Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
40+are kan väl se bra ut de med?:brynad Jag hade nog mest sett det som smickrande som sagt, är inte så van vid att folk trånar efter min kropp så det hade nog mest varit kul som omväxling:D Ok kanske inte någon som kunnat vara min farmor eller gammelfarmor men ni hajar principen...:rolleyes: :D

Mja, det gör jag också faktiskt, ser det som smickrande, bra skit för självförtroendet. Men extra jobbigt var det faktistk när jag tyckte jag hade en bra grejj på gång med en söt liten blondin som jag träffat några gånger förut, tills hennes mamma kommer in och börjar RÅ flörta och flickstackarn går i försvarsposition, blir tyst, och gömmer sig i kulisserna.
:gråta

Har iofs bara varit så tragiskt en gång, medn det var fan nått jag kunde vart utan!
Iofs har det hänt nått värre en gång också, men det pratar vi fan inte om!:skrämd

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag skulle gå och lägga mig senast 22:30 ikväll tänkte jag. Men som vanligt sitter man här fortfarande.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vad händer om personen i fråga inte tycker att jag är ett fullvärdigt substitut då?:gnissla Nä, bättre om du tar det tror jag :D

Jadu dom i jacuzzin var några dyngfulla typ polacker som var på konferens/studiebesök på huvudkontoret så dom hade nog knappast tackat nej till någon.
Och festen jag blev erbjuden att komma förbi efter var nåns typ 50-årskalas (dock en av dom lite yngre i sällskapet som bjöd in mej) så du kan tänka dej själv vad deras valmöjligheter var :p

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mja, det gör jag också faktiskt, ser det som smickrande, bra skit för självförtroendet. Men extra jobbigt var det faktistk när jag tyckte jag hade en bra grejj på gång med en söt liten blondin som jag träffat några gånger förut, tills hennes mamma kommer in och börjar RÅ flörta och flickstackarn går i försvarsposition, blir tyst, och gömmer sig i kulisserna.
:gråta

Har iofs bara varit så tragiskt en gång, medn det var fan nått jag kunde vart utan!
Iofs har det hänt nått värre en gång också, men det pratar vi fan inte om!:skrämd

Fast det är ju en annan femma, räknas väl snarare som en rejäl cockblock och det är väl aldrig kul oavsett vem det är man bliv cockblockad av. KAnske allra minst den potentiella tjejens mamma...:död

Förstår det.
Vafan, har man sagt A får man säga B!:D :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jadu dom i jacuzzin var några dyngfulla typ polacker som var på konferens/studiebesök på huvudkontoret så dom hade nog knappast tackat nej till någon.
Och festen jag blev erbjuden att komma förbi efter var nåns typ 50-årskalas (dock en av dom lite yngre i sällskapet som bjöd in mej) så du kan tänka dej själv vad deras valmöjligheter var :p

Äh, man får väl vara glad för det man kan få som sagt...:banana Fast det kanske bara är jag som är emotionellt utsvulten...:hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ingen orsak:krama Och som sagt, du verkar vettig också och den kombinationen är liak åtråvärd som sällsynt:tummenupp

Nu blir jag snart stöddig av alla komplimanger. ;) Skämt åsido man måste kunna ta komplimanger utan att det går en åt huvet annars blir man bara ett praktarsle som vissa brudar. :) Tack igen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fast det är ju en annan femma, räknas väl snarare som en rejäl cockblock och det är väl aldrig kul oavsett vem det är man bliv cockblockad av. KAnske allra minst den potentiella tjejens mamma...:död
Mjo, måste ju säga att jag har inte _helt_ gettt upp det där projektet än, men det känns som att hon har... :hihi

Vafan, har man sagt A får man säga B!:D :7peta

Nepp, där blir det nej! :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nu blir jag snart stöddig av alla komplimanger. ;) Skämt åsido man måste kunna ta komplimanger utan att det går en åt huvet annars blir man bara ett praktarsle som vissa brudar. :) Tack igen.

Ödmjukhet är också önskvärt:tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...