Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag tänker be er att iakttaga försiktighet när ni närmar er Jente.
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.

Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:
-Jaha, och vem är du då?...

Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.

Du är inte värd nååånting i hennes ögon...

Ja e inte bitter.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.

Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:

Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.

Ja e inte bitter.

Hoppsan. You guys have a history?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja jag hade inte rensat alls innan heller, rätt kul och läsa va man skrev för så pass många år sen :)

Jag både gillar och hatar att läsa igenom mina första trådar på forumet, man hade en hel del kul för sig och en hel del dumt för sig på den tiden... :D :3freak

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nopp, fortfarande ingen profilbild hos dej. :gråta
Det är 719 personer som läst denna tråd och som garanterat återkommer då och då. SKRIV FÖR FAN! Kan ju seriöst inte bara var 10-15 pers som är singlar av de som läst. Inte för att det har någon betydelse ifall man är singel eller inte, har vi ju konstaterat. :tummenupp
NEJ!1!!!!!11!!!!! :4skrika :mad:
Det skrivs redan åt helvete för mycket i den här tråden.
Orka läsa igenom 20 sidor varje dag!

Jag tycker vi inför att ingen får göra inlägg utan en lättklädd bild på sej själv.
Och ingen får trycka "gilla" på inlägget utan att skicka minst ett skamligt PM till den som lade upp bilden.
Mindre snack och mer verkstad liksom.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tycker vi inför att ingen får göra inlägg utan en lättklädd bild på sej själv.
Och ingen får trycka "gilla" på inlägget utan att skicka minst ett skamligt PM till den som lade upp bilden.
Mindre snack och mer verkstad liksom.

Pratar vi aktuella bilder eller räknas det om det var ett tag sen man laddade upp något lättklätt?:va Mina aktuella lättklädda bilder ligger ju i fel tråd...:rodnar

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen

Ja e inte bitter.

Inte mitt fel att jag inte kände igen dig, sett dig en gång med mc utrustning ju:brinnerup
Letade efter dig men hittade dig inte, frågade till och med peter vart du va...
Men kan säga att din kommentar du sa gjorde min kväll..:Bugar:Bugar:Bugar

Hoppsan. You guys have a history?

Han är bitter att jag inte kände igen honom på SH festen.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!