Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
WOOOOOHOOOOOO, jag är sååååå glad. Fick just reda på att en av mina bästa tjejkompisar flyttar hem till Stockholm igen om tre veckor och att hon vill lära sig att köra motorcykel. :Rockbanan:2cool:wiggle

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
WOOOOOHOOOOOO, jag är sååååå glad. Fick just reda på att en av mina bästa tjejkompisar flyttar hem till Stockholm igen om tre veckor och att hon vill lära sig att köra motorcykel. :Rockbanan:2cool:wiggle

:tummenupp

Ska hon lära sig köra hoj så bara måste du bjuda in henne till den här tråden också:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Själv har jag karaktär som en sprutnarkoman när det kommer till sötsaker. :gnissla

Så är jag oxå tills jag verkligen ger mig fan på det. Min "sambo" är verkligen som en knarkare som jag måste vakta. Hon kan skriva ett sms och fråga om hon tycker att hon ska ta en kaka eller köpa godis och då svarar jag...tänk på magen eller tänk på rumpan, tänk på den där klänningen som sitter som en top istället för som en klänning just nu. :hihi Då väljer hon att inte äta onyttigt.
Men även för 300 år sedan när jag skulle sluta röka och snusa så bestämde jag mig bara en dag och slutade med bägge sakerna som i ett fingerknäpp. :yoparty

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag har läst mig till tillräckligt för att faktiskt stå för det jag skrev där, speciellt det från Liquid_shadow när han drog "listiga knep" om hur man får tjejen att vilja va med en istället för att man själv jagar... handlade om ganska enkla neg-aktions helt enkelt. Och hur man bör säga aktivt nej ibland bara för att få en reaktion, då spelar man bara ett spel fast åt andra hållet.
Samma den med "fan vilken sexig nacke du har, jag skulle bara vilja bita i den" är också pickup-lines från diverse sådana böcker/siter som bara handlar om att säga något oväntat för att få en reaktion.

Däremot det om att älska sig själv och att faktiskt se sin egen styrka osv håller jag däremot helt med om. :tummenupp

Egentligen varför man ger de tipsen är mycket för att man många gånger kan tänka att man vill säga sånt men vågar inte pga att man lärt sig i livet att "så får man minsann inte säga för det är ohyfsat". Om jag står och pratar med en tjej står jag inte och tänker.. "Vad ska jag säga nu som passar bäst till det hon säger?" utan mer säger det som jag faktiskt vill säga utan att tänka så mycket alltid om det är något folk tycker är ok att säga. Betyder dock inte att jag går och säger varenda obscena ord som kommer upp i mitt huvud.

Neg-actions som du nämner är något jag vill kalla för överanalyserat. Du kan ju lika gärna kalla det "ta ett steg tillbaka och se om tjejen visar intresse tillbaka". För mer än ett fysiskt steg bakåt behöver det inte vara heller. Ska jag anse det som något fel?
Sen de som tar det till en nivå som liknar strategispel.. ja det är ju inte min stil, men jag kommer inte argumentera med dem om det heller om jag inte står dem riktigt nära.

Sen varför man tipsar om att inte hålla med. Egentligen för din egen skull mer. För allt för många killar står bara och håller med tjejer i allt de säger bara för de är intresserade. I längden tror jag inte man vill vara den personen.

Som sagt, det finns många som ser det som ett strategispel. Men det gör inte jag. Liquid ska jag inte tala för mer utan det får han göra själv.

Sen ger jag även tipset att vara positiv. Varför? Jo för man mår ju sjukt mycket bättre av det som person sen att det är attraktivt är väll bara en bonus i säg.

Många har uppfattningen att allt handlar om att bara dra hem så många brudar som möjligt genom fula spel. Och jag säger nej, så är det inte. Det handlar om att ta fram de bästa sidorna av dig själv. :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Samma här. Är fruktansvärt glad över mina gener när det gäller sånt. :D

Man ska akta sig för socker och smuts. Rena avfallet på min ära. Och all kemiskt framställd föda man riskerar att få i sig. Om 100 år kan vi grävas upp ur våra gravar och vara i skick som en nyputsad knarr av allt konserveringsmedel, fast döda likförbannat förstås. :) Själv investerade jag i en sådan här leksak och framställer nu trefvliga frukt och grönsaksdrinkar. Nitrometan för kroppen. Fina fisken att sparka igång kroppen på morgonen utan kemisk dynga, kolhydrater och extra socker.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hon skulle bara ragga på alla tjejer, då hon är mer flata än vad vissa är män. :lol

Håll henne borta, fördelningen tjejer/de som raggar på tjejer är redan dålig nog :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nu tycker jag att du är gnällig. :D

Och du tänker inte redigt, lyckas hon få trådens cheyer att inse att det är cheyer som är "the shit" och inte killar så är Vi rökta!:7peta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...