Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
[QUOTE

Fick Orpan oxå?

[/QUOTE]

Nä, han är hos sin mor :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Här bor bara ett fruntimmer och jag som är rakad och grabbarna som jag kör trimmern på så det långa håret kommer bara från frugan... men det är ändå jag som rensar avloppen titt som tätt, en deal vi har... då hon har jobbat med att tvätta toaletter på 6-stjärnig lyxkryssare i Karibien så har jag lovat att hon aldrig mer behöver städa ett badrum så länge det är vi.
Som gentjänst har jag aldrig behövt tvätta. :yoparty

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Mycket text....

Det med att "svara inte och säg att du har annat för dig bara för att se hur intresset verkligen är" var en neg, inte det med halsen, det var mer pea-cock-acting (sticka ut från mängden).

Vet hur det är, när man läst om pickup artists eller dylikt så är det så enkelt att se vanliga misstag och vad som verkligen kan få en skön reaktion... man testar och det funkar... men är man sig själv? ;)
Det jag menar är att tipsen till t.ex. Yipyip är, var dig själv och var ditt bästa själv... kör inga spel utan var ärlig. När man går och lägger sig skall man kunna se sig själv i spegeln och va nöjd.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nää, nu blir det lite chips, ett glas Latitude 55 samt lite film för kvällen. :hihi

Nästan samma...
Har nattat grabbarn, fick inte läsa saga utan de har försett sig av högen med BIKE-tidningar de fått... så nu är det en skål chips, ett glas rött och film... frugan är ju ändå i stallet.:yoparty

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nää, nu blir det lite chips, ett glas Latitude 55 samt lite film för kvällen. :hihi

Nästan samma...
Har nattat grabbarn, fick inte läsa saga utan de har försett sig av högen med BIKE-tidningar de fått... så nu är det en skål chips, ett glas rött och film... frugan är ju ändå i stallet.:yoparty

Skål då grabbar, här ska oxå tappas upp ett glas rötjut! :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Här blir det stekt kyckling, wok grönsaker och nudlar blandat tillsammans :kär

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...