Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Ok, du måste ju vart coolast i barnbacken ;) jag åkte bräda och hade hängslena till täckbrallorna hängandes... det ingen visste var ju bara att de inte var de senaste och modeenliga av täckbrallor! but no one knew :yoparty

haha absolut, fick smeknamnet " snabba skruttiz" av grabbsen siddu.. de kallas jag fortfarande av killarna när jag kommer hem;) :banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Och så undrar polarna varför jag så sällan raggar seriöst när de är med?!
Därför att då blir det alltid såhär! Inte fått nått svar, men två sidor med att redogöra för dubbelvikta snubbar vad fan jag håller på med! :dummer
:hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Och så undrar polarna varför jag så sällan raggar seriöst när de är med?!
Därför att då blir det alltid såhär! Inte fått nått svar, men två sidor med att redogöra för dubbelvikta snubbar vad fan jag håller på med! :dummer
:hihi

Man får väl vara glad så länge man roar någon iallafall... :D Om det är till någon tröst så känner jag mig inte direkt bättre av att jämföra mig med dig, även om du inte alltid lyckas med dina ragg så är friskt vågat hälften vunnet och du blir dessutom raggad/tafsad på... :D Det är mer än vad jag har att komma med iallafall :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jo då! sätt henne flera gånger irl till och med.. och du.. psst. Även i skinställ!

Tanta brukar stå och glo in min smäckra pojk-röv när man står och och försöker konversera med folk på donken sveavägen. Alltid lika ohyfsad! :mad:

SETT!!!:4skrika

In your dreams...du har ingen röv. :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
haha absolut, fick smeknamnet " snabba skruttiz" av grabbsen siddu.. de kallas jag fortfarande av killarna när jag kommer hem;) :banana

Grattis till ett citat som håller ihopp! :tummenupp

Det är sjukt kul att åka fort! Men ska helt ärligt dock säga att jag inte upplever det som svårt, gäller bara att våga svänga mindre :näsblod

HAHA! ok nu faktiskt gjorde du bland de roligare inläggen jag sätt dig göra i denna tråd! Där fick du faktiskt lite tajming i det. :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Man får väl vara glad så länge man roar någon iallafall... :D Om det är till någon tröst så känner jag mig inte direkt bättre av att jämföra mig med dig, även om du inte alltid lyckas med dina ragg så är friskt vågat hälften vunnet och du blir dessutom raggad/tafsad på... :D Det är mer än vad jag har att komma med iallafall :D

Skulle det vara hälften vunna hade det varit rätt mysigt, singellivet, verkligheten ser betydligt dystrare ut än så. :(

Och jag tror inte du är så kass heller vad det verkar, ryck upp dig bara ska du se! :yoparty

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
SETT!!!:4skrika

In your dreams...du har ingen röv. :hihi

jaja ditt språkgestapo..

Och du.. I've got junk! :fakta den har till och med fått bra omdöme i en annan tråd...
whistle.gif

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
HAHA! ok nu faktiskt gjorde du bland de roligare inläggen jag sätt dig göra i denna tråd! Där fick du faktiskt lite tajming i det. :tummenupp

Haha, förlåt då... :rolleyes: jaja, får väl vara glad över att man lyckas någon gång ibland... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Skulle det vara hälften vunna hade det varit rätt mysigt, singellivet, verkligheten ser betydligt dystrare ut än så. :(

Och jag tror inte du är så kass heller vad det verkar, ryck upp dig bara ska du se! :yoparty

Jaja, du vågar iallafall som sagt och vinner säkert någon gång ibland ;) och det är helt klart mer än vad jag kan säga, jag har ju suttit fast i förhållanden hela mitt vuxna liv och har således aldrig ens provat att ragga... Vet inte hur man gör, vet verkligen inte hur man lyckas:gnissla

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Grattis till ett citat som håller ihopp! :tummenupp

Det är sjukt kul att åka fort! Men ska helt ärligt dock säga att jag inte upplever det som svårt, gäller bara att våga svänga mindre :näsblod

haha.. mmm åka fort är kul... tills skidan löser ut i (klockad mätning) 120km och man sitter som spindeln i nätet i 3 säkerhetsnät... mmm så var den karriären över.. men jag är inte bitter.... (åker aldrig till branäs igen):brinnerup

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
haha.. mmm åka fort är kul... tills skidan löser ut i (klockad mätning) 130km och man sitter som spindeln i nätet i 3 säkerhetsnät... mmm så var den karriären över.. men jag är inte bitter.... (åker aldrig till branäs igen):brinnerup

AJ fan... Sånt är så fruktansvärt tråkigt, att behöva lägga av med det man gillar och är bra på på grund av skador... Vet precis hur det är faktiskt. Beklagar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Jaja, du vågar iallafall som sagt och vinner säkert någon gång ibland ;) och det är helt klart mer än vad jag kan säga, jag har ju suttit fast i förhållanden hela mitt vuxna liv och har således aldrig ens provat att ragga... Vet inte hur man gör, vet verkligen inte hur man lyckas:gnissla

Jag vet inte hur man gör heller! :3freak Men man får ju försöka va lite social och hoppas man möter nån trevlig helt enkelt.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
haha.. mmm åka fort är kul... tills skidan löser ut i (klockad mätning) 130km och man sitter som spindeln i nätet i 3 säkerhetsnät... mmm så var den karriären över.. men jag är inte bitter.... (åker aldrig till branäs igen):brinnerup

ahaaaaaa.. du menar så!.. nä de hastigheterna håller jag mig inte till i backen.. hastigheter över 100 görs med fordon :tungan

Det lät skönt det där! :död

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...