skulle världen aldrig bli densamma... :D

Ok, då är alleycat äldst, sen antingen du eller jag eller sjp och sist mordecaien... Nu är bara frågan hur det egentligen förhåller sig där på mitten... ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...