Slowroller
Skrämmer små barn
Nä, bara en... OCh vad man är mest ute efter är väl irrelevant...
Jag ska skvallra att du raggar på flera samtidigt.....
Nä, bara en... OCh vad man är mest ute efter är väl irrelevant...
Behöver inte fantisera, och kommer inte att glömma.
Jag var där
40+are kan väl se bra ut de med? Jag hade nog mest sett det som smickrande som sagt, är inte så van vid att folk trånar efter min kropp så det hade nog mest varit kul som omväxling Ok kanske inte någon som kunnat vara min farmor eller gammelfarmor men ni hajar principen...
Vad händer om personen i fråga inte tycker att jag är ett fullvärdigt substitut då? Nä, bättre om du tar det tror jag
Smooth.
Jag ska skvallra att du raggar på flera samtidigt.....
Mja, det gör jag också faktiskt, ser det som smickrande, bra skit för självförtroendet. Men extra jobbigt var det faktistk när jag tyckte jag hade en bra grejj på gång med en söt liten blondin som jag träffat några gånger förut, tills hennes mamma kommer in och börjar RÅ flörta och flickstackarn går i försvarsposition, blir tyst, och gömmer sig i kulisserna.
Har iofs bara varit så tragiskt en gång, medn det var fan nått jag kunde vart utan!
Iofs har det hänt nått värre en gång också, men det pratar vi fan inte om!
Jag är singel, jag får ragga på vem fan jag vill
Jag är singel, jag får ragga på vem fan jag vill
Jadu dom i jacuzzin var några dyngfulla typ polacker som var på konferens/studiebesök på huvudkontoret så dom hade nog knappast tackat nej till någon.
Och festen jag blev erbjuden att komma förbi efter var nåns typ 50-årskalas (dock en av dom lite yngre i sällskapet som bjöd in mej) så du kan tänka dej själv vad deras valmöjligheter var
Näpp, ge fan i min pamcake
Ingen orsak Och som sagt, du verkar vettig också och den kombinationen är liak åtråvärd som sällsynt
Mjo, måste ju säga att jag har inte _helt_ gettt upp det där projektet än, men det känns som att hon har...Fast det är ju en annan femma, räknas väl snarare som en rejäl cockblock och det är väl aldrig kul oavsett vem det är man bliv cockblockad av. KAnske allra minst den potentiella tjejens mamma...
Vafan, har man sagt A får man säga B!
Nu blir jag snart stöddig av alla komplimanger. Skämt åsido man måste kunna ta komplimanger utan att det går en åt huvet annars blir man bara ett praktarsle som vissa brudar. Tack igen.
9:a på arméns styrketest och 7:a på konditionen, kom an bara
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |