wooop jösses vad de går undan här inne..
Har du köpt ny hoj?
wooop jösses vad de går undan här inne..
Nice hoj. Nya R1an?
Ja det är helt sjukt. Men hey ibland får man ta det man får
Jag hade gärna velat skicka ett pm, men jag vågar inte.
Jag tycker vi inför att ingen får göra inlägg utan en lättklädd bild på sej själv.
Och ingen får trycka "gilla" på inlägget utan att skicka minst ett skamligt PM till den som lade upp bilden.
Mindre snack och mer verkstad liksom.
Undrar om jag ens sett alla de där.. Får ta det nån gång..
Jag har bara den här typ..
View attachment 377831
(och för den som inte ser det så jobbar jag på min vita färg)
Tyvärr, inte tillräckligt lättklätt Gör om gör rätt
Nåjo, även om man blir lite förvånad när nån dam kommer och greppar en i grenen bakifrån på jobbet.
Lika besviken blir man varje gång man inser att det är en brud man är lite intresserad av's mamma...
Jag visar mig inte lättklädd på nätet, only IRL. Har till o med tagit bort bilderna från när jag jobbade som glamourmodell på Erotikmässan. Kan inte riktigt se mig själv på det sättet.
Jag visar mig inte lättklädd på nätet, only IRL. Har till o med tagit bort bilderna från när jag jobbade som glamourmodell på Erotikmässan. Kan inte riktigt se mig själv på det sättet.
Bara skicka! Varför ska du tramsa?
Nåjo, även om man blir lite förvånad när nån dam kommer och greppar en i grenen bakifrån på jobbet.
Lika besviken blir man varje gång man inser att det är en brud man är lite intresserad av's mamma...
Var detta sist du träffa henne?
Haha jag har blivit erbjuden att ta av mej uniformen och komma ner i jacuzzin. Det var dock ingen julfest utan en konferens.
Jag har även fått en adress och blivit ombedd att komma dit på min lunch för lite efterfest
Japp, jag vände mig från baren, ser att hon sitter där så jag ställer ner mina 3 glas med sugrör i.
Och det var ingen enkel bedrift att lyfta upp dom ska jag säga, jisses.
Så tittar jag på henne och hälsar artigt. Frågar hur hon har det och går sen tillbaka till mitt sällskap.
Men tydligen så är inte jag en sån kille man kommer ihåg...
Jag vågar ju inte ragga på söta tjejjer ju!
mms då? Annars måste vi ju bara träffas, en erotikmässmodell vill man inte gå miste om...
Sådana saker får man inte säga här om man inte visar bilder. Ska vi behöva sitta och fantisera?
Japp, jag vände mig från baren, ser att hon sitter där så jag ställer ner mina 3 glas med sugrör i.
Och det var ingen enkel bedrift att lyfta upp dom ska jag säga, jisses.
Så tittar jag på henne och hälsar artigt. Frågar hur hon har det och går sen tillbaka till mitt sällskap.
Men tydligen så är inte jag en sån kille man kommer ihåg...
Man får väl ta vad man kan få vafan... Jag har nog aldrig blivit tafsad på... Inte ens av mina flickvänner...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari