Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja det är helt sjukt. Men hey ibland får man ta det man får :p

Nåjo, även om man blir lite förvånad när nån dam kommer och greppar en i grenen bakifrån på jobbet.
Lika besviken blir man varje gång man inser att det är en brud man är lite intresserad av's mamma... :gnissla

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag hade gärna velat skicka ett pm, men jag vågar inte. :rodnar

Bara skicka! Varför ska du tramsa? ;)

Jag tycker vi inför att ingen får göra inlägg utan en lättklädd bild på sej själv.
Och ingen får trycka "gilla" på inlägget utan att skicka minst ett skamligt PM till den som lade upp bilden.
Mindre snack och mer verkstad liksom.

Redan lagt upp mig i bikini. Men du får leta lite ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Undrar om jag ens sett alla de där.. Får ta det nån gång..
Jag har bara den här typ..

View attachment 377831

(och för den som inte ser det så jobbar jag på min vita färg)

Eller så gör vi inte det!!!!

Jag skulle ha tagit förra sommaren istället när jag va mer vältränad o solat i tio veckor innan. :brinnerupp
Din hoj va lite blöt efter. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tyvärr, inte tillräckligt lättklätt:D Gör om gör rätt:tuttar

Jag visar mig inte lättklädd på nätet, only IRL. Har till o med tagit bort bilderna från när jag jobbade som glamourmodell på Erotikmässan. Kan inte riktigt se mig själv på det sättet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nåjo, även om man blir lite förvånad när nån dam kommer och greppar en i grenen bakifrån på jobbet.
Lika besviken blir man varje gång man inser att det är en brud man är lite intresserad av's mamma... :gnissla

Man får väl ta vad man kan få vafan... Jag har nog aldrig blivit tafsad på...:va Inte ens av mina flickvänner...:(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag visar mig inte lättklädd på nätet, only IRL. Har till o med tagit bort bilderna från när jag jobbade som glamourmodell på Erotikmässan. Kan inte riktigt se mig själv på det sättet.

mms då?:rolleyes: :D Annars måste vi ju bara träffas, en erotikmässmodell vill man inte gå miste om...:gnissla :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Sådana saker får man inte säga här om man inte visar bilder. Ska vi behöva sitta och fantisera? :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Haha jag har blivit erbjuden att ta av mej uniformen och komma ner i jacuzzin. Det var dock ingen julfest utan en konferens.
Jag har även fått en adress och blivit ombedd att komma dit på min lunch för lite efterfest :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Var detta sist du träffa henne? :D

Japp, jag vände mig från baren, ser att hon sitter där så jag ställer ner mina 3 glas med sugrör i.
Och det var ingen enkel bedrift att lyfta upp dom ska jag säga, jisses.

Så tittar jag på henne och hälsar artigt. Frågar hur hon har det och går sen tillbaka till mitt sällskap.

Men tydligen så är inte jag en sån kille man kommer ihåg...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha jag har blivit erbjuden att ta av mej uniformen och komma ner i jacuzzin. Det var dock ingen julfest utan en konferens.
Jag har även fått en adress och blivit ombedd att komma dit på min lunch för lite efterfest :p

Och du nappar inte??:va Vad är det för fel på dig? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Japp, jag vände mig från baren, ser att hon sitter där så jag ställer ner mina 3 glas med sugrör i.

Så tittar jag på henne och hälsar artigt. Frågar hur hon har det och går sen tillbaka till mitt sällskap.

http://www.youtube.com/watch?v=k03ak-hi_zw

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag vågar ju inte ragga på söta tjejjer ju!:rodnar

Jag har också problem med det IRL. Jag är en sån person som kan snacka hur mycket som helst med vem som helst oavsett om jag känner personen eller inte. Och oavsett kön på personen. Men om det gäller en kvinna som jag teoretiskt skulle kunna ha någon möjlighet med så blir jag mer eller mindre stum.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
mms då?:rolleyes: :D Annars måste vi ju bara träffas, en erotikmässmodell vill man inte gå miste om...:gnissla :tummenupp

Jag är INTE modell av nåt slag. Ställde bara upp på en kompis o vafan klart man blir smickrad när man blir tillfrågad när de andra brudarna är typ skitsnygga o 20 år. Jag e fan gammal o såg det som en kul grej. :)

Sådana saker får man inte säga här om man inte visar bilder. Ska vi behöva sitta och fantisera? :D

Nope ni ska inte fantisera o ni ska glömma det jag sa nu. Capisce?

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen

Hahaha....du sa "tja ligga?"
:yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Man får väl ta vad man kan få vafan... Jag har nog aldrig blivit tafsad på...:va Inte ens av mina flickvänner...:(

Testa hantverkarbyxor och sliten tisha, då händer det lite hela tiden. :tummenupp

Dock av lite fel folk, har faktiskt hänt 3-4 gånger det senaste året eller så att det faktiskt visat sig vara någon 40+ vars dotter i 20-årsåldern jag spanat på tidigare. (och kännt, i nått fall)
:näsblod

Har inte hänt hittills att någon intressant har fingrat dock. :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...