Slowroller
Skrämmer små barn
Snygga?
Ja det också.
Snygga?
FAN nu måste jag SUGA...jag vill inte dammsuga.
Jättetrevliga och smarta och vänliga och slåss nästan aldrig.
Så värst ovänlig e du ju inte iaf.Det brukar jag överlåta till damsugaren...
Hmmm, jo, mjahum. Vänlig vette faen...
Det brukar jag överlåta till damsugaren...
Haha!
Dom antog direkt att det var du som är kvinnan i förhållandet Jens.
Ja e jätte-jättefarlig! grrr..Så värst ovänlig e du ju inte iaf.
Inte om det ingår damm i avsugningen nej tack!Är det inte roligare att suga själv?
Man kanske inte kan tro det, men jag är blond.
Jisses, det tipset är ju ryckt ur ett sammanhang. Nu var det tipset dessutom riktat till en kille som känner att han hamnar i vänskapsfacket för ofta... så ja, jag skulle rekommendera han att våga säga sådana saker helt enkelt för att bryta mönstret när han pratar med tjejer istället för att prata politik, väder och jobb!Jag har läst mig till tillräckligt för att faktiskt stå för det jag skrev där, speciellt det från Liquid_shadow när han drog "listiga knep" om hur man får tjejen att vilja va med en istället för att man själv jagar... handlade om ganska enkla neg-aktions helt enkelt. Och hur man bör säga aktivt nej ibland bara för att få en reaktion, då spelar man bara ett spel fast åt andra hållet.
Samma den med "fan vilken sexig nacke du har, jag skulle bara vilja bita i den" är också pickup-lines från diverse sådana böcker/siter som bara handlar om att säga något oväntat för att få en reaktion.
Vilket är det klart viktigaste och faktiskt något jag anser att vi alla är skyldig oss själva!Däremot det om att älska sig själv och att faktiskt se sin egen styrka osv håller jag däremot helt med om.
Ja e jätte-jättefarlig! grrr..
Inte om det ingår damm i avsugningen nej tack!
Nä, det tycker jag inte...
Är det inte roligare att suga själv?
Ingår inte det idina höööööga ålder?
Nu blev jag jEtterEdd!!
Nae och bara för att man sitter och försöker komma med smarta kommentarer på ett forum betyder det inte att man är smart.
Jag har börjat planera inför mitt och Alleycats bröllop! Det kommer bli bra skit!
Inte om det ingår damm i avsugningen nej tack!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |