Låter som att det hände ganska plötsligt då iallafall Jag har bara behövt rensa min inbox en gång...
Ja jag hade inte rensat alls innan heller, rätt kul och läsa va man skrev för så pass många år sen
Låter som att det hände ganska plötsligt då iallafall Jag har bara behövt rensa min inbox en gång...
Jag vågade!
Ramlade han överbords nu igen?
Grabben, vi sitter i en singeltråd kl är 23:15 på natten....
Ja? Jag kan väl vara feg för det?
Jag tänker be er att iakttaga försiktighet när ni närmar er Jente.
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.
Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:
-Jaha, och vem är du då?...
Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.
Du är inte värd nååånting i hennes ögon...
Ja e inte bitter.
Ja jag hade inte rensat alls innan heller, rätt kul och läsa va man skrev för så pass många år sen
Nopp, fortfarande ingen profilbild hos dej.Yes sir, done.
NEJ!1!!!!!11!!!!!Det är 719 personer som läst denna tråd och som garanterat återkommer då och då. SKRIV FÖR FAN! Kan ju seriöst inte bara var 10-15 pers som är singlar av de som läst. Inte för att det har någon betydelse ifall man är singel eller inte, har vi ju konstaterat.
Ja e inte bitter.
Det måste vara ett fruntimmer.
Jag tycker vi inför att ingen får göra inlägg utan en lättklädd bild på sej själv.
Och ingen får trycka "gilla" på inlägget utan att skicka minst ett skamligt PM till den som lade upp bilden.
Mindre snack och mer verkstad liksom.
Jag tänker be er att iakttaga försiktighet när ni närmar er Jente.
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.
Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:
-Jaha, och vem är du då?...
Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.
Du är inte värd nååånting i hennes ögon...
Ja e inte bitter.
Hoppsan. You guys have a history?
Han verkar fan göra det varje gång. Att han aldrig lär sig...
Jag trodde det meeen...
Men kan säga att din kommentar du sa gjorde min kväll..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|