Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
och det andra var en kille som bara var kåt? :va

Nej, ok. Det var en tjej till. Ville bara påtala den ungefärliga fördelningen och det lät bättre med hälften av två än en tredjedel av tre... Mindre krångel så:gnissla ;)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag vill också bli bortskrämd av oanständiga förslag. Av cheyer. :)

Du är medveten om att du explicit önskar att bli bortskrämd. Vilket innebär att förslaget kan vara att knulla sönder dig med strap-on i storleken microvågsugn om det är vad som krävs för att just skrämma bort dig?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
varit medlem här sens 2007 och är sällan ens min pm box ens blinkar....
Men så är de inte ofta jag skriver...får min ryck :p

Jag kan skicka ett oanständigt förslag om du vill, två sekunder bara:hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
För lite ligga är de tydligen...dags och kolla i tjejgänget om dom ska börja terrorisera denna tråden...

Ricken, två tjejer skulle du ha va...för en duger väl inte :p

Är dom små får man ta två. :mattias :banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du är medveten om att du explicit önskar att bli bortskrämd. Vilket innebär att förslaget kan vara att knulla sönder dig med strap-on i storleken microvågsugn om det är vad som krävs för att just skrämma bort dig?

Som sagt, det är inte så noga bara det är kul. :D

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Haha ja de va den ju en gång XD inte bra att man sitter och skriver här inne med tjejkompis blir tok för mycket skickande då.:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha ja de va den ju en gång XD inte bra att man sitter och skriver här inne med tjejkompis blir tok för mycket skickande då.:yoparty

Låter som att det hände ganska plötsligt då iallafall:D Jag har bara behövt rensa min inbox en gång... :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Mobilt bredband! Har du inte sett Teliareklamerna? De har en jävla täckning nu för tiden! :tummenupp

Inte mitt ute på atlanten vafan, jag har ju inte ens täckning på färjan mellan gotland och fastlandet... :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Prova valfritt julbord på en kvinnodominerad arbetsplats. Ju högre medelålder desto fler oanständiga förslag.

Jag har ju varit tvungen att besöka ett antal genom jobbet :p

Ja, klimakteriekossor skall fan tafsas hela tiden, varför är de inte så när de är 21?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!