Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

Nja, inte så värst. Blev så dålig stämning när man bara hakade på lite förnuftsnack. :död

Fast det är skoj att läsa dina inlägg, skiljer sig en del från för 3år sedan. ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Smart snubbe. Han har insett att det är svårt med politik. No shit?! Undrar hur länge han behövde jobba med det innan han kom till den insikten?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ursäkta? Vart? :rodnar
Jo den har eget postnummer. :arsele
Tro vad du vill :tummenupp

Bor på en ö överbefolkad med snusktanter? Du får helt enkelt komma hit och ragga på erfarna damer sen du verkar gilla sådana. :)
Så det är där PippiT bor? Trodde hon bodde i sthlm? :näsblod

Smart snubbe. Han har insett att det är svårt med politik. No shit?! Undrar hur länge han behövde jobba med det innan han kom till den insikten?
Ja du.. det verkar ju bara vara idioter som jobbar med politik så han lär ju passa in i skaran som fisken i havet!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
aaah de suger lite faktiskt.. but hey livet blir aldrig som man tänkt sig, så det är bara att spela med:tummenupp:tummenupp

När gud ger dig citron..
Kasta det i fejjan på den sadistiska jäveln, visa fingret och dra en fuck-you burnout därifrån!
:hojcbr:hojbusa:hojraket

:cdevil

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).

Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.

Haha! Läst den boken. Bra underhållning, men tycker tjejer som faller för sånt är ganska tragiska och antagligen (oftast? alltid?) har ganska trasiga självförtroenden. Något som är otroligt avtändande hos båda könen.

pickup_artist.png

Det du skriver i andra stycket kan jag inte säga annat än :tummenupp åt. (no irony)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja du.. det verkar ju bara vara idioter som jobbar med politik så han lär ju passa in i skaran som fisken i havet!

Nja, det håller jag väl inte riktigt med om. Visst finns det folk som inte borde vara där, och en viss typ av människa måste man ju vara för att ta sig dit. Jag upplever det snarare som att det är enklare för folk att avfärda alla med andra åsikter än sig själv (eller som inte löser alla världsproblem med en handvändning) som idioter än att själva sätta sig in ordentligt och inse hur jävla svårt det faktiskt är.

Men jag ska lägga ner den diskussionen nu, innan jag får skäll av Ricken. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Dåligt drag i tråden idag, vad gör folk egentligen? :D själv är jag fortfarande sur på kinesjävlarna som istället för att reparera min ps3a plundrade den på delar och skickade tillbaka den med ursäkt att den inte gick at laga. Jävla terrorister:mad:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Igårkväll läste jag ikapp lite och måste säga att Liquid_Shadow och Shadow har väl sköna knep för hur man får :borra lite... men för att hitta sitt livs kärlek så är det bara ytterligare ett spel... många av knepen kommer även från just boken Spelet (The Game).

Däremot det om att vara sitt bästa själv är ett knep man skall anamma så ofta man kan, till slut blir man bekväm med att vara sitt bästa själv och då blir det sitt naturliga själv.
Eller som jag brukade säga förr... "Om du inte älskar dig själv så kan du inte förvänta dig att någon annan skall göra det heller". Med det menar jag inte att man skall gå och bli en fullblodsnarcissist men man skall bli bekväm i sig själv och faktiskt nöjd med den man är, då utstrålar man självförtroende och det är väl något som alltid hamnar högt upp på tjejers lista över bra egenskaper.

Jag vill bara göra en sak klart.

Både jag och Liquid kommer från den skolan att boken "the game" är något man ska ta med en jääävla nypa salt. The Game var mer ett sorts startskott för mycket av det hela men absolut INTE något som följs till punkt och pricka. The Game kan vara rätt kvinnoförnedrande och väldigt mycket skådespeleri och någon som faktiskt är attraktiv på riktigt don't do that shit. Det den boken kan ha rätt i är bara hur vissa moment av en interaktion kan fungera. Men inte alltid.

Det du däremot nämner som är något som jag skulle säga både jag och liquid har jobbat på är hela grejen med att tycka om sig själv och förhålla sig till sig själv. Som du säger. Man kan inte älska någon annan för än man älskar sig själv. Och innan du dömer ut allt vi pratar om så ska du veta att mycket av det vi nämner i våra inlägg har med just respekten till sig själv att göra.

Jag har jobbat hårt med min självbild, självkänsla och mitt självförtroende då största delen av allt som har med att förhålla sig till tjejer har med att förhålla sig till sig själv. Och som Liquid säger. Inget av det vi gör handlar om att manipulera eller såra någon då vi, precis som i hitch filmen, faktiskt är intresserade och tycker om tjejer.

Summa summarum: Tro inte att vi menar att det handlar om the magic pickup-lines. De är helt värdelösa om du inte är en bra kille från början.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag vill bara göra en sak klart.

Både jag och Liquid kommer från den skolan att boken "the game" är något man ska ta med en jääävla nypa salt. The Game var mer ett sorts startskott för mycket av det hela men absolut INTE något som följs till punkt och pricka. The Game kan vara rätt kvinnoförnedrande och väldigt mycket skådespeleri och någon som faktiskt är attraktiv på riktigt don't do that shit. Det den boken kan ha rätt i är bara hur vissa moment av en interaktion kan fungera. Men inte alltid.

Det du däremot nämner som är något som jag skulle säga både jag och liquid har jobbat på är hela grejen med att tycka om sig själv och förhålla sig till sig själv. Som du säger. Man kan inte älska någon annan för än man älskar sig själv. Och innan du dömer ut allt vi pratar om så ska du veta att mycket av det vi nämner i våra inlägg har med just respekten till sig själv att göra.

Jag har jobbat hårt med min självbild, självkänsla och mitt självförtroende då största delen av allt som har med att förhålla sig till tjejer har med att förhålla sig till sig själv. Och som Liquid säger. Inget av det vi gör handlar om att manipulera eller såra någon då vi, precis som i hitch filmen, faktiskt är intresserade och tycker om tjejer.

Summa summarum: Tro inte att vi menar att det handlar om the magic pickup-lines. De är helt värdelösa om du inte är en bra kille från början.

Jag har läst mig till tillräckligt för att faktiskt stå för det jag skrev där, speciellt det från Liquid_shadow när han drog "listiga knep" om hur man får tjejen att vilja va med en istället för att man själv jagar... handlade om ganska enkla neg-aktions helt enkelt. Och hur man bör säga aktivt nej ibland bara för att få en reaktion, då spelar man bara ett spel fast åt andra hållet.
Samma den med "fan vilken sexig nacke du har, jag skulle bara vilja bita i den" är också pickup-lines från diverse sådana böcker/siter som bara handlar om att säga något oväntat för att få en reaktion.

Däremot det om att älska sig själv och att faktiskt se sin egen styrka osv håller jag däremot helt med om. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...