PippiT
Professionell mobbare
Usch och fy. Sockeravvänjning är ingen höjdare.
Som tur är så har jag en karaktär som heter duga...envis som en åsna när jag väl bestämt mig.
Usch och fy. Sockeravvänjning är ingen höjdare.
Jahapp. Då var kissekatten borta härifrån nu då.....
Nja, men jag hatar Peter lite mer än innan.
Och nej, jag tänker inte se klippet.
Nja, men jag hatar Peter lite mer än innan.
Och nej, jag tänker inte se klippet.
Som tur är så har jag en karaktär som heter duga...envis som en åsna när jag väl bestämt mig.
Själv har jag karaktär som en sprutnarkoman när det kommer till sötsaker.
WOOOOOHOOOOOO, jag är sååååå glad. Fick just reda på att en av mina bästa tjejkompisar flyttar hem till Stockholm igen om tre veckor och att hon vill lära sig att köra motorcykel.
WOOOOOHOOOOOO, jag är sååååå glad. Fick just reda på att en av mina bästa tjejkompisar flyttar hem till Stockholm igen om tre veckor och att hon vill lära sig att köra motorcykel.
Själv har jag karaktär som en sprutnarkoman när det kommer till sötsaker.
Samma här. Är fruktansvärt glad över mina gener när det gäller sånt.
Jag har läst mig till tillräckligt för att faktiskt stå för det jag skrev där, speciellt det från Liquid_shadow när han drog "listiga knep" om hur man får tjejen att vilja va med en istället för att man själv jagar... handlade om ganska enkla neg-aktions helt enkelt. Och hur man bör säga aktivt nej ibland bara för att få en reaktion, då spelar man bara ett spel fast åt andra hållet.
Samma den med "fan vilken sexig nacke du har, jag skulle bara vilja bita i den" är också pickup-lines från diverse sådana böcker/siter som bara handlar om att säga något oväntat för att få en reaktion.
Däremot det om att älska sig själv och att faktiskt se sin egen styrka osv håller jag däremot helt med om.
Samma här. Är fruktansvärt glad över mina gener när det gäller sånt.
Då är det lika bra att du leder in henne här så hon härdas innan.
Ska hon lära sig köra hoj så bara måste du bjuda in henne till den här tråden också
Hon skulle bara ragga på alla tjejer, då hon är mer flata än vad vissa är män.
Hon skulle bara ragga på alla tjejer, då hon är mer flata än vad vissa är män.
Håll henne borta, fördelningen tjejer/de som raggar på tjejer är redan dålig nog
Håll henne borta, fördelningen tjejer/de som raggar på tjejer är redan dålig nog
Nu tycker jag att du är gnällig.
Och du tänker inte redigt, lyckas hon få trådens cheyer att inse att det är cheyer som är "the shit" och inte killar så är Vi rökta!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |