Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Jävlar vilka proffs ni är på förhållanden och relationer! :Bugar :rofl :rofl :rofl

"Man förändrar sig": Don't count on it! :D Har inte märkt att min kille gjort det. Han är samma stenhårda stöddiga typ som när jag träffade honom för 16 år sedan. :smasha Fast vi var ju inga dunungar när vi träffades.

"Kommunikation": Jo, det är ju bra. Men killar och cheyer brukar ofta hantera det där lite olika. Respektera det. :tummenupp Killar pratar inte känslor som på samma sätt som cheyer... Kommunikation kan vara mer än ord. En extrra kram i köket är aldrig fel. :) Min kille pratar ofta om tekniska grejjor med mig. :) Våra diskussioner om hojar blir mkt bättre än de om känslor...

"Tjejkompisar": Eftersom jag alltid jobbat i princip enbart med grabbar, så har jag självklart haft killkompisar. Som chey avgör man visst vilka man bara vill ha som kompisar och vilka som är mer intressanta. Favoriterna får mer uppmärksamhet. Tror inte det undgått någon av mina pojkvänner att de varit utvalda. :lol

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Näe de är du o ludde som säger så...

Haha.. det kommer faktiskt från ludde.. jag sa att du var här en gång.. då skrev han "jente där" typ 30 gånger per dag i 6 månader efter det.. nu kan jag inte släppa det :banana

men Jente överallt är bättre faktiskt :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Haha.. det kommer faktiskt från ludde.. jag sa att du var här en gång.. då skrev han "jente där" typ 30 gånger per dag i 6 månader efter det.. nu kan jag inte släppa det :banana

men Jente överallt är bättre faktiskt :)

Jo dig kände ju jag innan ludde så vet att det är från honom. Men efter att hört och läst det så pass många gånger så har man vant sig....hehe

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så de känns bättre att skriva i forum där alla kan läsa ;)

Ja, faktiskt, som jag sagt tidigare i denna tråd, skall man göra bort sig skall man göra det ordentligt!
På så vis har man, och alla andra närvarande en historia & ett minne, annars tar ju självförtroendet stryk i onödan. :)

Sen så sade jag ju bara att jag inte vågar, inget annat....

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag tänker be er att iakttaga försiktighet när ni närmar er Jente.
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.

Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:
-Jaha, och vem är du då?...

Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.

Du är inte värd nååånting i hennes ögon...

Ja e inte bitter.

Var detta sist du träffa henne? :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...