Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är INTE modell av nåt slag. Ställde bara upp på en kompis o vafan klart man blir smickrad när man blir tillfrågad när de andra brudarna är typ skitsnygga o 20 år. Jag e fan gammal o såg det som en kul grej. :)

Även om dina bilder inte är lättklädda nog så ser du helt klart bra ut, ta det till dig och unna dig att folk fantiserar om dig ;) Jag skulle iallafall se det som smickrande om folk fantiserade om mig. Inte för att det lär hända men ändå...:gnissla

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag har också problem med det IRL. Jag är en sån person som kan snacka hur mycket som helst med vem som helst oavsett om jag känner personen eller inte. Och oavsett kön på personen. Men om det gäller en kvinna som jag teoretiskt skulle kunna ha någon möjlighet med så blir jag mer eller mindre stum.

haha de problemet har jag nu... sitter bara och läser vad ni skriver för tok.. men sitter bara som "lisa" på bänken som är rädd för bollar.. liksom kommer inte riktigt in i matchen...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Testa hantverkarbyxor och sliten tisha, då händer det lite hela tiden. :tummenupp

Dock av lite fel folk, har faktiskt hänt 3-4 gånger det senaste året eller så att det faktiskt visat sig vara någon 40+ vars dotter i 20-årsåldern jag spanat på tidigare. (och kännt, i nått fall)
:näsblod

Har inte hänt hittills att någon intressant har fingrat dock. :(

40+are kan väl se bra ut de med?:brynad Jag hade nog mest sett det som smickrande som sagt, är inte så van vid att folk trånar efter min kropp så det hade nog mest varit kul som omväxling:D Ok kanske inte någon som kunnat vara min farmor eller gammelfarmor men ni hajar principen...:rolleyes: :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jadu jag ringer nästa gång jag hamnar i situationen så kan du få hoppa in istället :p

Vad händer om personen i fråga inte tycker att jag är ett fullvärdigt substitut då?:gnissla Nä, bättre om du tar det tror jag :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Även om dina bilder inte är lättklädda nog så ser du helt klart bra ut, ta det till dig och unna dig att folk fantiserar om dig ;) Jag skulle iallafall se det som smickrande om folk fantiserade om mig. Inte för att det lär hända men ändå...:gnissla

:rodnar Tack då. :rodnar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har också problem med det IRL. Jag är en sån person som kan snacka hur mycket som helst med vem som helst oavsett om jag känner personen eller inte. Och oavsett kön på personen. Men om det gäller en kvinna som jag teoretiskt skulle kunna ha någon möjlighet med så blir jag mer eller mindre stum.

Har inte det problemet egentligen IRL, jag bara trollar mest.

Om jag inte blir onödigt full, då brukar jag fjolla ur och tänka att jag besparar de stackrarna missnöjjet att råka ut för mig.

Annars vågar jag nog gå och flörta med vem som hellst inga bekymmer. Fast jag brukar försöka va lite taktfull ändå...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hahaha....du sa "tja ligga?"
:yoparty

Nä, jag kan aldrig tänka mig att jag skulle använda ett sådant språk mot en dam av er kaliber.
Jag anar att hon missuppfattade mig lite.

Om hon hade lyssnat lite noggrannare så hade hon,säkerligen hört att jag faktiskt sa "Hej, :ligga?"

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
haha så sant, men min hjärnaktivitet går på sparlåga.. så ni hinner ju byta ämne tre gånger innan jag hänger med... :tungan

Gör som jag, välj ett eget ämne o se hur många som hakar på.

:tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...