nope ni ska inte fantisera o ni ska glömma det jag sa nu. Capisce?
ok.
nope ni ska inte fantisera o ni ska glömma det jag sa nu. Capisce?
Jag är INTE modell av nåt slag. Ställde bara upp på en kompis o vafan klart man blir smickrad när man blir tillfrågad när de andra brudarna är typ skitsnygga o 20 år. Jag e fan gammal o såg det som en kul grej.
Jag har också problem med det IRL. Jag är en sån person som kan snacka hur mycket som helst med vem som helst oavsett om jag känner personen eller inte. Och oavsett kön på personen. Men om det gäller en kvinna som jag teoretiskt skulle kunna ha någon möjlighet med så blir jag mer eller mindre stum.
Och du nappar inte?? Vad är det för fel på dig?
haha de problemet har jag nu... sitter bara och läser vad ni skriver för tok.. men sitter bara som "lisa" på bänken som är rädd för bollar.. liksom kommer inte riktigt in i matchen...
Testa hantverkarbyxor och sliten tisha, då händer det lite hela tiden.
Dock av lite fel folk, har faktiskt hänt 3-4 gånger det senaste året eller så att det faktiskt visat sig vara någon 40+ vars dotter i 20-årsåldern jag spanat på tidigare. (och kännt, i nått fall)
Har inte hänt hittills att någon intressant har fingrat dock.
Nope ni ska inte fantisera o ni ska glömma det jag sa nu. Capisce?
Jadu jag ringer nästa gång jag hamnar i situationen så kan du få hoppa in istället
Han vet hur man tas med kvinnor han!
Även om dina bilder inte är lättklädda nog så ser du helt klart bra ut, ta det till dig och unna dig att folk fantiserar om dig Jag skulle iallafall se det som smickrande om folk fantiserade om mig. Inte för att det lär hända men ändå...
Det är bara att kasta sig huvudstupa in.
Jag har också problem med det IRL. Jag är en sån person som kan snacka hur mycket som helst med vem som helst oavsett om jag känner personen eller inte. Och oavsett kön på personen. Men om det gäller en kvinna som jag teoretiskt skulle kunna ha någon möjlighet med så blir jag mer eller mindre stum.
40+are kan väl se bra ut de med?
Hahaha....du sa "tja ligga?"
Tack då.
Ja, det värsta som kan hända är att man gör bort sig fullständigt och det är inget att vara rädd för.
Jag trodde du mest var ute efter 37-åringar?
Ingen orsak Och som sagt, du verkar vettig också och den kombinationen är liak åtråvärd som sällsynt
haha så sant, men min hjärnaktivitet går på sparlåga.. så ni hinner ju byta ämne tre gånger innan jag hänger med...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari