PippiT
Professionell mobbare
Godmorgon! tack för sällskapet inatt mår nacken bättre?
Tack själv, ja lite bättre mår den allt.
Godmorgon! tack för sällskapet inatt mår nacken bättre?
Tack själv, ja lite bättre mår den allt.
Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks?
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke.
Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks?
Nja, inte så värst. Blev så dålig stämning när man bara hakade på lite förnuftsnack.
Fast det är skoj att läsa dina inlägg, skiljer sig en del från för 3år sedan.
Det får jag nog ta som en komplimang antar jag.
Yes.
Diggar nya PippiT mer.
Visst när ska vi ska vi ses då
Idag är jag ledig!
Tro vad du villUrsäkta? Vart?
Jo den har eget postnummer.
Så det är där PippiT bor? Trodde hon bodde i sthlm?Bor på en ö överbefolkad med snusktanter? Du får helt enkelt komma hit och ragga på erfarna damer sen du verkar gilla sådana.
Ja du.. det verkar ju bara vara idioter som jobbar med politik så han lär ju passa in i skaran som fisken i havet!Smart snubbe. Han har insett att det är svårt med politik. No shit?! Undrar hur länge han behövde jobba med det innan han kom till den insikten?
aaah de suger lite faktiskt.. but hey livet blir aldrig som man tänkt sig, så det är bara att spela med
Ja du.. det verkar ju bara vara idioter som jobbar med politik så han lär ju passa in i skaran som fisken i havet!
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).
Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.
Eller så har han bara fått erfarenheten att politik är ett klart jobbigare spel än dejtingspelet.
Ja du.. det verkar ju bara vara idioter som jobbar med politik så han lär ju passa in i skaran som fisken i havet!
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).
Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.
Jag vill bara göra en sak klart.
Både jag och Liquid kommer från den skolan att boken "the game" är något man ska ta med en jääävla nypa salt. The Game var mer ett sorts startskott för mycket av det hela men absolut INTE något som följs till punkt och pricka. The Game kan vara rätt kvinnoförnedrande och väldigt mycket skådespeleri och någon som faktiskt är attraktiv på riktigt don't do that shit. Det den boken kan ha rätt i är bara hur vissa moment av en interaktion kan fungera. Men inte alltid.
Det du däremot nämner som är något som jag skulle säga både jag och liquid har jobbat på är hela grejen med att tycka om sig själv och förhålla sig till sig själv. Som du säger. Man kan inte älska någon annan för än man älskar sig själv. Och innan du dömer ut allt vi pratar om så ska du veta att mycket av det vi nämner i våra inlägg har med just respekten till sig själv att göra.
Jag har jobbat hårt med min självbild, självkänsla och mitt självförtroende då största delen av allt som har med att förhålla sig till tjejer har med att förhålla sig till sig själv. Och som Liquid säger. Inget av det vi gör handlar om att manipulera eller såra någon då vi, precis som i hitch filmen, faktiskt är intresserade och tycker om tjejer.
Summa summarum: Tro inte att vi menar att det handlar om the magic pickup-lines. De är helt värdelösa om du inte är en bra kille från början.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |