Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Gråt emo, gråt!
[/QUOTE]

hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
så blir de en bulle i ugnen iaf?!

Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D

Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du menar att jag _inte_ skall skriva "100% tjöttprodukt" i menyn? :va

Då skrämmer du ju bort eventuella vegetarianer. Du får tänka taktiskt vafan!:7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta

Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!

Vänta lite.. har du läst texten? "tears don't fall, thay crash around me"! är inte det emo nog? då gör väll hans röst resten av jobbet för att bli emo.

Men ok.. Bättre (sämre)?
:zpy

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hade för mig att det var :popcorn

Popcornsmajlen finns ju inte längre... :( Och den symboliserade väl mer "Det här ska bli spännande!"?:va dvs popcornsmajlien är vad alla vi andra tänker när sjp börjar ragga medelst kaffe och bulle...:hihi

Edit: Fan vad klockan börjar bli mycket för övrigt... Man kanske skulle gå och knyta sig?:va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D

:=öppet för tolkning, så får hon läsa in hur mycket, eller lite, i det som hon själv vill. :nicka

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...